Den plesu- pohled Taylor
Dnes je pátek a můj mobil vyzvání jak o život. Chtěla jsem na něj vzít kladivo, ale volala mi Sofi, tak jsem kladivo hodila zpět do nočního stolku.
S: Jak se těšíš a dnešní večer?
T: Hodně, jen se bojím, že se ztrapním
S: Ty? Ničeho se neboj, dokud tam budu já, tak trapná budu já a při nejlepším obě.
T: Jasně...my s druhákem připravujeme sál že jo
S: Jo a nerada ti to říkám ale..
T: Ale?
S: Ale máme tam být za třicet minut
T: To si mi nemohla říct dřív? Uvidíme se tam. Ahoj
S: Ne nemohla. Ahoj
Tohle mi dělá pořád, ale pořád je to nejlepší kamarádka. Jen neví, že...to je jedno, teď spěchám... Náhoda. Jsem tu přesně na čas. ,,Ahoj Sofi, už si viděla kluky?" ,,Čau, kluci nosí stoly a my holky židle" po chvilce ticha se zeptala: ,,Dean ti nějak přirostl k srdíčku nemyslíš?" ,,Co?!...Jasně že-že..." nemůžu jí to říct. Bojím se. ,,Ano, asi mám Deana ráda." ,,To teda koukám. Tobě by to s Deanem slušelo, to musíš uznat." ,,Fajn, ale teď jdeme něco dělat, aby nás třídní pustila brzo domů." ,,Tak jdeme." Cestou jsme potkaly kluky a Sofi neunikl můj malý úsměv, když kolem nás prošel Dean. Možná má pravdu, možná se mi líbí, ale co když se nelíbím já jemu. S touto myšlenkou jsem pracovala celý zbytek dne. Učitelka byla té lásky, že nás pustila o hodinu dřív. Za to ji miluju...Doma mi trvalo asi hodinu, než jsem našla šaty s doplňky a nalíčila se. Mezitím jsem se stihla najít a volat si se Sofi (a pak že ženy nedělají víc věcí najednou). Už jsem byla hotová a po celém domě se rozezněl zvonek. Šla jsem otevřít a čekal mě Dean s rudou růží v ruce. ,,Moc ti to sluší Tay" on mi řekl Tay? Wow. ,,Děkuju, tobě to taky sluší a děkuju za růži. Rudé mám nejraději" a potom jsme šli. Cestou jsme potkali SS (Sofi a Sebastiana-pro ty co neví) a tak jsme si začali povídat. Než jsme došli k místu konání plesu.
Pohled Sofi
Dveře nám kluci otevřeli a doprovodili nás k našim stolům a odešli ke svým rodinám. ,,Že jim to sluší?" ,,Sofi...to je trochu zbytečná otázka. Samozřejmě, že jim to sluší. Nikdy bych.." netihla to dokončit, protože se ozval DJ ,,Začíná pánská volenka. Ať ani jedna dáma nezůstane sedět". Pro mě šel Seb a pro Tay si došel její doprovod jménem Dean. Kluci nás dovedli do středu parketu a začali jsme tančit. V polovině tance se Dean s Tay někam ztratili.
*
Po dvou hodinách mi přišlo divné, že se ještě nevrátili a tak jsme je šli se Sebem a zbytkem jeho party hledat. Několikrát jsem jí volala, ale nezvedala to. Seba napadlo, že by mohli být v parku, aby si všechno řekli...Nic. Nebyli tam a tak jsem z ničeho nic řekla, že půjdu na naše oblíbené místo. Když jsem tam došla, tak naší lavičce byl papír s textem:
,,Jestli zjistím, že Taylor hledáš, tak si mě nepřej kočičko. Nedáš si bacha a ZABIJU TĚ!"
Tohle mě dost vyděsilo. Když mě kluci doběhli a viděli, jak se tvářím, tak byli dost zmatení. Podle rukopisu poznali, že to napsal Dean. Nemohli uvěřit, že by tohle udělal ten, kterému tolik věřili. Nikdo nevěděl, co dělat, tak jsme zavolali policii. Ti nám řekli, ať si dáváme pozor a já ať zůstávám s přáteli a rodinou. Potom sepsali protokol a odjeli. My šli domů.
*
Doma jsem šla rovnou do postele. Brečela jsem jak mimino do té doby než jsem usnula.
*
Pohled Sebastiana-další den
Cítil jsem se příšerně. Dean mě zradil a navíc jsem cestou k babi odbočil do špatné ulice a šel jsem kolem cvokbaráku, který se rozpadá. Před očima se mi něco lesklo a vypadalo jako bota, která patřila Taylor. Najednou jsem uslyšel křik, který bych poznal snad všude. Patřil Taylor. Z okna začaly padat láhve od benzínu a já pochopil, co ten debil chce udělat. Zavolal jsem policii, sanitku a vešel jsem do domu, kde jsem spatřil krev, nůž a zápalky. V krvi ležela Taylor a byla politá benzínem. Dean se ji chystal...no.. zapálit. Když mě uviděl, tak zápalku zhasnul a začal mě mlátit. Prali jsme se asi pět minut a do místnosti vtrhla policie se záchranáři. Policisté si vzali Deana a já se záchranáři jsme běželi k Taylor. Mě taky ošetřili, Tay naložili do sanitky a před odjezdem mi řekli, do které nemocnice jedou. Hned jsem zavolal Sofi. Byla šťastná i smutná zároveň. Okamžitě se vydala do té nemocnice se mnou.
ČTEŠ
Summer love
RomanceJmenuju se Sofia a je mi 15 let. Se svou rodinou žiju v Londýně. Ve škole jsem ale potkala někoho s kým jsem byla v dětství kamarádka. Během střední školy Sofi zažila mnoho věcí.