X.

117 10 1
                                    

Její boty se bořily do měkké půdy. Za podrážkami odlétalo jehličí a kousky mechu. Kapky chladného deště dopadly na bledou kůži a špinavé, roztrhané oblečení máčely, dokud se nelepilo na její vyzáblé tělo stejně jako zacuchané, kdysi krásné vlasy. Energie jí mizela stejně rychle jako naděje. Cítila se, jako by na ní zdejší stromy padaly, aby jí znepříjemnily útěk. Ale nezastavovala. Naopak, poháněná strachem běžela dál. Strach, krev, bolest, smrt. Tohle cítila.
***
Len
Vešla jsem do místnosti a dveře za sebou zase zavřela. ,s tímhle se budu muset naučit?' pomyslela jsem si když jsem uviděla nespočet zbraní. Některé jsem ani neznala. Nejvíce mě však zaujal luk. Jako malá jsem si vždycky přála pobíhat po lese a střílet z luku. Popadla jsem zbraň a jeden toulec plný šípů.
Zirk
Poslal jsem služebnou aby Leně přinesla jídlo. Chtěl jsem vědět, jestli je v pokoji. A protože jsem z jejího pokoje necítil magii, usoudil jsem, že jí buďto nepoužívá, nebo tam není. Zároveň jsem ale věděl, že se mnou moc nebude chtít komunikovat. Když se služebná vrátila, byla poměrně vystrašená.
,,tak co?"zeptal jsem se jí.
,,princezna tam byla, ale vypadala děsivě. Víc toho nemohu prozradit" zakroutila hlavou do stran.
,,proč ne?"
,,slíbila jsem jí to"
,,cože?!" začal jsem vyšilovat. Ač jsem byl s Len podobně starý, její chování jsem přestával chápat. Nechce být mocnou vládkyní, zato si ochočila dračí krvelačnou bestii a chtěla s ní pláchnout. Teď kuje pikle s ubohou služebnou. Nechal jsem ji být a šel do Lenina pokoje. Bylo odemčeno. Avšak z pokoje vedla nepatrná cestička magie. Utekla.
Došel jsem ke dveřím vedoucím do skladu zbraní. Vycítil jsem, že tam stále byla. Když jsem otevřel dveře, spatřil jsem postavu zahalenou v černém hábitu, držící luk a toulec šípů. Do obličeje jsem jí sice neviděl, ale věděl jsem že je to Len. Rychle zmizela. Bylo to děsivé, jak tam necelou sekundu stála, vypadala jako sériový vrah a najednou puf! A byla pryč. Avšak bylo to jiné, než když se zneviditelnila v královském sále. Teď se totiž na jejím místě na chvíli zablesklo a po celé místnosti se rozlehla silná magie. Po chvíli mi to došlo. Nevěřil jsem tomu. Vždyť tahle schopnost pochází ze starých mýtů. Ona se právě teleportovala! Ale kam? Kam by tak mohla? Mosen, jistě je v pokoji u Mosena. Byl jsem celkem v klidu, dokud jsem si nevzpomněl na jeden fakt. K teleportaci je potřeba opravdu hodně magie. Jestliže ztratila tolik neobjevené a nezkušené magie, pak...jí to může stát život. Vystřelil jsem ze skladu jako šíp vypuštěný z perfektně napnuté tětivy. Běžel jsem chodbami jak nejrychleji to šlo. Zabočil jsem do chodby s dveřmi od Lenina pokoje tak prudce, že jsem dostal smyk. Vtrhl jsem jsem do pokoje a zaklel pár nehezkých slov. Len ležela na zemi a Mosen do ní strkal čumákem. Byla bledá jako stěna. Na obličeji se rýsovalo tetování draka. Poznal jsem Raxeliva...největší šok jsem ale měl z jejích vlasů. Pravou polovinu vlasů měla medově zlaté a vlnité. Zato levá polovina vlasů byla černá jako ta nejtemnější noc. Takové vlasy jsem jak živ neviděl. Ale na to teď nebyl čas....
***
Len
Bolest mi pulzovala po celém těle. Pomalu jsem otevřela oči. Ležela jsem na posteli v mém pokoji. Mosen ležel na zemi vedle postele. Jakmile uviděl že jsem vzhůru, zvedl se a díval se mě svýma hnědýma očima.
Jak se cítíš?zeptal se mě.
,až na tu bolest...co se stalo?'
Objevila jsi novou schopnost, avšak tě stála hodně magie
,a co to je za schopnost?'
Teleportace. Před očima se mi odehrál ten okamžik, kdy se mi zatmnělo před očima.
,jak dlouho jsem byla v bezvědomí?'
Čtyři dni. A Zirk tě chodil každé dvě hodiny kontrolovat. Mimochodem sluší ti to
Zasmála jsem se
,ve vlasech mi hnízdí vrabčáci?' smála jsem se. Jako šílenec. Už je to tak dlouho, co jsem se naposledy smála. Můj smích zesiloval tak dlouho, dokud do pokoje nevrthl Zirk s vyděšeným výrazem, ale jakmile mě viděl se smát, zářivě se usmál. Mosen pobaveně pofrkával. Obejmula jsem ho kolem krku.
,díky'

Tak další kapitola je tady. Teď náš oblíbený ask.
Co říkáte na Leninu novou schopnost?
Její nové vlasy?
Starostlivost Zirka?
Šílený smích?
A poslední otázka: kdo si myslíte že byla dívka na začátku?🤗

Vaše Stormina✌️

The Queen of Surenia✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat