XI.

120 12 2
                                    

     ,,Ehm...možná...se podívej do zrcadla..." řekl Zirk poté co jsem uklidnila svůj záchvat smíchu a doobjímala Mosena. Nechápavě jsem na něj pohlédla.

,,co je na mě tak špatného? Jo počkej, ty myslíš Démona? O tom vím" kývla jsem na něj.

,,no, ještě něco jiného. Jak objevuješ svoje schopnosti, měníš se..." už jsem to nevydržela a odkráčela do koupelny. Když jsem pohlédla do zrcadla, zděsila jsem se. Jedna polovina mých vlasů byla zlatavá a vlnitá. Ta druhá zase černá a rovná. Jako půl anděla a půl ďábla. Když jsem se však podívala podrobněji, zjistila jsem že to nebyla jediná změna. Moje oči byly jiné. Kdysi hnědo-zelená duhovka byla nyní zlato- zelená. Zlatá přecházející v zelenou. Zajímavé. Líbilo se mi to a zároveň znepokojovalo...,co to znamená?' vyslala jsem myšlenku Mosenovi i Démonovi.
Každý Strážce má různé podoby. Té však dosáhne až v momentě, kdy objeví celou svojí magii. Někdy to jsou drobné změny, někdy velké. Záleží na složitosti. Jak se ti vlastně povedlo se teleportovat? Odpověděl mi Démon. ,vlastně ani nevím' pokrčila jsem rameny cestou zpět z koupelny.

,,na nic se neptej, nic o tom nevím' řekl Zirk ihned. ,,jediné co vím je, že ti zítra začíná vyučování"

***

,,asi tak den letu od Surenie, je Enavie. Je to menší město. Surenie je samozřejmě jakožto hlavní město se sídlem vládců asi tak 4x větší" můj učitel zeměpisu, tady tomu říkají mapologie, mi ukazoval postupně všechny města a vesnice v téhle zemi, v Surenii. Ano, hlavní město se jmenuje stejně jako země. Po mapologii mám bojové umění. Nikdy bych do sebe neřekla že by mě něco jako boj bavilo, ale kupodivu ano. Nejlépe mi samozřejmě jde střelba z luku. A pak magii. Prý musím co nejdřív ovládnout svojí magii a najít všechny schopnosti. Již jsem se dozvěděla, že o schopnosti teleportace se v podstatě ani nic neví. Ale to u Strážců není nic neobvyklého, že o jejich schopnostech nikdo nic neví.

***
,,ze všeho nejdřív začneme živly. Lidé v Surenii ovládají nejčastěji tyto: oheň, vodu, vzduch, země. Nikdy však neovládají všechny živly zároveň. Není to možné. Avšak občas se stane, že někdo ke svému živlu dokáže ovládat kov, lávu, led nebo dokonce Floru. Ale Flora je spíše s legend, nemáme potvrzeno že by ji někdo ovládal. Stejně tak ovládání Fauny. To už však v podstatě z části umíš. Ochočit Raxeliva ne nikdy nikomu nepovedlo. Až teď tobě. Ale to už odbočuji. Který živel si chceš vyzkoušet jako první?"

,,vodu" řekla jsem rozhodnutě, protože jakožto Rak jsem voda. Takže by mi to mohlo jít.

,,dobře, pojď za mnou. Dovedu tě do královských zahrad k jezeru." učitel se zvedl že židle.

***

,,já vám říkala že to zvládnu!" Vykřikla jsem nadšeně když se po podařilo vzít do dlaně malou kouli vody. Bylo to úžasné. Stále se přelévala.

,,dobře, takže ovládáš vodu. O tom se toho ví naštěstí hodně. Tak alespoň něco z tvé magie je známé" povzdychl si učitel.
,,teď jí zkus vystřelit" postavila jsem se do pevného postoje a ruce si hřbety opřela o hrudník. Kouli jsem stále udržovala. ,tři...dva...jedna...teď!' vduchu jsem si odpočítala a na ,ted' trhnutím odrazila ruce od hrudníku a kouli vypálila. Letěla vodorovně vzduchem celkem rychle, dokud nenarazila do zídky na druhém břehu jezera. Trochu se odrolila.
,,hmm slušný! Ale vzhledem k času už máš volno. V jídelně je oběd." Přikývla jsem a vyrazila zpět do paláce

***

,,tak co budeš dělat teď?" zeptal se mě Zirk nenápadně.

