4. Kapitola

121 3 0
                                    


Ráno jsem se vzbudila celkem brzy. Tay ještě spala (ani se nedivím, protože jsou teprve čtyři hodiny). Tak jsem tedy šla do koupelny, napustila jsem si vanu a lehla jsem si do ní. Projížděla jsem sociální sítě když v tom někdo zaklepal na dveře. No tak jako v pět ráno...trošku jsem se vyděsila. Když jsem došla ke dveřím, tak jsem uslyšela jako kdyby někdo utíkal pryč. Hm...Otevřela jsem dveře a jak taky jinak. Bylo tam pět dopisů a pět rudých růží. Narozeniny jsem sice neměla, ale potěšilo mě to. Růže jsem dala do vázy a šla jsem si lehnout. Neusnula jsem. Tak jsem si vzala mobil a projížděla sociální sítě, když se mi zobrazila od někoho zpráva.

někdo: Ahoj moje kočičko. Jak se máš?

já: Nejsem žádná tvoje kočička a měla jsem se skvěle než jsi mi napsal. Kdo vůbec jsi?

někdo:  Jsem někdo na blízku. 

já:  Jestli jsi Sebastian tak si  právě narazil na útes. Ne, NECHCI TĚ.

někdo:  Sebastian nejsem, ale i tak jsem rád, že jsem si s tebou pokecal. Dobrou noc kočičko

Dál jsem neodpovídala a šla jsem ještě spát. ,,Děje se něco Sofi?" ,,Ne, vše je v pořádku. Klidně ještě spi Tay.".

Pohled Sebastiana

Poprosil jsem Joshe, aby Sofi dal ty růže a dopisy. Měl jsem strach, aby si je vůbec přečetla. Stejně se stane holkou na jedno použití a čau. Stejně jako všechny ostatní. Sofi prý Joshe málem poznala i přes kapuci. Byl by to problém, protože by si myslela, že je dostává od Joshe. Musel jsem jí napsat. Naštěstí mě na instagramu nesleduje, tak jsem jí napsal. 

já: Ahoj moje kočičko. Jak se máš?

Sofi: Nejsem žádná tvoje kočička a měla jsem se skvěle než jsi mi napsal. Kdo vůbec jsi?

já: Jsem někdo na blízku.

Sofi: Jestli jsi Sebastian tak si právě narazil na útes. Ne, NECHCI TĚ.

já: Sebastian nejsem, ale i tak jsem rád, že jsem si s tebou pokecal. Dobrou noc kočičko

Jen si to přečetla a neodpověděla. To mě naštvalo. Ale pořád je to holka na jedno použití a toho já využiju. Kluci o tom plánu ví a jestli to jeden zkazí, tak ho zbiju.

Summer loveKde žijí příběhy. Začni objevovat