Pohled Sofi
V den odletu mi Lili předala nějaké papíry kvůli kontrolám a tak podobně. Dala jsem jí svoje číslo a instagram (je ve stejném věku jako John) a ona mně také. Domluvily jsme se, že až poletí někdy do Londýna, tak že jí udělám průvodkyni. ,,Právě se otevřel gate A7 pro odlet z Prahy do Londýna, prosíme všechny cestující, aby se dotavili ke gatu." Tak jsme šli ke gatu a já naposledy koukla na pražské letiště. V letadle jsem s Tay seděla u křídel a před námi třídní (prý kdyby se mi něco stalo), za námi Dean, Josh a Daniel. Sebastian a Lukas seděli vedle nás přes uličku a vedle nich nějaký pán. Dojeli jsme na runway a vzlétli jsme. Hned po startu jsem usnula se sluchátky v uších.
Doma
Hned po příjezdu domů jsem se šla vykoupat a spát, protože bylo skoro jedenáct hodin večer a navíc jsem byla hrozně unavená. Naštěstí je pátek a v sobotu do školy nechodíme. Mamce jsem jen předala papíry s tím, že příští týden mám jít na kontrolu, ale mamka nemá příští týden čas, tak poprosím Tay jestli by se mnou nešla. U postele jsem si na noční stolek dala nabít mobil a padla jsem do postele. Ta únava z letadel je neuvěřitelná.
Další den ráno jsem z kuchyně ucítila velmi příjemnou vůni a to znamená ,,PALAČINKY!" zařvala jsem to prakticky na celý barák a i Tima to vzbudilo. Dveře jsme otevřeli navzájem a koukli jsme se na toho druhého. Objali jsme se na uvítanou a pak to nastalo...,,Budu první" prohlásila jsem hrdě a vystartovala jsem tak, že jsem ze schodů málem hodila hubu, ale byla jsem první a pochopte to...vždyť byly palačinky a já jsem vždy první u stolu, Tim je druhý a John je poslední (on příjde na snídani vždy až když jsou všichni po jídle a on se vyspí do růžova). Takhle to vždy bylo a vždy bude. Tim celý udýchaný přišel pět minut po mně, protože místo toho, aby sešel schody, tak běží k Johnovi do pokoje pro nabíječku a pak až letí ze schodů a cestou ze schodů zakopl o židli takže spadl a mně málem zaskočilo. Po snídani jsem si vybalila a rozdala dárky z Prahy.
Táta dostal (dostala jsem ji od mé kamarádky, která žije v Praze a pálí slivovici a tak mi jednu pro tátu dala)
máma dostala český křišťál
Tim zase pražené mandle a nálepku
Šálu s logem Sparty a zápisní dostal John (miluje Spartu a jinému klubu kromě Manchesteru United odmítá fandit)
a já si přivezla hodně zážitků, hromadu fotek a klíčenku
Po Praze se mi bude stýskat a doufám, že se tam ještě někdy podívám s celou rodinou. Celé dopoledne jsem strávila s Tay a Daniel, která nám povídala o tom, co se děje mezi ní a Lukasem. Prý se hádali už před odletem, protože nebyli spokojení s tím, že nebudou sedět vedle sebe. To samé se dělo i před příletem domů, ale učitelce už ruply nervy a tak je posadila vedle sebe. Jsou na tom druhém doslova závislí. Ani se jim nedivím, jsou spolu už druhý rok a pořád jim to klape. Přeju jim to.
ČTEŠ
Summer love
RomantiekJmenuju se Sofia a je mi 15 let. Se svou rodinou žiju v Londýně. Ve škole jsem ale potkala někoho s kým jsem byla v dětství kamarádka. Během střední školy Sofi zažila mnoho věcí.