E tek sa qendronte perballe shtepis se Klevit , ne mendje ju shfaq cdo episod qe kishin kaluar sebashku . Cdo sakrifice qe kishin bere per njeri tjetrin .
(3 vite me pare)
- O Ton a te kujtohet Elsa?
- Ëhë , Mos mthuj se ke ra mrena me te o pall
- Jo or burr , po se di ku k*rin e kishte kishte kuptu se jam i martum , e tani mthot se do i dergon Oltes fotot tona . Me e bo at pun na q*u nanen me rop . Apo sesht edhe shtatzen Olta edhe behet muti fare pastaj .
- Ku i ka fotot tuaja ajo?
- Ntelefon i ka kurva ku mi pas.
- Hajde , cohu.
I beri me dore Klevit te shkonte ne drejtim te tij . E Klevit nuk ju desht shum qe te kuptonte se Toni kishte dicka ne mendje .
Hypen ne makine dhe si gjithmon me nje shpejtesi jashte normave ariten perapara shtepise se Elses . Tek ajo shtepi qe kush e di se sa here Toni kish bere roje per Elsen dhe Klevin .
- Ca mendon te besh ne oren 12 te nates o rrote?
Ja pat Klevi teper i interesuar per ate cka Toni kish ne mendje . E ky i fundit nuk i fliste asgje , thjesht studionte shtepine e madhe dy kateshe e thithte nje tymin e nje cigareje .
Pasi e studioi per disa minuta shtepine i vendosi doren ne shpatull Klevit .- Ulu
I tha tek sa i qellonte lehte shpatullat . E Klevi sbere gje tjeter pervec se uli shpinen e Toni vendosi kembet siper shpatullave te tij dhe u kap ne nje nga hekurat e ballkonit te shtepis. U ngjit siper ne ballkonin e katit te dyte dhe duke perfituar nga nje dritare e hapur ariti te hynte brenda .
E Klevi kete here qendronte duke bere roje poshte shtepise .
Pati panik ne nje moment se sdonte ta imagjinonte si do behej puna nese Tonin e zinin aty brenda , por ne nje tjeter sekond u qetesua pasi e njihte mire shokun e tij .