,,no co bych měla jít dělat jiného, než se jít sežrat raxelivem?" odpověděla jsem mu pobaveně.
,,ne, chci se s ním proletět. Jo a už by jste ho taky mohli propustit z té cely. Mosen taky může běhat po paláci"

,,víš, to nejde. Celý zámek z něj má panickou hrůzu. Jakže se jmenuje?"

,,Démon"

,,hm to mu moc na nevinnosti nepřidá" zasmál se Zirk.
,prý se tě bojí, co jsi dělat tak strašného?' sdělila jsem Démonovi skrze myšlenku.
No co jiného než si pracně vydělával titul krvelačné bestie
Démon se zasmál.
,,děje se něco?" zeptal se mě náhle Zirk.

,,ne, mělo by něco? Nemůžu se bavit s Démonem?" zasmála jsem se.
,,každopádně už jsem dojedla. Tak zatím" zvedla jsem se ze židle a vyšla z jídelny ven. Mysleli si, že jdu do stájí. Já se však zastavila u zdi, na jejíž druhé straně je jídelní stůl, kde jsou stále Zirk a královna.

,,poslední dobou je nějaká jiná, co jsi s ní udělal?" zeptala se královna.

,,nic...každopádně bych jí nepodceňoval. Víš co se říká- je ticho před bouří"

,,třeba že už se se vším srovnala. Nebo se jí tu možná začalo líbit. Ale mě se nelíbí ty její vlasy. Počkat, počkat...už vím oč tu jde...ono je to skromná a hodná dívka s moudrým zvířetem, v níž se skrývá divoká rebelka s nebezpečným drakem, ale aby se o ní přetahovalo dobro a zlo...o její magii nic nevíme Zirku. Uvědomuješ si jak to může být nebezpečné? Království ji potřebuje, jinak všichni zahyneme. Musí se to naučit ovládat..." královna ukončila svůj dlouhý dialog.

,,právě proto jsem jí sestavil tenhle denní plán. Moc se to neliší od jejího bývalého života. Dopoledne se bude učit magii ovládat a odpoledne může vystrčit ty její růžky a prohánět se po nebesích. Zatím, dokud náš nepřítel neví že Len stále žije a je v paláci, má čas. Mohu jít?"

,,dobře, jo...jo a...Zirku...jdi za ní a nezapomeň jí dát tohle. Ale buď obezřetný" Odtrhla jsem se od zdi a rychle utíkala do stájí. Potěšilo mě, když jsem uviděla že železná opatření z Démonova boxu zmizela. Rychle jsem otevřela a vlezla k němu dovnitř. A protože už nebyl na úlet čas, sedla jsem si k němu a začala si s ním povídat.
Ahoj Len, co tak udýchaná?

,,ani se neptej" řekla jsem pobaveně. Mluvit bylo snažší než mu něco sdělovat skrze myšlenky. Škoda že on mluvit neumí. ,,jak jsi se sem vlastně dostal? Co se ti stalo?" Démon jen odvrátil pohled a zahleděl se na přicházejícího Zirka.
,,co je? Nemůžu si povídat se svým drakem?"

,,jo, jen...jsem zaprvé čekal že budeš v lese a zadruhé to zní jako kdyby sis povídala sama se sebou. Nervózně se podrbat na týlu.

,,no stejně už jsme chtěli letět, viď Démone?" zvedla jsem se a Démon taky. Nasedla jsem a vyrazila z boxu.
,,tak čau" mávla jsem na něj a pophnala Démona. V příštích pár sekundách jsme už byli ve vzduchu.

Tentokrát kapitola trochu o ničem😅zase jsem odhalila pár myšenek, teorií. Ale příště už to bude stát za to, slibuju! Snad😂

Vaše Stormina Karmina ✌️

The Queen of Surenia✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat