Čím blíž jsme byli místu, kde jsme se měli s Martinusem setkat, tím víc jsem cítila, jak je Marcus nervózní.
I já byla trochu nervózní.Proč?Jednoduché.Bojím se jak bude Martinus reagovat na to, že chodím s Macim.Vážně se bojím.Protože to poslední co chci je, aby se ti dva pohádali.
Vešli jsme do parku a na dohled jsme měli malou fontánu u které stály dvě osoby.V jedné jsem ihned poznala Martinuse, protože mu zpod kapuce trčely blonďaté vlasy.Ale vedle něho byl někdo, koho jsem ještě neznala.Caroline.Nezmínil se, že s sebou přivede i přítelkyni.No co, aspoň jí konečně poznám.
,,Nelly já to nedám." šeptl Marcus a trhnutím ruky mě zastavil.Povzdechla jsem si a udělala k němu pár kroků vzad.
,,Maci neboj se, všechno bude v pořádku.On to pochopí, je to tvoje dvojče." usmála jsem se a líbla ho na nos.Jemu se na tváři rozlil menší úsměv.
Vzala jsem jeho ruku do té své a propletla si s ním prsty.Pak už jsme se jen ruku v ruce nervózně vydali k osobám, které nás už netrpělivě vyhlížely.
Přišli jsme až k nim a mě připadalo jakoby se za mnou Marcus snažil schovat.Uchechtla jsem se a pustila jeho ruku.Kývla jsem směrem k Tinusovi.Pochopil a váhavým krokem se k němu vydal.
Martinusovi na tváři pohrával lehký nervózní úsměv.Caroline jsem si zatím ještě neprohlížela, protože jsem byla moc zaobraná dvojčaty.
,,Ahoj." šeptl Marcus a sklopil hlavu. Martinusovi se v očích objevily jiskřičky naděje.
,,Chyběl jsi mi." řekl Tinus a Mac k němu vzhlédl.
,,Ty mě taky bráško." řekl Marcus a usmál se.Pak si oba dva padli do objetí a věřte nebo ne, ale oba měli v očích slzy.I já je měla.Tak nějak mě to dojalo.
,,Ty jsi mi dal." řekl Tinus a poplácal ho po rameni.Marcus se na něj omluvně usmál.
,,Moc se ti omlouvám.Ale já prostě nemohl.Tak hrozně to bolelo...moc se ti omlouvám za to, že jsi musel takhle trpět." řekl Marcus provinile.
,,V pohodě.Ale málem jsem v tom cvokhousu skočil taky," zasmál se, ,, Ale co ti pomohlo se dostat z úplného dna?" zeptal se a laškovně po mě mrknul.
Hned na to Marcus přešel ke mně a objal mě kolem pasu.
,,Ty už víš že tohle je Nelly.Byla to moje psycholožka, která mi pomohla z těch nejhorších chvil.No a teď je to moje přítelkyně." řekl hrdě Marcus a mě se do tváří nahrnula červeň.Z jeho úst to zní tak hezky.Přítelkyně.
,,Věděl jsem to," řekl Tinus a já se na něj vyděšeně podívala, ,,To že se dáte jednou dohromady." usmál se a přešel ke Caroline.A jo, vždyť je tady i jeho přítelkyně.
Celé naše dění pozorovala s úsměvem na rtech.Už na pohled vypadala vcelku mile.Žádný chodící make-up za což jsem ráda.
,,Nelly, tohle je Caroline, má přítelkyně." řekl Tinus a já se s úsměvem obrátila na Caroline.Ta se však nesmála.
Na tváři jí visel ledový výraz a oči měla tvrdé jako kámen.Polkla jsem.
,,A-ahoj já jsem Nelly." vykoktala jsem a zdvořile k ní natáhla ruku.
Chvíli se na mě opovržlivě koukala než z úst vypustila tu větu, kterou jsem fakt slyšet nechtěla.
,,Takže ty jsi údajně milenka mého přítele?" řekla tak chladně až mi přejel mráz po zádech.
,,Cože?!" ozval se Mac, ale Tinus k němu přišel a něco mu začal potichu vysvětlovat.
,,Já-" chtěla jsem něco říct ale ona mě přerušila.
,,Dělám si srandu!Jsem Caroline." zasmála se a vlítla mi do náruče.V tu chvíli jsem byla dokonale odrovnaná, ale rychle jsem se vzpamatovala a objetí jí opětovala.
