28. rész

212 14 0
                                    

Suli után ahogy beszéltük elmentünk Szaszával a KFC-be. Az elején még olyan depis voltam Denisa miatt, de Szasza tudja, hogy hogy derítsen jókedvre. Viszont amint haza értem és egyedül maradtam megint eszembe jutott. csak az volt a fejemben, hogy nem akarom elveszíteni Denisát. Ráírtam, de seenbe hagyott, hívtam, de nem válaszolt. Úgy döntöttem, hogy a helyett, hogy egyedül a sötét sarokban ücsörögjek, inkább elhúztam a függönyt, raktam halkan zenét, és olvastam.

Másnap:

Nem volt túl jó kedvem, ezért inkább feketébe öltöztem. Itt az outfittem:

Az egész napom uncsi volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az egész napom uncsi volt. Denisa látni se akart. Végül is mit mondhattam volna neki, hogy Szasza meleg? Nem árulhatom el csak úgy. Olyan egyszerű lenne minden, ha Denisa tudná. Akkor most is velem lenne és Ricsiről beszélnénk. Szaszán láttam, hogy sajnál. Próbált is felvidítani. Egyik szünetben éppen valami viccet mondott nekem, de elbambultam és Denisán gondolkoztam.
-Nóra, hív a föld.
-Bocs-ráztam meg a fejem-Mit mondtál?
-Na jó. Nekem ebből elegem van. Nem lehetsz miattam szomoró-pattant fel a székről.
Megfogtam a kezét és vissza húztam.
-Mire készülsz?-kérdeztem.
-Megyek, s elmondom neki. Ne ezen múljon a boldogságod.-mondta.
Nagyon jól esett, hogy nem akar szomorúnak látni, és értem a legnagyobb titkát is képes lenne feláldozni.
-Nagyon aranyos vagy, de nem te vagy a hibás. Amúgy is csak a fejem fáj azért vagyok ilyen-hazudtam neki életemben először.
-Engem nem versz át-pattant fel megint, de én megint vissza rángattam.
-Ne menj máár. Tényleg csak a fejem fáj.
Mind ezt csak azért csináltam, mert nem akartam, hogy miattam mondja el a titkát valakinek akinek nem akarja. Ez után becsengettek, és Denisa lépett be az ajtón három másik lánnyal. Ilyen hamar kapott magának új barátnőket?? Ledöbbentem és gondolom mondanom se kell, hogy milyen rosszul esett. Mivel rajz óránk volt mindenki össze vissza ült, hallgatott zenét, beszélgettek, és páran rajzolgattak a tanár kérésére. Én általában rajz órákon Szaszával, vagy Denisával szoktam beszélni, de most Denisa haragudott, és nem akartam, hogy Szasza lássa, hogy még mindig szomorú vagyok, ezért csak hallgattam zenét, és nem rég kaptam egy alkalmazást, amin könyveket lehet olvasni, sőt akárki írhat könyveket. Wattpad a neve, és tök jó alkalmazás. A Wattpadon olvasgattam, és hirtelen leült mellém valaki.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Mondtam, hogy a fejem fáj-néztem fel Szaszára. Vagy is azt hittem, hogy Szaszára, de Ricsi ült mellettem.-Ja bocs azt hittem, hogy Szasza vagy-kezdtem el dadogni.
-A fejed fáj? Rosszul hazudsz. Ezt senki se veszi be.-mondta Ricsi.-Mi van veled és Denisával?
-Semmiség...csak összevesztünk.
Ricsi nagyon aranyos volt. Egész órán mellettem ült, és sikerült felvidítania. Hirtelen úgy éreztem, hogy valaki mérges szemekkel néz. Ránéztem Szaszára, de ő kedvesen mosolygott, és rám kaccsintott, ez után ránéztem Denisára, aki lenézően nézett rám. ,,Mi volt ez?'' kérdeztem magamban.
Mikor végre vége volt a sulinak egyedül akartam lenni, de amikor kiléptem a kapun Denisa állt velem szemben. Szúrós szemekkel mért végig.
-Denisa?-lepődtem meg.
-Egyszerre kettővel kavarsz? Ezt még belőled se néztem volna ki.
Csak ennyit mondott, és ott hagyott. Sírva mentem haza. A legjobb barátnőm azt hiszi, hogy egy utolsó kurva vagyok. Mérges vagyok rá, mert ilyeneket gondol rólam, de valahol meg is értem. Egész nap depiztem. Nutellát ettem, és próbáltam olvasni, de egy könyv se kötött le.


Na sikerült jönnöm egy újabb résszel. Ha tetszett vote.

Egy albínó élete Where stories live. Discover now