Takže, jdu do nové školy. Docela se bojím, ale navázala jsem kontakt s holkou co do ní chodí a podle ní je to tam super. Je tam dokonce pěvecký sbor, gymnastika, herectví, taneční obor, sportovní hry, jóga, čtenářský kroužek. (Jako dobrovolně povinné předměty samozřejmě) Ta dívka se jmenuje Amber. Je milá, jako dobrovolně povinný předmět si vybrala tanec. Já se zatím nemohu rozhodnout, ale prozatím si vyberu tanec. Tak jo...přemluvila mě k tomu Amber a já souhlasila.
∆
Ve škole jsme se normálně učili, ale jakmile přišlo na představování, tak to moc nešlo...
,,Studenti, představuji vám vaši novou spolužačku. Jakmile vám něco o sobě, můžete se jí zeptat na pár otázek." řekla s klidným hlasem učitelka. ,,Jmenuji se Sofia Angel, je mi 16, vyrůstala a žila jsem v Anglii. Teď žiji se svým bráškou Timem s tetou a její rodinou tady v Sydney." když jsem dořekla poslední slova, hned se hlásilo hodně lidí. Jako první se ptal kluk v první lavici. V kostkované košili, s kšandami, ponožkami až snad po kolena a mastnými vlasy. Typický šprt...s ním se fakt musím rychle seznámit. ,,Kde přesně v Anglii si žila?" ,,Žila jsem přímo v Londýně " zodpověděla jsem jeho dotaz a hned jsem odpovídala na další. Tentokrát to byla holka, byla úplně zmalovaná a byla to blondýnka (NIC PROTI) ptala se na otázku, která mě zaskočila. ,,Kam chodíš nakupovat? Máš totiž dobrý styl" ,,Hele to bych musela zjistit, protože na tuhle otázku je teď těžké odpovědět. " další byl kluk, hnědovlasý s modrýma očima a houpal se na židli. Ten dotaz byl divný, ale tak nějak jsem se snažila odpovědět. ,,Chceš se mnou chodit?" ,,Hele sorry, ale neznáme se a navíc teď bych tě nejraději shodila z té židle. Možná půjdu jindy" a nevinně jsem se usmála. On se usmál a něco řekl svému sousedovi. Jako poslední jsem odpovídala Therese. ,,Kde máš rodiče?" ,,Rodiče jsou po smrti stejně jako starší bratr John. Už jsou to tři měsíce." hned mi ukáplo pár neposedných slz, které si našly svou cestu ven. Učitelka si toho zřejmě všimla a řekla, že by to už stačilo a ať se jdu posadit vedle Amber. Ta mi podala kapesník a dál jsme se věnovaly látce, co učitelka vysvětluje.Po "prvním" školním dni jsme se s Amber domluvila, že půjdeme na kafe. Tak se taky stalo. Vybraly jsme si kavárnu poblíž pobřeží Tichého oceánu. Obě jsme si daly oříškové latte a musím uznat, že lepší jsem nikde nikdy nepila. Amber si dala tiramisu a já zase čokoládový cupcake. Zaplatily jsme a vydaly se každá domů. Doma se mě teta vyptávala na "typické otázky k prvnímu dni ve škole". Na všechno jsem jí odpověděla a odešla do svého pokoje si přes Skype zavolat s Tay a Sebem. Hovor s Tay mi trval dvě hodiny. My se totiž hodně smály. ,,Sofi a teď poslouchej co se dneska stalo. Jessica se hádala na chodbě se Sue a v ruce měla koláč. Jessica se napřáhla a chtěla ho hodit na Suin obličej, ale hodila ho na obličej našeho ředitele. Celá chodba se smála. Jessica zůstala po škole a už dvě hodiny přepisuje větu Nebudu házet koláče po Sue a už vůbec ne po řediteli. I naše třídní jí to dala pořádně vyžrat. Celou hodinu ji zkoušela u tabule, a hádej co..." ,,Jak to mám vědět?! " ,,Dostala kouli a k tomu poznámku. Tos měla teprve vidět její výraz. " dokončila to a my se smály na celé kolo. Pak jsme to ukončily a já šla volat Sebovi. ,,Ahoj lásko, jak je v Austrálii?" ,,Ahoj zlato, v Austrálii je to super, ale neuvěřitelně se mi stýská. Chtěla bych tady tebe a Tay." ,,Neboj, to se ti jednou splní. A jak se máš?" ,,Dobře a co ty a co je doma nového?" ,,Mám se taky dobře, doma se nic nezměnilo akorát ségra už porodila a má holčičku Elis." ,,Tak to moc gratuluju strejdo a .." ,,SOFI JE VEČEŘE!" řvala teta do patra. ,,a promiň už musím jít. Pozdravuj všechny. Ahoj" ,,Ty taky...zatím ahoj" a konec. Rychle jsem seběhla do jídelny a sedla si ke stolu. Teta udělala tacos...mé oblíbené. Snědla jsem to rychle a běžela potom do koupelny se vysprchovat, a potom zase do mojí milované postýlky. Strašně se mi po ní stýskalo. A rovnou jsem upadla do říše snů.
ČTEŠ
Summer love
RomanceJmenuju se Sofia a je mi 15 let. Se svou rodinou žiju v Londýně. Ve škole jsem ale potkala někoho s kým jsem byla v dětství kamarádka. Během střední školy Sofi zažila mnoho věcí.