2♥

2.9K 387 20
                                    

MYG

Finally! Aku berjaya pujuk Yerin. Aku minta tolong dia pun sebab aku tahu dia mampu turunkan ego si Jimin tu,bukan saja-saja aku pilih dia.

"Yerin-ah,betul ye kau setuju? Never have chance to turn back. " kata aku sambil smirking. "Ye abang kesayanganku,Yoongi. Aku buat sebab kau. Kau nak tengok kawan kau tu buang ego dia kan?" balas Yerin sambil memaniskan muka.

"Tapi ada had masa tau Yerin." balas aku dengan muka smirk. Apa ingat senang sangat ke misi ni?Aku saja nak letak had masa. Biar adik aku ni berusaha lebih sikit.

"Had masa kepala hotak kau!Ni pasal hati dan perasaan lah!Mana boleh paksa.."Yerin membalas dengan nada tak puas hati.

"I don't care,Yerin. Kau ada masa sebulan.Kalau kau gagal,aku hebohkan dekat satu U yang kau suka Jimin."balas aku. Sorry,I'm not a bad guy.Takkan lah aku nak malukan adik aku sendiri ye dok?Macam yang aku cakap tadi,nak bagi dia usaha lebih,tu je.

"Haih,yelah yelah. Aku cuba. Kalau aku gagal jugak,it's up to you,Yoongi."balas Yerin dengan nada perlahan.Senyumannya tadi terus pudar.

Yerin terus melangkah ke biliknya tanpa menoleh sikit pun ke arah aku.Aik?Merajuk pulak.Lantaklah.Aku tak pandai pujuk.

"Misi kau start esok!"jerit aku sebelum Yerin hilang dari pandangan.

Aku tersenyum sendirian.Haih adik aku ni,sanggup ye kau buat misi bodoh ni. Aku bet kau mesti menang,dik. Don't worry.

Haih Park Jimin,bertuahlah kalau kau dapat adik aku.Adik aku bukan macam orang lain.Bukan macam Tyraa tu ergh. Aku benci dia.

Maaf ya kalau update cerita ni lambat.
Nampak macam tak ada sambutan.
Tapi takpe,saya akan tetap update.

Stay tuned.

♥xoxo♥

[su]ᴍɪsɪ ᴍᴇᴍɪᴋᴀᴛ sɪ ᴘᴇᴍʙᴜʟɪ [ᴘᴊᴍ]Where stories live. Discover now