Týden před plesem-pohled Taylor
Se Sofi jsme se domluvily, že zítra půjdeme na nákupy, protože v sobotu je ples a ani jedna nemáme šaty. Navíc mám dnes narozeniny a Sofi mi řekla, že pro mě má překvapení v rámci nákupů. Jsem docela zvědavá, co to bude. Jen doufám, že to nebudou vstupenky na operu, protože tu nemusím.
Chat
T: Doufám, že dnešek platí
S: Jasně, sejdeme se v deset před kinem v obchodním centru
T: Ok, tak zatím a já už pomalu půjdu. Ahoj
S: Ahoj
Za patnáct minut jsem došla ke kinu, kde na mě čekala Sofi. ,,Ahoj, jestli jdeme do kina, tak jsi mi to měla říct dřív." ,,Neboj do kina nejdem, protože mám pro tebe dárek. Pojď za mnou." tak jsem tedy šla.
Pohled Sofi
Ráno jsem musela v obchodním centru zařídit dárek pro Tay. Protože ředitel centra je tátův nejlepší kamarád, tak bylo celkem jednoduché zařídit síť plnou červených a bílých balonků pro Tay. Domluvili jsme se s ředitelem, že balonky vypustí přesně v 10:15, protože v ten čas se Tay narodila. Chtěla jsem jí napsat, v kolik se sejdeme, ale ona napsala sama.
Chat
T: Doufám, že dnešek platí
S: Jasně, sejdeme se v deset před kinem v obchodním centru
T: Ok, tak zatím a já už pomalu půjdu. Ahoj
S: Ahoj
Zobrazeno. Tak teď se jdu najíst, protože jsem nesnídala a jdu ke kinu. Před kinem mě Tay prozdravila ,,Ahoj, jestli jdeme do kina, tak jsi mi to měla říct dřív." ,,Neboj do kina nejdem, protože mám pro tebe dárek. Pojď za mnou." tak tedy šla a byla docela vyděšená. Nedivím se jí. ,,Jsme na místě" je přesně 10:14 a já už vidím mávání jednoho pána z kanceláře. ,,Počítej se mnou...deset" začali jsme společně odpočítávat a i lidé se přidali, protože to ředitel ohlašoval v rozhlase,,tři.....dva.....JEDNA!" křikli jsme všichni sborově a balonky začaly padat a hrála i píseň Happy od Pharrella Williamse (Tay tu píseň miluje). Tay brečela, že přesně v 10:14 min a 50 sekund začnou odpočítávat její čas narození. Hned mě objala a plakala.
Pohled Tay
Docela dost jsem se divila, že mě Sofi vzala do středu nákupního centra. Nad námi byla síť. Najednou řekla ,,Počítej se mnou...deset" řekla a začali jsme společně odpočítávat a i lidé se přidali ,,tři.....dva.....JEDNA!" křikli všichni sborově a balonky padaly na zem a začala hrát píseň Happy, já se rozbrečela a hned jsem Sofi objala. Ona mi mezitím na krk dala krásný řetízek s mým jménem. Byla jsem strašně moc šťastná. Tohle jsem od ní nečekala. Známe se teprve jedno pololetí a ona o mně ví snad všechno. No...vlastně jsem jí to řekla. Stavily jsme se v několika obchodech a až v tom posledním jsme viděly šaty, které nám padly přímo do oka. Sofi si zkusila tyto šaty
a já zase tyhle
Nákupy nám trvaly asi šest hodin i s nákupem bot. Obě jsme se shodly na bílých balerínách.
Po nákupech jsme se rozloučily a šly jsme domů. Zítra ve škole se stejně uvidíme a hlavně spolu sedíme a jsme online 24/7 takže asi tak.
Doma-Pohled Sofi
Domů jsem dorazila v půl sedmé večer, přesně v čas na večeři, ale měli jsme nezvaného hosta. Byla to moje teta Annie, která žije již 20 let v Austrálii a vždy přiletí na Vánoce, ale letos přijela až teď, protože v práci měli nějaký poplach. ,,Teto Annie jsem tak ráda, že tě zase vidím" pevně jsem ji objala a ona mě taky. ,,Promiň, že jsem nepřijela na Vánoce. Musela jsem zůstat v práci a když se mi stýskalo, tak jsem si dala na krk náhrdelník, který jsi mi dala k narozeninám. Stále mi tě připomíná a taky to, že s tebou budu o Vánocích." po večeři jsem se vykoupala a šla spát, protože zítra je škola a nehodlám přijít pozdě.
ČTEŠ
Summer love
RomanceJmenuju se Sofia a je mi 15 let. Se svou rodinou žiju v Londýně. Ve škole jsem ale potkala někoho s kým jsem byla v dětství kamarádka. Během střední školy Sofi zažila mnoho věcí.