JJK
Jujur aku terkejut.
Ya,aku nampak apa yang Jimin dengan Yerin buat tadi.
Tapi,kenapa?Kenapa hati aku rasa sakit?Yerin cuma kawan baik aku.Tak mungkin..
Aku ada perasaan sayang pada Yerin..?
"Ahh!Mengarut!" kepala aku geleng laju kiri dan kanan. "Mana mungkin sih aku punya perasaan sama Yerin." aku berbisik sendiri.
Ha kan dah terkeluar bahasa indonesianya.
Aku cuba membuang fikiran aku tentang Yerin.Jap canne nak buang fikiran?Buang otak?
"Jungkook pabo!Mengarut apa lagi tho nak buang otak.." aku mengetuk perlahan kepala aku.
Badan aku segera dipusingkan.Langkah aku perlahan meninggalkan tempat itu.Tapi otak aku masih melekat di situ.
Masih terbayang-bayang perlakuan Jimin dan Yerin tadi.
Ish!Cool down Jungkook..
--
MY
"Ahhhhh!!!Jimin pabo!!" aku menjerit sekuat hati di dalam bilik.Lantaklah jiran dengar ke Yoongi dengar ke aku tak kisah.
Dia curi first kiss aku!
Yoongi mengetuk pintu bilik aku. Kuat.Macam nak pecah pintu tu.
"Woi woi! Kau kenapa Rin?!"pintu bilik aku diketuk Yoongi kuat .
"Masuk jelah!Sejak bila kau pandai ketuk pintu?!"aku menjawab.Muka terus aku sembamkan ke bantal empuk yang berlakarkan peta dunia.
Paham kan peta dunia?Tak paham cari google kalau ada.
Pintu bilikku dikuak luas oleh Yoongi.Berlari dia mendapatkan aku yang sedang menonggeng atas katil.
"Kau apahal tho Rin?" Yoongi melabuhkan punggungnya dia atas katil aku.Aku bangun dan mengubah kedudukan aku kepada posisi yang lebih selesa.
"Jimin curi first kiss aku..Apa ni, Gi?" aku mengadu manja.Yoongi mengusap lembut kepala aku.
Suka eh main kepala.Aip.
"Laa,sebab tu je ke Rin?Bukan kau patutnya suka ke?Crush kau tu." Yoongi mengusik aku. Gummy smile dihantar kepada aku.
Kepalanya aku tolak perlahan.
"Kepala hotak anda..Kalau dia ikhlas yelah aku suka,Gi.Ni semata nak jeleskan si Kaira.Amende?" aku mencebikkan bibir aku.Hmph,merajuk.
Tanak kawan.
Yoongi mengusap kepalanya yang ditolak aku tadi.Padan muka.Siapa suruh selalu main kepala aku?Kan dah kena.
Even dia selalu usap je. Hehe I'm sorry,Gi.
"A-apa kau kata tadi?Kaira?"Yoongi sepertinya terkejut ya mendengar nama itu.
Aku hanya mengangguk.Bibir aku masih muncung 50cm. Tipu lagi.
"Kau kena hati-hati dengan Kaira. Itu je pesan aku." Yoongi bangun dari katilku dan pergi ke biliknya.
Aku ditinggalkan Yoongi dalam keadaan terpinga-pinga.
Wae?Hati-hati?Kaira?Aik?
--
Waeyo?
Kenapa kena hati-hati dengan Kaira?
Someone tell me?
tbc.
Vomment!💜
#SilentReadersNotAllow!
YOU ARE READING
[su]ᴍɪsɪ ᴍᴇᴍɪᴋᴀᴛ sɪ ᴘᴇᴍʙᴜʟɪ [ᴘᴊᴍ]
FanfictionTerjerat dengan permainan abang sendiri. Dan pengakhirannya menjadi begitu sedih. Dia, sememangnya kejam. Tak layak diberi perhatian oleh aku. Tapi.. aku cintakan dia.. [START:28 December 2018] [END:???] [STATUS: Slow update] 🔝Highest rank - 1 in...