...-Figyú nem akarok bunkó lenni meg semmi csak megszeretném beszélni.
-Hallgatlak.
-Szóval nagyon, de nagyon rendes volt tőled, hogy eljöttél hozzám, és elmondtad nekem, hogy miket mondott rólam Roxi. És nagyon hálás vagyok neked. És köszönöm, hogy te nem hitted el rólam, hogy kurva vagyok úgy, mint a többiek, sőt még utána is ,,nyomoztál''. És nagyon rendes volt tőled ma is, hogy nem hagytad, hogy egyedül unatkozzak a kanapén. Nagyon, de nagyon köszönöm. Ami óta voltál nálam elkezdett jobbra fordulni az életem.-mondtam neki, és ő hallgatott figyelmesen-Csak annyi, hogy...ahh...tudom, hogy hülyeség, de azt hiszem, hogy tetszem neked. De én nem tudlak téged úgy szeretni, sőt félek bárkit is szeretni azok után, hogy min mentem keresztül életem során...szóval...mit mondasz?-kérdeztem félve.
-Nóra te egy nagyon aranyos lány vagy, és bocsi, ha úgy érzed, hogy túlságosan nyomulok rád, de...valójában elkell mondanom neked valamit.-mondta kicsit hallkabban-Ezt csak Alex tudja, meg még nagyon közeli ismerősök, de elmondom neked, mert bízok benned. Szóval Nóra,...én...meleg vagyok.-mondta, mire elállt a lélegzetem.
-Uhh...-próbáltam megszólalni-nah ez tényleg váratlanul ért-nyögtem ki.
-Lehet, hogy ezért most lenézel vagy ilyesmi, de ez az igazság.
-Jajj neem dehogy!! Ne értsd fére-mondtam-azta van egy meleg barátom.-mosolyogtam rá.-Naa jó vigyük azt az üveget -néztem a kezére, ahol ott volt már egy üres üveg.-a többiek már biztos, hogy várnak ránk.
Ő egyetértően bólogatott, majd átkarolta a vállamat, és egymásra néztünk, majd egszerre tört ki belőlünk a röhögés. Amikor kiértünk furcsán néztek ránk a többiek.
-Ezek mióta járnak?-kérdezte Ricsi.
-Ezek biztos nem járnak-mondta Alex, mert ő ugye tudja, hogy Szasza meleg.
-Na jó üvegezünk vagy sem?-tereltem a szót.
-Persze-mondta Denisa, majd leültem mellé és a fülembe sugott-Majd mindent elkell mondj.
-Nem történt semmi-lomboztam le.
Leült Szasza is és megpörgette az üveget. Az első Denisa volt és Ricsi.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Denisa.
-Merek-mondta nagy bátran Ricsi.
-Ha van itthon hashajtód, vagy bármi ilyesmi keverd bele valami italba, és itasd meg Roxival-mondta gonoszul Denisa.
-Életem vágya beteljesül-mondta Ricsi gonosz vigyorral.
-Itt senki se szereti Roxit?-kérdeztem meglepetten.
-Elárulok neked egy titkot-mondta Alex ami közben Ricsi már ment is megcsinálni a feladatát-Roxit az égvilágon senki sem szereti!
-Komolyan??-döbbentem le.
-Mindenki csak eljátsza, hogy bírja őt, és mindenki csak jópofizik vele.
-És senki se mer rossz lenni vele, mert mindenki fél az apjától meg minden.-fejezte be Denisa Alex mondatát. Annyiraaaa találnaaak.
Ricsi tényleg megcsinálta a feladatot, és rá fél órára Roxi hazament, és mondta Denisának, hogy várja otthon őt egy jó pasi és úgy is olyan szar ez a buli, és Denisa alig bírta ki, hogy ne röhögje el magát és amint elment Roxi, mi dőltünk ki a rögéstől. Majd kaptam egy SMS-t és azt hittem, hogy anya, de nem ő volt. Biztos alszanak. Szerintem ha eltünnék egy hónapra semmit nem vennének észre. Amúgy Flóra írt, hogy hívjam fel amikor jöjjenek utánam, és hogy reméli jól érzem magam. És vissza írtam, hogy nagyon jól érzem magam, és aludjanak nyugodtan majd Taxival haza megyek.
-Hé Nóra, gyere karaokézni-hívott Ricsi.
Hjajj Ricsi annyira jóképű, és vicces, de félek szerelmes lenni belé. Amikor hívott karaokézni eszembe jutott egy nagyon rosz emlékem. Egyszer hetedikben kaptam egy üzenetet a padomban, hogy következő szünetben vár egy titkos hódolóm a mosdó elött, és gondoltam hogy ez is valami nagy átverés lesz, mint a többi, de ugye a remény fogy el utoljára, ezért naívan elmentem, és... és ott várt három lány és...
-Nóra? Nem jösz?-kérdezte Ricsi.
-De, de-hesegettem el a gondolataimat.
Ricsivel elduetteztem a 7 years-t amit imádok, és ahh...olyan jóó volt! Sokszor egymásr néztünk, ha elrontottuk röhögtünk egymáson. Tök jó volt. A buli végére már csak mi öten mardtunk (Szasza, Alex, Denisa, Ricsi és én).Remélem tetszett ez a rész. Nóra végre boldog. Vajon sokáig tart a boldogsága?
Itt a megígért meglepi rész neked Powervolf6 ❤! Ezt a részt te inspiráltad❤.
Ha tetszett a rész kiscsillag 😉😙⭐
YOU ARE READING
Egy albínó élete
Teen FictionEgy albínó, akit minden nap bántják a suliban, a szülei túl sokat dolgoznak, ezért észre se veszik, hogy mi történik lányuk életével. A lány egyedül marad, senkire se számíthat. Vajon feltud állni a nyomorult helyzetéből? Vajon mi állhat a dolgok m...