VII.

130 12 3
                                    

Na obzoru se objevilo nějaké město. V jeho prostředku se tyčil obrovský palác. Z jedné strany města byl les. Z druhé obrovské louky. Celou cestu jsme již mlčeli. Byla jsem dychtivá po odpovědích, ale jestliže je dostanu na místě, na které míříme, tak nejspíš asi nemá cenu se ptát.

,,tohle je Surenie" řekl Zirk. Přistáli jsme na nádvoří paláce. Byl to poměrně velký prostor, porostlý trávou a cestičkami z jemného bílého kamení. Na první pohled se zdál palác prázdný, ale když jsem se podívala pořádně, v oknech jsem zahlédla různé tváře. Zirk přivolal dva stráže. Byli to muži odění v koženém a kroužkovém brnění. Za opasky měli dlouhé ostré meče a v rukou oštěpy. Jejich hrudník zdobil erb fialovo-šedé barvy. Na pruhovaném podkladu byl vyobrazen oranžový drak. Jeden strážce odvedl Resiho a druhý chtěl odvézt i Mosena.

,,ne, ten zůstane u mě" řekla jsem mu. Ten se k mému překvapení uklonil, poté odešel. Zirk mě vybídl abych ho následovala. Vešli jsme velkými dvoukřídlými dveřmi do paláce. Dveře hlídali další dvě stráže. Procházeli jsme chodbou a těžké kroky Mosena na chladné dlaždice se jí rozléhaly. Poté, co jsem se v bludišti chodeb začala ztrácet a zapomněla jsem kudy jsme přišli, Zirk zastavil před velkými dveřmi které připomínaly ty, kterými jsme sem vešli do paláce. Opět du byla dvojice stráží. Zirk zaklepal a vstoupil dovnitř. Byla to obrovská místnost, nejspíš slavnostní. Byly v ní rozmístěné dlouhé stoly, jen jeden se vyjímal nad ostatními. Byl v čele místnosti na takovém stupínku. Měl pozlacený ubrus, židle okolo něj měly také pozlacené detaily. Jedna z nich však nebyla židle, ale velký trůn, na němž seděla žena. Působila autorativně, z toho jsem usoudila že to bude nějaká královna, i přes to, že nebyla zrovna dvakrát bohatě oděna.

,,Vítám Tě, Len. Celá země tě již léta očekává. Jistě máš spoustu otázek. Zirk ti na ně nyní zodpoví, ale nejdříve chci vědět...co již umíš?" chtěla jsem jí odpovědět, ale Zirk byl rychlejší.

,,umí se zneviditelnit a dokáže navázat spirituální pouto se zvířaty. Také umí kousat, je zákeřná a její poznámky dokážou být jedovaté jako zmije" Zirkova slova se mi líbila. Musela jsem se pro sebe v duchu pousmát. I Zirk se usmíval, jen s tím rozdílem, že úsměv nedokázal skrývat. To já už se naučila dávno. Nošení kamenné masky je pro mě každodenní rutina.

,,Dobrý den, já jsem Liv, tedy Len"řekla jsem a mírně se uklonila.

,,já vím kdo jsi. Prosím posaďte se, Zirku, začni" řekla královna a pohybem ruky naznačila abychom si sedli proti ní. Posadili jsme se a Zirk kývnul hlavou.

,,před 13ti lety se narodila jedna dívka. Pojmenovali ji Len. Jenže v tu dobu začala válka. A protože ta dívka byla velice důležitá, už jenom kvůli její velké magii, jsme jí ukryli do lidského světa" začínala jsem si dělat imaginární poznámky. Oni nejsou lidé? Jestli já jsem ta Len, tak taky nejsem člověk? Mosen ke mě přišel blíž, aby mě uklidnil. ,,tam se tě ujmuli náhrádní rodiče. Byli obeznámeni, že až objevíš své schopnosti, mohou se stát v lidském světě nebezpečné. A tak když jsi použila poprvé svojí magii, jakožto Torstian jsem ji vycítil. A když jsem tě našel, stála jsi tam na tom paloučku a dotýkala jsi se Mosena. Ano, byl to Mosen. Jenže po chvíli si mě Mosen všiml a oba jste utekli. Věděl jsem, že další den tam přijdeš. No a tak jsem tě našel. Víš, ten průchod má určité vlastnosti. Když jím někdo, nebo něco projde, tak se změní z mýtického na normální. Proto když si tě Mosen vyhledal a prošel průchodem, tak mu také zmizela křídla, ale jakmile se vracel zpět, zase se mu objevila. Ale teď k tvému původu. Tvoji rodiče, byli to panovníci, poněvadž tvůj otec byl Strážce s velkým S. Strážci, je rod nejstarších. Každý potomek Strážce má jiné schopnosti. Nikdy nelze určit, kolik jich je a jak jsou silné. Natož jakou Strážce vládne magií. Bohužel byli během války zabiti...takže na trůn dočasně zasedla sestra tvého otce. Dokud nenastoupíš na trůn ty"

Další část je na světě! Tuhle část chci věnovat mojí kamarádce fantazi001 . Takže ty moje Lessie, doufám že (nejen ty) jsi získala pár odpovědí na tvoje otázky😁 dnes jsem to tu trochu vysvětlila, aby z toho nebyl jeden velký otazník. Ale i tak mám pár otázek na vaše teorie...
•Jaký máte názor na nynější královnu?
•jak myslíte, že Len ponese nové informace?
•kdo vlastně způsobil válku?
Doufám že jsem vám poslední otázkou nasadila brouka do hlavy!

Mějte se, vaše Storm✌️

The Queen of Surenia✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat