10

490 42 5
                                    

- Edhe qielli me token te behen bashke , une nuk qendroj vetem ne nje shtepi . Telefonoj vellezerit e mi e vijne me marin me helikopter jo me makine .

Vazhdonte te fliste per ti bindur ne cdo lloje menyre .
Po si mund ta mernin ate me vete ato te dy? Si mund te dilnin ato me nje femer , gje qe skish ndodhur kurr . Nuk ishin mesuar te kishin ne mesin e tyre nje femer , madje nje si ajo .
Gjithmon femrat i kishin mbajtur larg shoqerise dhe rrethit kur qendronin , i kishin perdorur vetem per te shfryer epshet e tyre mashkullore dhe asgje me shum . Kush i njihte ato nuk i kish pare kurr nen shoqerine e nje femre pervec ate te Oltes dhe Jones .

- Po me soset durimi , qenke shum tip i bezdisshem . Mjer ai qe do maresh ne qafe ty

- Ti mbylle ate goje se sta kam terezine . Une ketu erdha me Tonin , dhe ai do me mari se nuk me le vetem ketu .

- Pa shiko pa shiko , paske filluar ti therasesh edhe Toni ... Po qe ta paskemi nevoje ne ty , e fusim te shperndaje dicka Ton , si thua , qenka dhe e shkathet .

Ju drejtua Tonit kete here edhe pse ai e dinte mire se i vellai nuk perzihej kurr me femra , se sipas tij femra ish gjithmon burrimi i nje sheri , ishte pikerisht ajo qe kish futur shejtanin ne shishe .

E pa qe e kishte te kote me te , dhe i beri me dore te shkonte pas tyre . E Klevi nuk nderhyri me , se skish nderhyre kurr ne vendimet qe merte i vellai , se tjetri ja mbyllte gojen me nje fjali 'mbylle se je nje vit me i vogel"

E keshtu hypen ne makinen ku shofer si gjithmon ish Miri .
Klevi u ul para , se Toni urente te vendoste ripin e sigurimit . Ndersa ato te dy u ulen ne sedilen e pasme te makines .

- Si e ke emrin ty? Se ndoshta je pak me i shoqerueshem , se kto te dy me tmeruan .

Ju drejtua Mirit ajo kur pa qe askush spo e perfillte . Ishte mesuar te ishte gjithmon ne qender te vemendjes , te perkedhelel nga te gjithe si me e vogla , e ta trajtonin me dashuri e fjale te bukur . I mungonte pa fund familja saj , vellezerit dhe cdo gje kish ne jete . I mungonte dhe Besi , vellai saj i vogel , gjysma shpirtit te saj . I mungonte ai Besarti qe ja mbushte zemren plot gezim . Ai me syt e bukur qe sdinte kurr te thoshte dicka qe mund te lendonte dike . Ai qe asnjehere se tha nje fjale te keqe per askend . I mungonte idhulli saj , e per kete zbrazeti e mall qe ndjente ne zemer , pergjegjes ish vetem ai , Tonin Bobaj , qe qendronte ulur e hapur sa gjere e gjate pa e vrare mendjen per asgje . I hodhi nje shikim te mbushur plot urejtje dhe dicka kish ne mendje te bente . Donte ta mbaronte sa me shpejte kete punen e hakmarjes , e te zhdukej nga prania Tonit .
E kur pa qe Miri si ktheu pergjigje , u kthye nga Toni

- Nese mendoni te ikim ne ndonje bar coffee , beni mire te me pyesni mua se cilin lokal nuk e frekuentojne vellezerit e mi . Se perndryshe do behet hataja .

E Toni vec e degjonte me nje menyre mosperfillese . Nuk donte ti jepte shum rendesi asaj vajze .

- Shkoj ku te me dole trapi mua , e friken sja kam askujt .

- Ne rregull . Kur te kercet plumbi sa ne kete cep ne ate cep te lokalit , mos me thuaj qe ste thash .

Donte me patjeter te realizonte ate cka kish ne mendje . Po , do i conte ato ne te njejtin lokal ku e dinte te sigurt qe te vellezerit ishin atje .
Kjo do e ndihminte shume ne realizimin e planit te saj . Pasi e dinte mire qe te vellezerit sdo benin as edhe nje gabim te vogel ne sy te saj .

E pasi shkembene nje mini dialog me njeri tjetrin , vendosen te shkonin atje ku ajo pretendonte se 'nuk' ishin vellezerit e saj .

Zbriten nga makina e u drejtuan ne hyrje te lokalit .

- Paskam haru telefonin ne makine . Vazhdoni ju

Tha Toni e u nis serisht drejt makines .

Ajo donte ti thoshte 'jo , prit , brenda jane vellezerit e mi e ato te keqen e kane me Klevin , smund te futet vete ai"

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now