32. Kapitola

45 2 0
                                    

SVATBA
Takže..je to tu. Nejlepší den v mém životě. Dneska se vdávám...nemůžu tomu stále uvěřit. Je mi dvacet a už budu vdaná...je to zvláštní. Cítím se stále jako ta pětiletá holčička, která po všech na pískovišti házela písek. Teď se ale vdávám. Škoda že se toho rodiče a bratr s babičkou nedožili. Ale teď zase zpět k dnešku...Sedím a kadeřnice mi dělá "celodenní" účes. Do toho ještě druhá make-up. Jsem teď trochu jako princezna...nebo si aspoň tak připadám. Dnešní den bude skvělý a navíc chci Sebovi říct novinku, že nás bude o jednoho človíčka víc. Nevím, jak to vezme, ale já doufám, že dobře...bude úžasný táta. Po hodině strávené na židli, mi Tay pomáhá do šatů...a že to byla velká práce. 25 minut jen oblíkání a 5 minut zapínání. Byl to boj, ale stál za to. Jinak ze všech svatebčanů mě dnes (kromě Tay a ) nikdo neviděl. Já jsem si to přála a všichni mé přání respektovali. Právě stojím před dveřmi za kterými se budu vdávat. K oltáři mě povede můj mladší bráška...chtěla jsem, aby jsi tenhle den zapamatovat a užil si ho. Musím uznat, že v tom obleku bych ho nepoznala. Moc mu to sluší. ,,Vypadáš jako princezna Sofi" řekl po chvíli ticha Tim.  Já se na něj mile usmála a poděkovala mu. Dveře se otevřely a před námi byla vidět ulička, svatebčané, oltář a můj milovaný, kterého si dnes beru. Začala hrát hudba a my v rytmu hudby vyšli ruku v ruce.

Pohled Sebastiana
Když se otevřely dveře,  tak jsem nemohl uvěřit, co vlastně vidím. Stál tam Tim a vedle něj moje princezna. Byla tak moc nádherná...Ukápla mi slza. Takovou krásu svět neviděl. Než ke mě přišla, tak jsem si chvilku myslel, že to není Ostí, ale někdo jiný. Byla opravdu moc nádherná.

*
Když přišla ta chvíle, tak Sofi řekla ,,Ano" a pak se oddávající obrátil ke mě...,,Ano" a teď je čas na polibek. Když se naše rty spojily tak jsem si řekl: ,,Konečně jsi už jen a jen moje princezna"
.
.
Zbytek dne probíhal podle plánu...až na náš první tanec.

Pohled Sofi
Když jsme skoro dotančili náš tanec, tak jsem ukázala 👍🏻na DJ, aby zapl plátno, na kterém byl ultrazvuk naší holčičky. Seb měl hodně blízko k pláči. Byl tak moc šťastný, že se to ani nedá popsat slovy. Řekl:,,Slibuju, že na vás dám pozor vy moje dvě princezny."

Pohled Seba
Byl jsem opravdu moc šťastný. Nemohl jsem tomu uvěřit...já budu táta. To si nedokážu představit.
.
.
Okolo třetí ráno jsme se Sofi a naší princeznou šli spát. Ano pro ty co to pochopili...nic se nedělo a ani by nemohlo...ohrozili bychom malou.

Summer loveKde žijí příběhy. Začni objevovat