Ráno mě vzbudila Tay. Prý jsem měla úplně mokrý polštář. No myla jsem si večer vlasy takže asi tak. Dnes jsme šli do Aquapalace, tak jsem si vzala
Na snídani se na mě Sebastian pořád díval. Leze mi mráz po zádech z jeho pohledu, je tak chladný a tak FUJ. Ble, chce se mi z něho zvracet.
V Aquapalace:
,,Pohni Tay, chci už být ve vodě!" ,,Už jdu slečno pohni si.". Blbly jsme jak malé holky a ani nám to nepřišlo divné. Bylo nám to jedno. V půl jedné jsme měli sraz před hlavním bazénem. Bylo za minutu jedna a my věděly, že to nestihnem. No..učitelka přišla pět minut po nás, takže se nic nestalo. Řekla nám v kolik odcházíme a ať si skočíme na oběd. Prý se na nás hladové nedá koukat.... Po obědě jsme s Tay chtěly jít na tobogány. Dopadlo to tak, že jsme skončily v bazénu.
,,Jsi v pořádku Sofi?" ,,Jo, jen se mi zamotala hlava nic víc." ,,Dobře." To bylo to polední co jsem slyšela. A pak černo.
Pohled Tay
Sofi spadla na zem a já okamžitě šla hledat učitelku, ale našla jsem jen Sebastiana a tu jeho povedenou partičku. Tako jsem je poprosila, jestli by tu se Sofi někdo nepočkal a zbytek aby šel hledat učitelku a plavčíka. Sebastian se nabídl, že zůstane se Sofi. OK, proč ne. Po pěti minutách jsme našli učitelku a plavčíka. Okamžitě zavolali sanitku a ta Sofi odvezla do nemocnice. Já a Sebastian s učitelkou jsme jeli s ní.
V polovině cesty jsem viděla něco, co jsem už nikdy nechtěla vidět. Čára na monitoru byla vodorovná a to znamenalo, že Sofi nebije srdce. Začali ji resuscitovat. Já jsem brečela a Sebastian s učitelkou mě uklidňovali, ale marně. Jestli Sofi zemře, tak já půjdu s ní. Po deseti nekonečných minutách jí srdce začalo zase bít po tom, co jí Sebastian chytl za ruku. Nevím, jak tomu mám rozumět. Zázrak.
ČTEŠ
Summer love
RomanceJmenuju se Sofia a je mi 15 let. Se svou rodinou žiju v Londýně. Ve škole jsem ale potkala někoho s kým jsem byla v dětství kamarádka. Během střední školy Sofi zažila mnoho věcí.