PJM
Otak aku masih ligat berfikir,siapakah gerangan orang yang menggelarkan dirinya sebagai secret admire aku?
Aku? Ada secret admire? Haha benda biasa. Tapi kali ni lain.
Aku tenung lama sticky note yang terletak pada kotak tadi.
Ha,tadi kotak je aku buang,isi nya aku ambil.Ada coklat cadbury black forest wui dalam tu. Favourite!
Lama betul aku tenung kertas kecil itu.Haish,menganggu fikiran aku betul lah budak ni!
Siapa punya kerja ni?
Haish!Aku menyerabutkan rambut aku.
"Daripada aku fikir siapa punya kerja,baik aku tidur." aku merebahkan badan aku di atas katil yang beralaskan tilam empuk.
Golek punya golek akhirnya aku pun terlena.
--
MY
"Dia buang kotak aku tadi?! Mahal tu aku beli eyy!Geramnyaaa! Takpe kau sabar jap, Jimeng . sabarrr." aku melompat-lompat di atas katil seperti budak kecil.
Aku merebahkan badan aku di atas tilam empuk.Tangan aku mula mengepal penumbuk.
Haish,sabar,sabar.
"Sabar Yerin,baru first day,kau ada 29 hari lagi." aku menenangkan diri aku sendiri. inhale,exhale...
"Yerinnnn-ahhh!!" suara Yoongi mengejutkan aku dari lamunan.
Kacau daun lah Yoongi ni,aku baru nak rancang plan baru.
"Nak apaa gilaaa?!!" aku menjerit membalas panggilannya.
"Turun makan sayang.." Yoongi sudah pun berdiri di hadapan pintu bilikku yang terbuka.
"Hm yela,jom." aku bangun dari katil dan menuju ke arah Yoongi yang berada di depan pintu bilikku.
--
Aku menguis perlahan makanan aku yang terhidang di depan mata aku.
Terfikir pasal Jimin lagi.Haih
Yoongi perasan tingkah laku aku.Aku termenung,makanan aku di main-mainnya.
"Kau rileks je Yerin,kau ada masa lagi.Dah makan,takyah nak geram-geram sangat.Aku cubit pipi kau tu kang, padan muka." Yoongi memecah kesunyian di meja makan. Pipi aku ditonyoh-tonyoh menggunakan jari telunjuknya.
"Pipi ai jangan main okay,arasseo?" aku menjeling Yoongi. Yoongi memberikan aku senyuman manja dia.
"Kau masak sedap,Gi." aku menukar topik.
"Eh,baru tahu ke?Selama ni tak sedap ke?" Yoongi mencebikkan bibirnya.
Okay bang,kau comel.
Aku hanya menghantar muka menyampah padanya.
Mengada.
--
Agak-agaknya macam mana hari kedua Yerin?
Maaf chap ni pendek sikit.
tbc
vomment!♥
YOU ARE READING
[su]ᴍɪsɪ ᴍᴇᴍɪᴋᴀᴛ sɪ ᴘᴇᴍʙᴜʟɪ [ᴘᴊᴍ]
FanfictionTerjerat dengan permainan abang sendiri. Dan pengakhirannya menjadi begitu sedih. Dia, sememangnya kejam. Tak layak diberi perhatian oleh aku. Tapi.. aku cintakan dia.. [START:28 December 2018] [END:???] [STATUS: Slow update] 🔝Highest rank - 1 in...