13

585 41 30
                                    

Beri me te shpejt nje dush , rregulloi mire floket , u vesh e parfumos , e me pas doli te merte ajer te paster . Eci si i hutuar aty ku kembet e conin . Neper rrugica te vjetra e te ngushta , ne vendet ku rralle shkilte kembe njeriu , eci per rreth nje ore , e me pas u ul rendshem nen hijen e nje peme . Veshtroi per disa minuta peisazhin qe i servirej para syve dhe futi doren ne xhepin e djathte te xhupit . Nxori nga aty paketen e cigareve , dhe i derdhi te gjitha ne toke , kontrolloi pak mes tyre deri sa gjeti ate qe deshironte . Nje qese e vogel me pluhur te bardhe . Ishte droge , e llojin Kokaine , ishin diku tek 3 gram , i mbante gjithmon te fshehura diku e i perdorte kur kishte nevoj te zhdukej nga realiteti apo te kthehej ne Toninin e dikurshem .
Me shum kujdes derdhi pluhurin e bardhe mbi doren e tij te majte , beri tube nje 50€ dhe u be gati te thithte pluhurin e bere vize qe mbante ne dore .
Degjoi zilen e telefonit qe i binte pa ndale , por kjo gje nuk e beri te ndalonte . Pasi terhoqi me hunde kokainen , u perplas fort mbi toke duke bere te kthehej me fytyre nga qelli . Shikonte i hutuar , jo se ishte i pire e nuk e kontrollonte dot veten , por sepse as vet nuk e kuptoi pse po pinte , as vet nuk e kuptoi cfar kerkonte ti shfaqej ne qiell me aq ngulm qe spo ja ndante syt .
Futi doren ne xhep te nxirte telefonin qe spo i pushonte pergjate gjith kohes , e kur pa te afishuar emrin e Erises mbi ekran , u ngrit menjehere ne kembe dhe ferkoi fytyren si per tu kthjelluar pak . Nuk duhej ta hapte , assesi sduhej ti pergjigjej asaj telefonate , madje edhe vet cuditej pse dreqin se kish fshire akoma numrin e saj nga telefoni . Ai e kish mbyllur me kohe ate kapitull , e Tonin Bobaj nuk e kish per natyre ti rikthehej te shkuares .
U mat disa here qe te mos pergjigjej , por mendimet e llojeve te ndryshme e shtyne te bente te kunderten .

- Po?

U pergjigj ftohte sapo hapi telefonin .

- Ku dreqin je ty? E di sa here te kam telefonuar? Apo ke qene i zene me te dashuren?

Nuk nguroi ajo ti rendiste fjalet njera pas tjetres . Fjale per te cilat u habit jo vetem Toni , por edhe ajo vete .

- Urdhero?

- Si urdhero? Ka 3 dit rrjesht qe te telefonoj

- Kush mutin je?

Beri sikur sja kishte idene se me ke po fliste . Por ne fakt mjaftonte nje fjale nga zeri saj dhe mund ta njihte kilometra larg .

- Edhe une qe mendova se ke ndryshuar pak , i njejti trap mbetesh .

E ketu durimi ju sos , te merej me tangerlleqet e nje femre se kish per zakon .

- A ka mundesi mos me honger mut me goje , se shum shpejt paske haruar se kush jam .

- Pike se pari mut ha vet ty , pike se dyti , nuk kam haruar se kush je . Je ai per te cilin njollosa veten vetem qe te te ndihmoja . Dhe pike se treti , nuk te mora ne telefon se me dogji malli per te degjuar zerin tend te neveritshem , por sepse doja te te thoja qe ti thoje atij trapit qe ke per vella , qe ti thot motres se tij , qe ka than Erisa me i dergu ato projektet qe me pat thene .

I tha aq shpejt fjalet sa qe sdo i kish kuptuar nje nder njerezit me te zgjuar , e jo me nje njeri i bere dru nga kokaina .
Rrudhi syt duke menduar me vete se ca ishte duke i then ajo , e kur kujtoi qe ai kish te ndaluar cdo rruge qe e conte drejt saj , i foli qete 

- Shiko , qe nga dita qe mbyllem bashk llogarite , une nuk te njoh me , e as me njeh .

- Ne rregull , se dhe une nuk u dogja te flas me ty .

