Nxori telefonin nga xhepi dhe telefonoi Klevin pa e vrare mendjen se ora shenonte fiks 01:30 , e cdokush mund te ishte ne gjum .
Si gjithmon nuk vonoi qe nga ana tjeter e telefonit te degjohej zeri tij i pergjumur- He o gomar
- Ngjum ishe?
- Jo jo , po kerceja vallen e Kuksit . Ca mutin ke?
- Do sjell njeren , le te rije tek ju sonte . I thuaj Oltes te dali jasht ta mari
I mbylli telefonin per tu perballur me syt e zgurdulluar te saj .
- Une nuk jam loder te me cosh dore me dore ty Zoteri i nderuar . Nuk shkoj askund , une erdha me ty .
- Mund te vish ne shtepin time . Nuk eshte problem fare . Vec se dua te te kujtoj se une ne shtepi coj vetem dashnoret . Nese ty do te jesh nje prej tyre , urdhero ikim .
I tha te verteten . Ai sdinte te ishte flirtues me femrat , te sillej romantik apo ngacmonte ato me fjale . Ishte ai lloj i mashkullit qe fuste ne shtrat ate femer qe ajo vet i lutej , e pasi mbaronte pune nuk e njihte me .
- Ne rregull . Ikim
Ishte gjithcka ajo tha , e atij pershtypje nuk i beri . Se ne fund te fundit te gjithe femrat njelloj ishin .
Zbriten nga makina tij dhe u ngjiten ne katin e dyt te shtepise .
Perplasi fort deren pas vetes dhe hodhi tutje kepucet . Nxori xhupin e me pas trikon qe mbante veshur , duke nxjere keshtu ne pah trupin e tij te palestruar . Ndersa ajo qendronte mosperfillese ne telefonin e saj .
Ai i hodhi nje shikim e u afrua prane saj- Mos guxo me m'prek , se per ate zot ti thyej duart .
I tha me nje ton kategorik e i nxori gishtin para fytyres . Atij si kish rastisur me pare qe nje vajze ta refuzonte , e ne dijeni se si te sillej ne kete situate nuk ishte . Ja dha nje te qeshur me ze te larte , e me pas ndryshoi komplet shprehje te fytyres .
- Te thashe qe une ne shtepi fus vetem dashnoret . Ti vete kerkove te behesh dashnorja ime .
- Me ler rehat . Nuk kam nerva te merem me budalliqet e tua .
- Pse erdhe atehere?
- Per te shpetuar duart e vellezerve te mi . He meqe ra fjala , i thuaj Klevis Murataj te beje kujdes . Ty ste prekin dot me dore ato , pasi sdo guxonin assesi te lendonin ate qe dua une , ndaj inatin do e nxjerin aty ku ty te dhemb me shume .
Kaq u desht qe Tonin Bobaj te kthehej ne realitet .
I hodhi nje shikim kercenues asaj e hyri ne dhomen e tij duke perplasur deren fort .- Mos guxo me dal prej shpie keto dite . Edhe Jona le te mos dali
I dergoi sms Klevit e me pas u shtri rendshem mbi krevat . Kishte nevoj per nje pushim , per nje gjum te thelle , kish nevoj te flinte e te zgjohej te nesermen ne ore 20 : 00 , fiks per te dale . Mbylli syt dhe u mbush njehere me fryme , e ne ate moment degjoi nje zhurme dhe deren e tij te hapej me te shpejte . Kerceu nga krevati dhe ndozi driten
- Ca ndodhi?
E pyeti Erisen qe qendronte tek dera duke e veshtruar pa ja ndare syt .
- Si cfar ndodhi? Drogaxhi je ty? Gjeta nje pjate dhe qese me pluhur te bardhe ne sallon , ti drogohesh?
I tha me te shpejte ato fjale sa edhe atij ju desht kohe t kuptonte ate cka ajo po thoshte .
E pasi e kuptoi u perplas rende mbi shtrat duke shperfillur komplet presencen e saj