Jag vaknade och antog att klockan var runt fem, sex på morgonen eftersom jag nästan aldrig sover längre än så. Jag öppnade ögonen och tänkte sätta mig upp men jag hann inte för jag såg att Nicole låg bredvid mig och ingen Ludde i sängen bredvid. Jag ville inte väcka henne så jag la mig till rätta igen och tog upp mobilen.Efter ett tag då jag kände mig allt för rastlös bestämde jag mig för att smyga upp. Jag menar jag kan ju inte göra allt för att pleasa Nicole, vi är ju knappt vänner? Eller är jag naiv?
Jag hann iallafall inte den här gången häller, för Nicole kramade mig bakifrån. Det var mysigt och jag ville inte längre lämna sängen. Jag visste inte om hon var vaken eller om hon sov, men jag bryr mig faktiskt inte. Jag njöt varje sekund. Men sekunderna var inte många för Nicole satte sig upp. Jag vände mig om och kollade in i hennes vackra nyvakna ögon.
"Godmorgon" sa hon enkelt och lyfte på täcket för att ta sig ur sängen.
"Vart ska du? Klockan är bara halv sex" frågade jag då hon såg ut att vela sova några timmar till.
"Jag ska gå.. och typ lägga mig" gäspade hon och ställde sig upp.
"Var inte min säng tillräckligt skön?" frågade jag mest på skämt.
"Nja det var sällskapet det var fel på" svarade hon lite för allvarligt.
"Fel på?" frågade jag lite besviket.
"Tja, jag fick liksom krama en rygg och resten var inne i en telefon"
"Okej, då kan hälften av sällskapet lämna" sa jag och la min lur på nattduksbordet.
"Okeeej bara för att den där otrevliga typen stack" sa Nicole och kröp ner under täcket igen.
Jag kunde inte låta bli att le. Så fort hon kom under täcket drog jag in henne till mig, hon tittade upp på mig och våra läppar möttes. De masserade varandra mjukt. Nästan vant bad jag om inträde och fick det snabbt. Vår kyss blev snabbt ivrig och passionerad och våra händer var överallt.
Nicole satte sig gränsle över mig och det tog inte lång tid innan hennes tröja låg på golvet. Våra läppar möttes igen och masserade lätt hennes bröst. Små tysta stön flög ut ur hennes mun. Hennes läppar började vandra ner på min bara överkropp. När hon kom ner till min nedre del av magen stönade jag oförberett till. Denna bruden gör mig galen.
Hoppas alla har en bra fredag, ska försöka uppdatera någon gång under helgen <3
DU LIEST GERADE
Bakom galler - Dante Lindhe
FanfictionJag lovade att jag aldrig skulle få känslor för någon, inte för någon alls. Men den planen fungerade inte när du kom in i bilden. Men det är inte de ända problemet att känslorna började spraka. Nu var du, det finaste jag har, inblandad i allt skit j...