34. Kapitola

44 1 0
                                    

Pohled Seba
Volali mi do práce z nemocnice, že Sofi praskla voda a rodí. Šéf to pochopil a řekl ať co nejrychleji jedu do nemocnice. Já ani chvilku nečekal a jel jsem. Nemocnici mám asi dvacet minut autem do práce.
Když už jsem konečně byl na přírodním sále u Sofi, byly tam neuvěřitelné věci. ,,Tak a ještě zatlačte" řekla doktorka. ,,Já už nemůžu" říkala Sofi a při tom mi celou dobu mačkala ruku a já myslel, že mi ji snad zlomila. ,,Ještě jednou zatlačte, miminko už bude skoro venku" Sofi zatlačila že všech sil a potom se po místnosti rozlehl dětský pláč.
Pohled Sofi
Když doktorka řekla ,,Ještě jednou zatlačte, miminko už bude skoro venku" tak jsem si vzpomněla na Tay. Naposledy jsem tedy že všech sil při vzpomínce na ni zatlačila a v ten moment jsem ji u sebe viděla. Viděla jsem Tay. Zatlačila jsem a po místnosti se rozlehl nejkrásnější dětský pláč co jsem kdy slyšela. ,,Je to holčička! Gratuluji maminko, byla jste statečná. Jak se bude malá jmenovat?" Chvilku jsem váhala, ale pak jsem řekla ,,Bude se jmenovat Taylor po mé nejlepší kamarádce. Měla by zní radost" ,,Tatínku, pojďte přestřihnout pupeční šňůru" Seb ji předstihl a hned se malé ujaly doktorky. ,,Byla jsi statečná zlato"řekl Seb, který už nemohl hýbat rukou...asi jsem mu ji trošku zlomila, ale to nevadí ,,Taylor váží 3450g a má 50cm. Gratuluji vám" a podala mi malou. ,,Ahoj maličká" a Tay mi trošku zmáčkla prst. Nad tím jsem se pousmála. Byla tak maličká a tak moje. Sestřičky nás odvezly na pokoj, ve kterém už čekal Seb, jeho rodiče a moje teta se strýcem a bráškou. Byla jsem tak šťastná. Poslala jsem dokonce fotku Therese...hodně jí za to dlužím. Ona se stala vlastně mojí kamarádkou. Jinak malou si pochovali všichni a po skončení návštěvních hodin museli odejít. My jsme alespoň měly čas se trochu poznat. Byla jsem tak neskutečně nadšená a šťastná. Nic šťastnějšího se mi v životě nestalo. Po dvou hodinách seznamování jsme obě šly spát.

Summer loveKde žijí příběhy. Začni objevovat