Nóra szemszöge:
Végre végeztünk Ricsivel. Azért mondom, hogy végre, mert akár mennyire is próbálkoztam nem zavarban lenni, nem sikerült. Egyszer amikor magyaráztam észrevettem, hogy folyton a számat nézi. Mondjuk normális, hogy a számat nézi hiszen éppen magyaráztam neki valamit, de olyan zavarba jöttem. Na mindegy. Ricsi 5-től 7-ig ott volt nállunk, mert nem annyira figyelt és mindent kétszer kellet elmagyarázzak, de büszke vagyok magamra, hogy kibírtam 2 órát, és még meg is értette valahogy. Mi után elment megcsináltam a többi házit, és tanultam a holnapi felmérőre.
Péntek suli után:
Ma megbeszéltük a srácokkal, hogy lógunk egy kicsit kint, és holnap megyek Flórával ruhát vásárolni, mert megígérte még amikor jött Ricsi kémiázni, de csak holnap van ideje, úgy hogy holnap megyünk. De amikor mondtam Flórának, hogy Ricsi is jön ma egyből adott pár ruhát, ami most is nagyon tetszett.
Egy közeli parkban beszéltünk meg találkát. Mivel túl hamar érkeztem meg ezért leültem egy padra zenét hallgatni. Régebb mindig depis zenéket hallgattam, de mostanában egyre vidámabb zenéket hallgatok. 10 percet üldögéltem ott egyedül, majd megérkezett Szasza. Felálltam, és megöleltem.
-Hello csajszim.
-Hellóka.
Majd leültünk vissza a padra, és beszélgettünk.
-Hogy állsz Ricsivel?-kérdezte-Tervezel ma valamit?
-Nem. Csak önmagam leszek-mosolyogtam rá.
Természetesen Szasza tudja, hogy bele vagyok zúgva Ricsibe, és 100%-osan megbízok benne. Szasza egy nagyon jószívű, megbízható barát. Vele is pont mint Flórával és Denivel mindig megbeszélem az ilyen dolgaimat. Szasza az a jellegzetes csajos fiú, akivel minden csajos témáról lehet beszélni, és felnézek rá amiért nem szégyelli magát, és meri vállalni önmagát. Sokan tanulhatnának tőle.
-Kérdezném, hogy te hogy állsz a csajokkal, csak...-mondtam utalva arra, hogy meleg.-Na és akkor hogy állsz a pasikkal?-kérdeztem.
-Hát pont tegnap bekövettem instán egy fiút, aki nagyon jól néz ki meg minden, és ő is bekövetett, és elkezdtünk beszélni.
-Uuu. Tök jó-mondtam őszintén.-És hogy hívják?
-Magor. Várj megmutatom-szedte elő a telóját.
-És vajon meleg?
-Igen. Tuti meleg. Ki is írta instán ami wow, mert nem mindenki vallja be csak úgy.
-Hát ja, te is csak a közeli barátaidnak mondod el.
Megmutatta Magor instáját. Egy szöszi kék szemű csávó volt.
-Huu. Tök helyes-mondtam.-És ő tudja, hogy te meleg vagy?
-Nem. Még nem.
-Te milyen lenne már, ha nekünk ugyan az a fiú tetszene?-kérdeztem.
-Ezzel most azt akartad kérdezni, hogy nekem tetszik-e Ricsi?
-Nem. Mért tetszik?-kérdeztem kíváncsían.
-Nem, nyugi, és nem hinném, hogy lesz olyan, hogy mind kettőnknek ugyan az a csávó fog tetszeni, mert nekem a szőke világos szeműek tetszenek, neked meg pont ennek az ellentéte.
-Jogos-mondtam
Majd megérkezett Denisa Alexel kézenfogva.
-Helló-köszöntünk egymásnak.
Már csak Ricsi hiányzott. Ott üldügéltünk a parkban, és azon gondolkoztunk, hogy mit csináljunk, majd végre megérkezett Ricsi is.
-Hol voltáál te??-kérdezte Alex.
-Ne is mondd ma olyaan szerencsétlen napoom voolt. Kezdem az elejétől. Reggel álmos szemekkel mentem fogat mosni, és fogpaszta helyett szappant nyomtam. Huuu borzasztó íze volt. Majd amikor megláttam, hogy a suliból is késésben vagyok neki mentem a fejemmel az ajtónak-mutatott a homlokára ahol egy sebtapasz volt. Mi röhögtük szét magunkat már a fogpasztás résznél.-Ugye az első óráról elkéstem, és kaptam egy hiányzást, matekből kaptam egy eggyest, és most elkéstem a buszt.-mesélte el a mai napját.
Mi után jól kiröhögtük magunkat elindultunk egy kávézóba, mert nagyon hideg volt. Én forrócsokit vettem, Deni kávét és a fiúk valami furcsa nevű italt. Nagyon jól éreztük magunkat. És nem tudom, hogy ma mi van Ricsivel, de sikeresen leöntötte magát, és nagyon vicces volt. És ami után jól felmelegedtünk sétálgattunk össze vissza, és szimplán csak jól éreztük magunkat. Ricsivel is sokszor beszéltem, és nagyon szupi volt. Egyszer amikor éppen beszéltem vele, hogy jövő héten is átjön hirtelen elcsúszott a jegen, és belémkapaszkodott, de túl későn kapcsoltam, és hirtelen magával rántott. Ricsi leesett, én meg rá....Cukikaaa. Ha tetszett ez a rész csillag. Nem lett a legjobb ez a rész, de igyekszek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy albínó élete
Ficção AdolescenteEgy albínó, akit minden nap bántják a suliban, a szülei túl sokat dolgoznak, ezért észre se veszik, hogy mi történik lányuk életével. A lány egyedül marad, senkire se számíthat. Vajon feltud állni a nyomorult helyzetéből? Vajon mi állhat a dolgok m...