I mbylli telefonin dhe shpertheu ne te qara . Nuk e kuptoi as vet pse po qante . A ja vlente te qante per ate person qe i futi ne toke te vellain ?
Pse dreqin po i mungonte ai? Pse nuk i pelqeu idea se ai mund te kete nje te dashur?
Shkundi koken si per ti larguar keto mendime , dhe u mundua te bindte veten se Kufijte per tek Tonin Bobaj ishin te ndaluara per te .

*

Zbriti nga avioni me vajzen e vogel te kapur per dore . Hypen avash ne nje nga taksite e renditura para aeroportit , dhe qendronin te dy te buzeqeshur per suprizen qe do i benin xhaxhi Tonit  .

U ndalen para godines se madhe ku qendronte e ema Tonit . Perfituan nga rasti qe ishte mesdite , dhe me siguri te gjith ishin ne pune , u futen brenda e u ngjiten ne katin e dyt ku ndodhej dhoma Tonit , i cili sipas parashikimeve te Klevit me siguri tani ishte ne gjumin e tij letargjik .

- Futu brenda zemra babit dhe derdhi kete goten me uj siper xhaxhi Tonit , dhe kur ai te ngrihet duke bertitur ti vetem buzeqeshi

I tha per te disaten here te bijes . Nga kjo skene Klevi ndjente kenaqesi , ishte nje nder gomarlleqet e tyre te femijerise , qe e praktikonin edhe sot e kesaj dite . 

Dhe Anja vogel ndoqi keshillat e te atit . Eci avash me goten qe e mbante me dy duart qe i dridheshin , dhe kur ariti prane krevatit ku Toni ishte shtrire permbyse , ktheu avash goten me uj siper shpines se tij .
Klevi nderkohe priste jashte dhomes i pergatitur per nje te qeshur me gjith shpirt , nje nder ato te qeshurat qe i kishte munguar qe moti .
Priti per disa minuta , e kur nuk degjoi asnje pasthirme , hyri ne dhome me mendimin se Anja kish haruar se cduhej te bente .

- Vogelushe?

U ul ne gjunje prane Anjes kur e pa ate qe qendronte ne kembe me goten bosh ne duar .
Hodhi syt nga Toni qe ishte i shtrire permbys dhe rrudhi pak vetullat kur kuptoi qe ai skish bere asnje reagim nga uji qe i kish derdhur Anja .

Kapi ne krahe Anjen e vogel dhe e hypi siper shpines se Tonit .

- Kerce ketu deri sa ta zgjojme xhaxhin .

I buzeqeshi te bijes e te dy filluan ta ngacmonin Tonin . Ndryshoi menjehere shprehjen e fytyres kur pa qe ai spo bente asnje reagim .
Toni qe njihte ai , duhej te ishte permendur qe ne sekondin e pare kur ato kishin hyre ne ate dhome .

- O Gomar , cohu se kemi ardh ne ...

E ktheu me fytyre nga vetja por serisht ai nuk beri asnje reagim . Fytyren e kishte te mbuluar nga bulza te vogla uji , te cilat Klevi sditi te thoshte ne ishin nga ajo gota qe i kish derdhur Anja apo jo .

- Ton , Tonn , hapi syt . Zgjohu mo se t'shkerdheva nanen

E shkundi disa here , por ai sberi serisht asnje reagim .

Degjoi Anjen e vogel te qante , por nuk mori parasysh asgje kur pa te vellane te shtrire e te mbuluar nga djerset .

- Ca mutin ke ber?

E shkundi srrisht si per ti kerkuar ti hapte syt .

- Zgjohu se Bobat nuk flejn gjum or burr . Fol mo tq*fsha ropt fol .

E kete here , vet ai si ndali dot lotet .

Vrapoi me te shpejte ne koridor , e bertiti me sa pati ne koke . Kur pa qe askush nuk ndodhej ne shtepi , shtrengoi fort dhembet dhe vendosi me veshtiresi Tonin mbi shpatullen e tij . Nuk e kish gjetur veten ndonjehere ne nje situate aq te veshtire . Kish bere palester me vite te tera e peshat si kish patur problem , por sot Toni po i dukej me i rende se cdo peshe qe kish mbajtur ndonjehere mbi supe .

Ne rregull ne rregull . E di qe do me shani e kerkoni llogari , dhe keni te drejte , po przzz kam qen shum e zene , se mka ardh vjera me vjerin , dhe une si nje nuse e mire dhe me edukate qe jam , smund te qendroj ter diten me tel ne duar .

Tani e di qe doni update , po do mundohem .

Mthoni njehere per pjesen? Cmendim keni?

Përtej KufiritWhere stories live. Discover now