>32<

7K 411 74
                                    

London(pohľad)

Sindy mi odmietala kaziť zábavu, takže napriek mojim protestom sme sa presunuli do obývačky medzi baviacich sa ľudí. Pár tvárí som nepoznala a nemala som ani chuť ich spoznávať, no väčšinu som poznala zo školy.

Ako dve veľké tragédie sme so Sindy sedeli na gauči, pili whiskey, aj keď  Sindy si dala trikrát viac ako ja a prepchávali sa čipsami. Nikto si nás nevšímal a ja som bola rada, pretože síce už Sindy z očí nekvapkali slané slzy veľkosti hrachu, no ešte stále vyzerala ako chodiace zombie ktoré už veľmi dlho nemalo mozog. Dúfala som že moje objatie jej pomôže a mala som pravdu - o pár minút mi spala v náručí a aspoň na chvíľu nesmútila.


,,Nevyzeráš, že by si sa nejako veľmi bavila," prehodil príjemný, občas až príliš hlboký hlas vedľa mňa.

Dotknuto som sa otočila a som záujmom sa pozrela na nižšieho chlapca sediaceho vedľa mňa. Vlasy farby špinavý blond mal trochu dlhšie a zastrčené poza ucho. Bledo-hnedé oči si ma premeriavali rovnako odvážne ako tie moje jeho. Na sebe mal staršie modré tričko a obyčajné jeansy.

,,Ani sa nebavím. Koho by bavilo mať na krku opitú kamošku so zlomeným srdcom."

,,Som Logan. Logan Pierre," usmieval sa na mňa ako slniečko na hnoji a ja som mu nedôverčivo podala ruku.

,,Ja som London ktorá sa nudí a je tu nedobrovoľne."

Keď sa na mňa ešte stále usmieval a nereagoval, otrávene som sa oprela o gauč a náhodne sa pozrela do davu. Prekvapene som odvrátila tvár, keď som pri bare zahliadla dve sivé oči prepalujúce ma neidentifikovateľným pohľadom. Toto bude dlhá noc.

,,Ehm, tak ja ti teda spríjemním túto nudu," Očarený Pierre sa konečne spamätal a začal so mnou viesť jednu z najdlhších konverzácii v mojom živote.



Noah(pohľad)

Moja nálada sa aspoň na chvíľu zlepšila pohárikom s alkoholom, no akonáhle som zahliadol toho debilčeka pchať sa London do riti, zasa klesla na bod mrazu. Jediná útecha bola, že ona nejavila záujem.

Chcel som si obúchať hlavu o stenu za to, nad čím rozmýšľam a tak som radšej začal vyhľadávať nejaké náhodné dievča na tento večer.

Ako dlho som už s nikým nespal?

Radšej som sa chcel priviesť na nejaké iné myšlienky, ale zasa moju pozornosť odviedla London a Debil. Smiali sa spolu na nejakej zrejme veľmi vtipnej veci a Debil sa k nej pomaly a nenápadne prisúval na gauči. Silnejšie som zovrel pohárik v dlani, no môj hnev to neutíšilo.

Predo mnou práve prešla celkom pekná bruneta a ja som ju zatiahol ku mne. na moje šťastie sa nevzpierala, lebo by som bol momentálne schopný jej aj jednu vlepiť a to by asi dobrý dojem neurobilo. Pomaly som sa na brunetku usmial a posadil ju na moje kolená. do jej líc sa nahnala červeň a v uchu sa mi ozýval jej otravný chichot, ktorý mi kedysi prišiel sexy, no teraz mi ničil ušné bubienky. Začal som jej hladkať stehno a len tak náhodou som zachytil meravý pohľad London. Bruneta ma objala okolo krku a bližšie sa na mňa natlačila. Jej nezbedné kučery mi liezli do očí a mne sa chcelo plakať. London a Debil sa mi na chvíľu stratili z dohľadu a ja som brunetke zašiel rukou pod tričko. Zavzdychala mi do ucha a ja som jej začal hladkať brucho a prstami išiel stále vyššie a vyššie.

Cez jej bujné kučery som sa snažil nájsť London a keď sa mi to podarilo, zmätene som prestal.

Stále sedeli na gauči, ale Debil sa zrejme chcel dostať na druhú metu a tak jej ruku položil na stehno tak, ako ja pred tým brunete. London sa však nedala a ruku mu rýchlo dala preč. To je moje dievča! V duchu som sa musel namyslene usmiať, pretože mne dovolila oveľa viac ako len ruku na stehne a to bez protestov.

Moja dobrá nálada bola však preč, pretože Debil si London násilne pritiahol ku sebe a zažal ju nenásytne bozkávať.

Postavil som sa tak príkro, že bruneta takmer spadla na zem. Ustála som však a obdarovala ma škaredým pohľadom pričom sa otočila a odišla preč. Neuniklo mi však že sa ešte raz otočila a oblizla si pery. Mne to však bolo jedno, lebo som si cez dav ľudí prebíjal až ku London a viac než len jeden mi ukázali neslušné gesto kvôli tomu že som doňho narazil alebo vylial nápoj. Aj keby som chcel, tak by som sa nestihol ospravedlniť, a vďaka tomu som bol do pár sekúnd u London a čo najsilnejšie som schmatol Debila za tričko a zhodil ho na zem.

Ľudia okolo mňa stíchli, rovnako ako hudba a Debil sa pomaly postavil. Ruky zaťal do pästí a do tváre mi udrel takú šupu, až som sa zapotácal dozadu.

A kurva, prečo mám také šťastie, že sa bijem s chlapcom so zrejme dostatočnými skúsenosťami?

Našťastie tiež nie som úplný začiatočník.

Choď do riti, Noah!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora