- E di cfar? Uroj te vdesesh qe tani .
I bertiti ne fytyre me syte e perlotur . E ato lot Tonit nuk i pelqenin aspak .
Jo se nuk i duronte dot lotet e nje femre , se kush e di sa e sa femra kishin derdhur lot para tij . Por lotet ne syt e saj ishin ndryshe , shprehnin dicka ndryshe .Zilja telefonit e shkeputi nga mendimet , ishte Klevi . Sa shpejt u be nje ore , mendoi me vete . Kish haruar fare qe e kishin lene te takoheshin pas nje ore .
- Erdha , per 2 minuta m'ke aty.
- Lene or burr se u bo m*ti mullar .
E njihte mir Klevin , arinte ta dallonte nga toni i zerit te tij qe ish dicka serjoze .
- Ca ndodhi? Fol o pallosh ca ndodhi?
I ngriti zerin si per te shfryre dhe inatin qe kish me veten .
- Te shtepia jote jam
Me zor i nxori fjalet tjetri .
- Shiko Klevis , as mos e co neper mend te pish dicka , a me degjove?
Mbylli telefonin dhe hypi ne makine . Vetem pak minuta ju desh qe te ndodhej perballe shtepis se tij . Dyert i gjeti te hapura , eci me te shpejte drejt koridorit te shtepise , e kur pa Klevisin me nje shishe alkooli ne dore , ndaloi per nje moment .
- A te thash te mos pije o rot k*ri
Ngriri zerin dhe perplasi me kembe nje karige qe ju gjend aty afer .
- Cohu ne kemb , me trego cfar ndodhi?
Kembengulte me zerin ne kupe te qiellit .
E Klevi vec shikonte i hutuar shishen e alkolit qe mbante ne dore .- Me la
- Kush te la? Fol..
- Olta
- Si te la mo? Ca je tu thon? A je ne vete o Klevis? Ca k*rin je tu fol? Hiqe kete shishe njehere .
- Me pa ne telefon fotot me Klean .
- Ca the ty mo? Perserite edhe njehere te te degjoj
- Une tu u shkerdhe or burr i dheut , me Klean . Fotot , ajo mi pa fotot . Iku tani , iku dhe goca ...
Fliste me zerin qe i dridhej e here here qeshte si i cmendur .
Toni shtrengoi njehere dhembet dhe i gjuajti me grusht fytyres . Pa te vellain te rezuar pertoke , por nuk e toleronte dot gomarllekun qe kish bere ai .- Cohu ne kemb , cohu ne kembe se do me mbetesh ne duar perzotin . Ca mutin ke bere keshtu o kokra trapit . A keshtu te kam mesuar une ë? Fol , a kaq shum mi paske degjuar fjalet ti mua?
- Se di , asgje nuk di .
- Asgje nuk di ty e ? Per ke kam folur deri sot une? Per murret? Si mund te tregohesh aq budalla? Si mund te mbash ne telefon foto me femra tjera kur je i martuar? Sa here ta kam perseritur qe te shkerdhehesh sa te duash por pa bere foto
Idjot , hajde cohu , cohu bej dicka .- Iku ajo
- Si iku mo? Je ne vete ty? Pse nuk i the qe jane montazh ato foto? Pse si the dicka qe ta besonte
Perplasi cfar i doli perpara dhe vrapoi drejt makines .
I beri me shenje Mirit qe te vazhdonte drejt shtepise se Klevit .
Pa disa makina te reshtuara para shtepise dy kateshe te familjes Murataj , por koken e kishte lemsh per te menduar se cfar mund te kishte ndodhur .
Zbriti me te shpejte nga makina dhe syt i zune Olten qe mbante ne krahe Anjen e vogel . Prane saj ndodheshin nje grup njerezish . Dreqi ta haje , cfar po ndodhte ketu .
Eci drejt tyre e kur ariti prane , i beri me shenje Oltes te linte Anjen e te shkonte pran tij.