Dnes vybíráme svatební šaty. Je to docela sranda. Mám domluvenou schůzku ve třech salónech. Já už měla svou představu o šatech, ale v prvním salonu se ten výsledek představy nenacházel. Ve druhém taky nic. Ve třetím bylo asi 10 šatů podobných mé představě. Tak jsem je zkoušela. Když jsem je po dvou hodinách dozkoušela, slečna si vzpomněla, že ještě dvoje má schované ve skladu. Když je donesla, tak se mi naskytl pohled na výsledek mých představ. Šla jsem si obléct první šaty. Když jsem vyšla před Tay, tak jsem se rozbrečela. Tay měla dolní čelist až někde v jádru planety. Slečna řekla: ,,To jsou ty pravé"
,,Tyto šaty měla naposledy Adele, pak se po nich ve skladu slehla zem. Nikdo o nich neslyšel...Pak jste přišly vy, řekla jste mi vaši představu a já věděla, že to budou ony. Proto jsem na ně jakoby zapomněla. Ty šaty se k vám hodí jako k Arianě Grande mikrofon. Padnou vám, jako kdyby byly šité přímo pro vás" dokončila tu větu. My jsme ji všechno podepsaly, udělaly vše potřebné a jely pro boty.
*
Boty se vybíraly v šesti obchodech. Z toho posledního jsme se vracely do třetího pro tyhle dva poklady.Tyhle boty budu mít do doby, než mě začnou bolet nohy.
A tyhle za se potomŠaty na převléknutí budou letní bílé šaty.
My jsme mohly jet domů. Kluci byli vybírat oblek, takže se setkáme až doma. S Tay nás napadlo, že cestou vezmeme k večeři pizzu, protože jsme líné vařit...jako vždy😂
*
Kluci seděli doma na gauči, žrali pizzu, koukali na Manchester vs Chelsea a my jedly v jídelně. Po fotbale jsem musela celý obývák vysát...čuňata. Ještě že teta a spol zůstali v Austrálii. Po "úklidu" jsem se šla vykoupat a spát...byla jsem opravdu unavená.
ČTEŠ
Summer love
Storie d'amoreJmenuju se Sofia a je mi 15 let. Se svou rodinou žiju v Londýně. Ve škole jsem ale potkala někoho s kým jsem byla v dětství kamarádka. Během střední školy Sofi zažila mnoho věcí.