18

488 39 42
                                    

Hapi me te shpejte dritaren e dhomes si per tu freskuar pak ,e nderkohe pickonte vetem per te vertetuar nese nuk ishte ne ender .

- Po , po urdhero?

U mundua te ngjante sa me e painteresuar per ate telefonat .

Po tani? Cfar do ti thoshte ai? Qe kishte ngateruar numrin apo qe i kish rene pa dashje . E pse duhej me patjeter te genjente tek e fundit.

- Si je?

- A te intereson shum si jam une? A do ta dish vertet se si jam? Jam si mos me keq . U kenaqe tani?

Foli aq shpejt sa dhe atij ju desht kohe ti kuptonte te gjitha fjalet .

- Shiko , ate dite nuk kisha per qellim te te ofendoja aq shum . Dmth pak e kishe hak ty , por qe une i dhash nje doze cik me shume .

- Cfar , po me kerkon falje tani?

E Toni ja dha nje te qeshur me ze te larte . Falje? Ca ish kjo? Haej?

E ku dreqin e dinte Tonin Bobaj ca do te thote te kerkosh falje .

- Ore njeri , a me kerkove vet te zhdukem nga jeta jote?

- Shiko se nuk te telefonova se me mori malli shum per tipin tend te bezdisshem . Por pash qe kishe hedh ca foto nga Kukesi .

- Edhe ca? Te intereson shum ty se ku jam une?

- Jo por... Kohet e fundit kam probleme me frymemarjen , dhe me duhet nje vend me ajer te paster sic eshte Kukesi per te pushuar . Je qe je andej , me sugjero nje hotel ku mund te pushoj i qete , por te lutem , sigurohu qe hoteli te jet sa me larg prezences tende .

- Per kete me telefonove?

Rrudhi vetullat tjetra per tu munduar te kuptonte vertet qellimet e tij .
Qe kish probleme me frymemarjen ajo e dinte se e kish pare me syt e saj ate dite tek sa prisnin ne makine . Por pse dreqin duhej ti telefononte asaj per kete gje , kte nuk e kuptonte .
Gjithsesi ne mendje kish nje mini hotel , ose me sakt nje shtepi qe jepte dhoma me qera per turistet , e cila ndodhej shuuum por shuuum prane shtepise se gjysherve te saj .

- Po te coj nje adrese atehere , dhe bej si te duash . Por te lutem mua mos me shqeteso me .

Mbylli telefonin dhe sa nuk fluturoi nga gezimi . 'Tani do te nis nje aventure e bukur Tonin Bobaj , do kenaqem shum duke ti bere pushimet si mos me keq".  Perseriti me vete para se te shtrihej perseri .

Toni donte te largohej per nje kohe nga Tirana , te qetesonte veten diku pa budalliqet e te perditshmet . Dhe ,,, nuk e pranonte dot por , realisht donte te ishte sa me prane asaj vajze .

Zbriti posht ku gjeti Klevin te shtrire ne divanin e sallonit te shtepise .

- Hej gomar . Do iki per ca dite andej nga Kukesi une . Te pushoj pak ne ajer te paster. Do vish ty?

- Jo or burr , ca do kerkoj une ne Kukes . Lene njehere qe e kam lene te dalim neser nga plazhi me Klean dhe Alden .

- Ok ti e di . Per javen tjeter mos organizo gje , se do ikim andej nga Spanja , ta shoh xhaxhi ate bukuroshen e vogel njehere .

I shkeli syrin dhe doli jasht . Pergatiti nje cante me robat dhe sendet qe i nevoiteshin , e me pas niset per ne Kukes . Si gjithmon Miri ish shoferi tij , Miri qe kurr nuk e nxirte asnje fjale te keqe nga goja per askend .

Per 3 ore e gjysme u ndodhen ne fshatin e vogel ne mes te kodrave ku i kish dhene adressen Erisa . Kish nje parandjenje qe as vet nuk i jepte shpjegim .

Zbriti nga makina dhe pa njehere rreth e rrotull . Nuk po shihte asnje hotel me 5 yje sic i kish thene Erisa . Madje nuk po shihte asgje interesante dhe te bukur

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now