XXVII.

90 10 0
                                    

V lodičkách a šatech se běhá špatně, ale bohužel jako královna už nemohu běhat po Surenii zahalená v kápi či neviditelná. Musím dodržovat pravidla královské etikety. Vyběhla jsem na nádvoří a ihned mě oslepily horké paprsky letního slunce. Když se mé zorničky zmenšily a zrak se tak přizpůsobil světlu, uviděla jsem vojáky vedoucí dva špinavé a otrhané lidi směrem do paláce, ke mě. Vzpomněla jsem si na sen, jenž jsem měla dnešní noc. Vypadal stejně. Žena mi někoho až moc připomínala a pak mi to docvaklo, když se na mne oba podívali a v jejich očích se zalesklo štěstí. Ta žena je moje pravá matka a muž můj pravý otec. Nejsou mrtví, protože se jejich těla přece nikdy nenašla, po celých 14 let. Rozešla jsem se proti nim a když jsme stáli proti sobě, všichni, včetně vojáků se uklonili. Moji praví rodiče to však nevydrželi a vrhli se mi okolo krku. Po tvářích se jim začaly kutálet slzy. Obětí jsem jim opětovala.
,,dcerko naše nádherná, tys to zvládla" vyhrkla mezi vzlyky šťastného pláče matka.
***
,,takže se nakonec Paul vrátil do rovnováhy. To už však bylo po válce, ale Povstalci přetrvávali až do teď. Takže jsme se mohli přestat pomocí magie skrývat a vrátit se do paláce" dořekla moje matka Verona. Teď už byli oba rodiče umytí a převlečení a seděli jsme ve společenské jídelně. Já samozřejmě na trůně. Verona měla lesklé hnědé vlasy, jen mírně zvlněné, zeleno-hnědé oči a světle zelené letní šaty. Můj otec a Strážce Paul, měl stříbrné vlasy, ne jako stařecké, ale lesklé a jemné vlasy, jež mu spadaly někam nad ramena. To byla jedna jeho zvláštnost. A druhá zvláštnost byly oči. Jejich duhovka měla hlubokou a živou, tmavě modrou barvu. Působilo to trochu děsivě. Na sobě měl jakousi košili a kalhoty ze zvláštní šedé látky.
,,takže jste se celou dobu skrývali v Povstalecké vesnici? Wow, to muselo být obtížné" vydechla jsem.
,,a co ty? Starala se o tebe náhradní rodina dobře?" zeptal se zvědavě Paul.
,,jistě. Jen to byl pro mě šok, když mě náhle cizí kluk odvlekl z domova a strčil do světa, kde jen tak běhají jednorožci, pegasové a draci" pobaveně jsem si odfrkla.
,,hlavní je, že žiješ" usmála se na mě.
,,a ty jsi vážně zkrotila Verilijského Raxeliva jezerského? A Lazirského Oriona?" dodala obdivně. Přikývla jsem.
,,ano, jen...Raxeliv Démon už nežije" posmutněla jsem, ale to jako na zavolanou do místnosti vlétla Nyx s Mosenem a Firem v patách. Už to nebylo malé dráče, nýbrž poměrně velký drak. Byla už asi o dvě nebo tři hlavy větší než já.
,,páni, to je nádhera" vydechl Paul když uviděl galaktického draka.
,,ahojte" pozdravila jsem je když obcházeli stůl aby si sedli vedle mě.
,,seznamte se s mými pravými rodiči Veronou a Paulem" ukázala jsem na rodiče naproti nám.
,,mami, tati, tohle je moje dračice Nyx, jakýsi hybrid jelena Mosen a fénix Fire"
Tvými pravými rodiči? Oni žijí?
Zeptala se Nyx udiveně.
,,jak vidíš, tak ano" odvětila jsem jí.
***
,,stále tomu nemůžu uvěřit" řekla jsem zasněně. Ležím na lavičce v zastrčeném koutě zahrady a dívám se na hvězdy. Je tu se mnou jen Fire, protože Mosen i Nyx již byli unavení. Fire sedí na mě a já mu čechrám jeho ohnivá pírka na hrudi. Je zvláštní že mě nepálí. Prý je to díky našemu poutu.
,,moji rodiče žijí" pokračovala jsem.
Ale co když to nejsou tvoji rodiče, ale nějací podvodníci?
Zeptal se Fire.
,,ne Fire, tak, jak vypadá Verona jsem kdysi vypadala i já, než jsem objevila magii. Jen o pár let mladší" odbyla jsem ho.
Vážně?
Nedal se.
,,ano, vážně" pousmála jsem se a vzpomínala na ty doby. A teď tady ležím s křídly a fénixem.
,,Vaše Výsosti, tady Jste" uslyšela jsem náhle Alexův hlas.
,,stále ti říkám, že mě máš oslovovat normálně jménem a tykat mi" pobaveně jsem pohrozila prstem a posadila jsem se. Fire se mi posadil na rameno. Alex se posadil vedle mě.
,,no jo, tak se hned nezlob. Mám pro tebe novinu" Alex se usmál tím jeho sladkým a upřímným úsměvem.
,,povídej" pobídla jsem ho a úsměv mu oplatila.
,,zítra půjdeš do nemagického světa navštívit náhradní rodinu" řekl a já na něj zůstala civět s otevřenými ústy. Myslela jsem, že už je nikdy neuvidím. Nejradši bych Alexe objala.

Čágo Belo šílenci! Tak další kapča tu je, ej! Chcete menší spoiler? Jo? Tak OK...Len potká někoho z minulosti, nepočítaje náhradní rodinu😁kdo to asi bude?

Tak se zatím mějte, vaše Stormina S. Karmina✌️

The Queen of Surenia✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat