>4<

9.6K 466 40
                                    

Bez ohlásenia som vstúpila dnu.

Nuž, budú si musieť zvyknúť, pretože ja sa meniť nehodlám.

Keď som otvorila dvere, za stolom sedel asi 40 ročný chlapík s hnedými vlasmi.

Keď počul, že niekto vkročil dnu, zdvihol zrak od nejakej knihy a následne si poupravil okuliare na nose, aj keď ich mal normálne nasadené. Ani som sa nad tým nepozastavila a sadla si na roh stola.

,,Takže, ty budeš tá slávna London. Takže, po prvé. Na tejto škole nestrpíme žiadne priestupky takže dávam veľmi prísne tresty, dávaj si pozor. Ja ťa totiž skrotím, London Brown. Z tejto školy ťa nevylúčim, to prisahám, tu ťa naučím slušného správania."

Znudene som ho pozorovala a keď dorozprával, odkašlala som si.

,,Hm, tak veľa šťastia. Ja vám v tom pomáhať ale neplánujem."

Na tvári sa mu usadil tvrdý výraz a hneď potom mi podal rozvrh a číslo skrinky.

,,Učebnice máš v skrinke a tvoja trieda je na konci tejto triedy. Teraz môžeš odísť."

Zoskočila som zo stola a vzala mu papier z ruky. Z riaditeľne som odišla bez pozdravu a zamierila som si to rovno k mojej skrinke.

Keď som naťukala kód a otvorila dvierka, čakalo tam na mňa "veľké prekvapenie" v podobe učebníc a dvoch zošitov zadarmo. Úžasné, aj keď uprednostnila by som napríklad čokoládu alebo niečo podobné.

Prevrátila som očami a otrávene sa vybrala do svojej triedy.

Je veľa dôvodov, pre ktoré neznášam školu, no jeden s hlavných je adrenalín.

Potrebujem adrenalín, a kvôli tomu jazdím motokros. Môj otec však nevie, že som "Tajomný jazdec". Viem, čo by sa stalo.

Zakázal by mi jazdiť, kvôli tomu aby som sa nezranila, predsa len dosť mu pomáham v práci, aj keď by ste to ani netypli.

Keď som došla pred moju triedu, zhboka som sa nadýchla.

Dúfala som, že môj čin na parkovisku bol dostatočný, neznášala som totiž ak sa ku mne niekto správal ako ku štetke.

Už som nad tým nepremýšľala a readsej vošla dnu. Ako vždy, bez klopania.

Keď sa otvorili dvere, všetky oči padli na mňa a ja som sa sladko usmiala.

Pohľadom som skenovala triedu, až kým som nenarazila na dve voľné miesta.

Jedno pri nejakom dievčati, vyzeralo ako tá typická šprtka z filmov, a potom ešte jedno pri Noahovi.

Noah sedel v poslednej v strednom rade a tá šprtka v rade pri stene, v predposlednej lavici.

Zamierila som si to k Noahovi, no tesne pri ňom som prudko zmenila smer.

Jeho samoľúby úsmev sa zmenil na prekvapený a nahnevaný.

Sadla som si teda na stoličku vedľa tej baby a položila si hlavu na lavicu.

,,Tak, máme tu novú žiačku. Nechceš sa nám predstaviť?" Ladne som teda vyskočila z lavice a prešla až k tabuli.
Vzala som si do ruky kriedu a veľkými písmenami som napísala NIE.

,,Myslím, že som sa vyjadrila jasne. Alebo má niekto pripomienku?" Zdvihla som obočia a zadívala sa na žiakov. Všetci zaryto mlčali a tak som si sadla naspäť na moje nové miesto.

-Noah-

Opierali sme sa s chalanmi o múrik a ako každý deň sme s cigaretou v ruke preberali, s kým sme si užili v noci.

Hnedé oči môjho najlepšieho kamoša, Nicka, sa upierali niekam za mňa. Chcel som sa otočiť, no niekto mi vytrhol cigaretu z ruky.

,,Cica, nie si nejaká odvážna?" Až teraz som sa na ňu poriadne zapozeral.

Dlhé hnedé vlasy sa jej vlnili po chrbte až k jej vypravovanému zadku. Pery  mala nadýchané a na prvý pohľad mäkké. Malý nos a veľké oči olemované dlhými mihalnicami doplňovali roztomilý dojem, aj keď viem že toto dievča a bude všetko len nie milé. Bolo sexy, to som uznal, ale štvala ma tá cigareta. Budeme jej musieť ukázať, kde je jej miesto.

,,Ja nikdy. Lenže ak ma ešte niekedy nazveš cica, tvoja odvaha klesne hlllllboko dole." A pri predĺženom L rukou znázornila klesanie dolu.

Ešte raz  si potiahla z cigarety a podala mi ju naspäť.

,,Mimochodom, ako sa vlastne voláš?"

,,Noah." Odpovedal som a nahodil pri tom môj frajerský úškrn.

,,A ty, Cica?" Tentoraz som to nepovedal ja, ale môj blonďatý najlepší kamoš Nick.

Zrazu sa rozišla jeho smerom a nahla sa mu k uchu.

,,Zlatko, takéto názvy si nechaj pre svoje kurvy doma, okej? A teraz ak dovolíš, idem za riaditeľom nahlásiť sa ako nová žiačka. A takto ma prosím ťa už nevolaj, dobre miláčik?"

Potom si len oblizla pery a odišla.

,,Wow." To bolo jediné, na čo som sa zmohol.

,, Takže, po prvé. Niečo si s ňou vyjasníme, aby chápala že my sme tu tí hlavní a že sa nad nami povyšovať nebude. Takže, potom vymyslíme nejaký plán. Bola kosť, takže sa s ňou možno trocha pohrám. Vyzerala ako nedobytná, ale povedzme si pravdu. Baby ma fakt žerú a ona nebude výnimka, takže ruky od nej preč." Hneď na to som sa na ne prísne zapozeral.

,,Kámo, je tvoja. Jediná vec po ktorej túžim je vrátiť jej to, pretože toto si do nás dovoľovať nebude. Malá mrcha." Keď sa môj kamoš dosťazoval, len som pokýval hlavou. So všetkým súhlasím.

Keď sme dofajčili, každý sme išli do svojich tried.

Sme jeden ročník, aj keď ja som o rok starší, ale prepadol som.

Inak sú všetci v iných triedach, ja som v B a ostatní sú v A.

Každý sme sa teda rozišli iným smerom.

Keď som došiel do svojej triedy, rozkopol som dvere a išiel na svoje miesto. Učiteľka nenamietala, bola už zvyknutá.

Pár minút potom, čo som vošiel ja vošla aj ona. Dievča, čo vrazilo Nickovi a to si odpyká.

Choď do riti, Noah!Where stories live. Discover now