Hned jak se ode mě odtáhla, hlasitě jsem si oddechla, zatímco Caroline se pořád pobaveně usmívala.
,,Asi jsem tě vylekala co?" řekla a tvářila se trochu provinile.
,,Upřímně?Docela jo." řekla jsem a ona se zasmála.
,,Bulváru nevěřím neboj.Na takovéhle žvásty už jsem si zvykla." mávla rukou a přešla ke svému přítelovi, který ještě pořád stál u Marcuse.
,,Nevěděl jsem že jsi se s ním scházela i mimo práci." řekl Marcus malinko naštvaně.Usmála jsem se a přešla k němu.Hodila nu ruce za krk a začala ho škrábat na zátylku, načež spokojeně zavrčel.Chytil mě za boky a přitáhl si mě ještě blíž.
,,Stali se z nás kamarádi." pokrčila jsem rameny a zasmála se, když se Marcus nespokojeně zamračil.
,,Hádám že kvůli tomu článku po tobě vyjel i Philip." řekl a já strnula.Konečně jsem na něj dokázala zapomenout a on mi to zase všechno připomenul.No tak je čas jít s pravdou ven.
,,Ano kvůli tomu článku se se mnou Philip rozešel." přikývla jsem a Mac si mě ihned přitáhl do objetí.
,,Dobře že sedí v base.Vždyť tě málem znásilnil.Už po třetí." řekl Tinus a já ztuhla.A sakra.
Marcus se ode mně prudce odtáhl a z očí mi sršely blesky.Polkla jsem.Než jsem začala něco říkat, hodila jsem naštvaným pohledem po Tinusovi, který se na mě omluvně usmál.
,,Po tom co jsem se s tebou "rozešla" jsem šla do parku.Tam jsem seděla hodně dlouho a když jsem večer chtěla odejít, někdo mě chytil a odtáhl do křoví.Byl to Philip.Chtěl mě znásilnit, ale někdo to viděl takže zavolal policii a sám se na Philipa vrhnul.Pak už přijela policie.Takže to Philip nestačil dokončit." dokončila jsem svoje vyprávění a s obavami se podívala do čokoládek mého přítele.To zní fakt dobře.
Byl opravdu hodně naštvaný.Z očí mu sršely blesky a jeho pohledy byly ostré jako břitva.Obličej měl zkroucený do naštvané grimasy a ruce zaťaté v pěst až mu bělely klouby na rukou.Ne že by to nebylo sexy.
,,Já ho zabiju!" procedil skrz zuby a naštvaně si odfrkl.Povzdehla jsem si.
,,Maci, podívej se na mě." zaprosila jsem a on do mě zabodl svoje ostré čokoládky, které ihned změkly.
,,Nechtěla jsem ti to říkat, protože jsem se bála tvojí reakce.Ale jsem v pořádku, nepovedlo se mu to a on teď sedí v base." řekla jsem a palcem mnula jeho líčko.
Povolil a usmál se.Opřel se do mojí dlaně a očividně si užíval můj dotek.Pak už jen spojil naše rty.Byl to něžný láskyplný polibek a já se pod jeho rty málem roztekla.
Tuhle úžasnou chvíli ale přerušilo jeho mladší dvojče.
,,Počkat vy jste spolu chodili?!" vyjekl a my se od sebe ihned odtrhli.
Jejda tohle asi taky neví.Podívala jsem se nejistě na Marcuse.Ten mi opětoval stejný pohled.
,,Tak půjdem do té restaurace ne?My vám to všechno hezky povyprávíme." usmála jsem se, jak nejlíp to šlo.
Martinus si nás přejel podezíravým pohledem, jakoby si myslel že snad zdrhnem a vydal se směr restaurace.
Tak tohle bude dlouhé povídání.
Hellooo sweethearts 💞
Abych řekla pravdu tak nějak vůbec nevím co se bude dít v příští kapitole.Ale asi se trochu posuneme v čase😏
Bye loves💋
maggie_gnrsn
ČTEŠ
Psychopat [Marcus Gunnarsen]
FanfictionZhluboka jsem se nadechla a řekla tu větu, která mě tak nepředstavitelně bolela. ,,Tohle musí skončit" ,,C-cože?!" vykoktal a překvapeně na mě vykulil oči, které se pomalu ale jistě plnily slzami.Ani já k nim neměla daleko. ,,Bude to tak lepší" řekl...