1. rész

833 41 0
                                    

Hangosan megszólalt az ébresztőm. Neee! Újra suli! Lehet, hogy sokan utálják a sulit, de nálam jobban senki se utalhatja! 9.-es vagyok. Már első nap kiközösítettek...Hogy miért? Bőröm hófehér, szemem világoskék, szinte már vörös, hajam fehér, borzasztóan csúf kisbaba voltam. Sokáig úgy hívtak, hogy az öreg kisbaba. Hogy miért?...:

Igen ezzel a borzasztó átokkal születtem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Igen ezzel a borzasztó átokkal születtem...Albínó vagyok. Kiskoromban is sokat csúfoltak, de aztán leszáltak rólam amikor bátyám bejött a suliba és lecseszte őket. A csufólkozást befejezték, de barátom nem lett. Minden szünetben egyedül ültem. Így szerettem meg az olvasást. Egész nap olvastam, tanultam vagy zongoráztam. Egész életemben csak azt hallottam a lányoktól, hogy fehér patkány, mutáns, rondaság, vámpír stb. A fiúkkal nem volt sok baj csak szimplán nem szóltak hozzám. Szerelmes sose voltam, mert tudtam hogy nincs esélyem. Jó nagy félelmem az, hogy talán sose lesz férjem, családom....
Anyámék nagy üzletemberek. Sosincs rám idejük, és sokszor vagyok otthon egyedül az óriási üres házunkban. Nagy szívás az életem.
Felvettem egy farmert, egy világos kék pulcsit, majd fogatmostam, egy laza kontyba kötöttem a hajamat, majd felkaptam a kanken sulis táskám, és lefutottam a lépcsőn.
-A francba!-mondtam amint kinéztem az ablakon.
Vissza futottam a szobámba és egy nagy adag naptejet kentem az arcomra, mert sajnos jó idő van. Bárcsak én is, mint minden normális ember örülhetnék a napnak, de én hamar leégek... Majd az órára néztem és láttam, hogy késésben vagyok. 10 perc késéssel beértem az osztályba és leültem a padomba, mert pont angolunk volt, ami azt jelenti, hogy fél óra késéssel kezdődik az óra. Az angol tanárunk mindenhonnan pontosan fél órát késik.
-Na mivan hóember kiesett a szemöldököd?-kérdezte Roxi tőlem a túl világos szemöldökömre utalva.
Már megszoktam ezeket beszólásokat és szimplán csak bedugtam a fülembe a fülhallgatóm és hallgattam pár depis számot, majd bejött a tanár és elkezdődött az óra. Következő szünetben ugyancsak Roxi egy szemöldök kihúzót rakott a padomra. Nem tom mi van ezzel as csajjal. Ma különösen rám szált. De most nem hagytam magam. Már elegem van a kurva megjegyzésekből.
-Bazdmeg nem tehetek róla, hogy így születtem!!-pattantam fel, majd megfogtam a szemöldök kihúzót, és egyenesen a kukába dobtam. Mindenki megszeppenten nézett rám, mert senki se számított erre, mert mindig türtöztettem magam. De elegem van! Tegnap levágtak egy tincset a hajamból. Amikor haza értem egész nap bőgtem.
Egyszer csak amikor nem figyeltem oda Gabi, Roxi nagy barátnője elvette a könyvemet amit éppen olvastam, és elkezdtek macskást játszani. Én persze, mint egy hülye futottam a könyvem után, de közbe Kata kiakasztott és hasraestem egyenesen Roxi lába elé.
-Ha már ott vagy meg is tisztíthatod a cipőmet-röhögtek össze a csajok.
Ennél megalázobb még az se volt, hogy levágták a hajam tegnap. Persze a könyvemet nem kaptam vissza, mert közben bejött a tanár is. Következő szünetben vissza akartam venni a könyvem, de előtte elementem a mosdóba, mert véres volt a könyököm. Mikor vissza mentem az osztályba láttam, hogy a padomon van valami. Közelebb mentem, és ragasztószalaggal oda volt ragasztva egy oldal a könyvemből, és tincs hajam. Borzasztó látvány volt. Letéptem a padomról. Már szinte reszkettem olyan dühös voltam. Behajítottam a táskámba, majd felkaptam a táskám, és kimentem az osztályból. Mindenki nagy döbbenettel nézett engem.

Remélem tetszik, ha igen vote!

Egy albínó élete Where stories live. Discover now