Szasza szemszöge
-Nem, nem ellenkezőleg! Nincs semmi bajom a külsöddel-mondtam Nórának. Ha tudná, hogy milyen szép...
-Térj a lényegre-mondta Nóra.
-Lehet, hogy hihetetlen lesz, de hinned kell nekem-néztem a szemébe meggyőzően-A gólyatáborban Roxi minden fiúra rámászott.
-Igen, tudom-forgatta a szemét.
- Lehet nem fogod elhinni, de Alexnek be jöttél-Alex a legjobb barátom.
-De Alex a gólyatáborban jött össze Denisával. Nagyon meggyőzően tudsz hazudni, szinte be is vettem, de most add vissza a könyvemet és tünés-mondta dühösen. Olyan aranyos amikor mérges.
-Na jó, ha nem hallgatsz meg, akkor búcsút inthetsz a könyvednek-mondtam fenyegetően, mire elhallgatott, így folytattam.-Roxi amikor megtudta, hogy Alexnek tetszesz, nagyon dühös volt, és mindenkinek azt mondta, hogy te egy utolsó kurva vagy, és hogy minden fiúval lefekszel. És egy csomó mindent össze hordott rólad.
-Micsoda?-pattant fel mérgesen Nóra.-Magáról beszélt a ribi!
-Igen erre én is rájöttem, de a gólyatáborban mindenki arról beszélt, hogy te kurva vagy. Roxinak köszönhetően. És mindezt csak azért csinálta, hogy megszerezhesse Alexet. Alex el is hitte amiket mondott rólad Roxi, de nem Roxival jött össze, ha nem Denisával.-mondtam az igzat Nórának.
-Most már értem, hogy miért vagyok így kiközösítve. Mekkora egy ribi Roxi! Amm...de miből jöttél rá, hogy nem igaz?-kérdezte.
-Már akkor nem akartam elhinni, mert nem néztem ki belőled. Végül is nem te másztál rá mindegyik pasira, ha nem Roxi. Egy ideig hagytam, de aztán kezdett elegem lenni. Felkerestem régi osztálytársaidat és utána jártam. És mindegyik azt mondta, hogy nem vagy kurva, sőt soha nem is volt se pasid se barátod. De miért? Hisz gyönyörű vagy.-csúszótt ki a számon.
-Amm...kösz, hogy elmondtad az igazat-állt fel, és kikapta a könyvet a kezemből, majd kinyitotta az ajtót-ideje menned...
-Akkor szia-mondtam szomorúan. Lehet megbántottam.-Csak még annyit akartam mondani, hogy sajnálom amit műveltek veled mind ezt irigységből.-mondtam majd becsukta az ajtót, és hazamentem.Nóra szemszöge
Nagyon rendes volt Szaszától, hogy mind ezt elmondta, és láttam a szemében, hogy igazat mondott. De ez nem segít jelenleg semmit a helyzetemen. Eldöntöttem, hogy iskolát váltok. Itt már úgy is mindenki azt hiszi rólam, hogy egy utolsó kurva vagyok. Csak Szasza tudja az igazat. Hihetetlen, hogy Alexnek bejöttem. Pont én?? Pff. És az a kurva Roxi tönkre tette az életemet! Hihetetlen már csak bele gondolni, hogy akár össze jöhettem volna Alexel. Bár azért bekell vallanom Alex sokkal jobban talál Denisával. De ez a Szasza! Olyan rendes volt! A könyvemet is vissza hozta, és azt mondta, hogy gyönyörű vagyok! Persze csak sajnálatból.
ESTÁS LEYENDO
Egy albínó élete
Novela JuvenilEgy albínó, akit minden nap bántják a suliban, a szülei túl sokat dolgoznak, ezért észre se veszik, hogy mi történik lányuk életével. A lány egyedül marad, senkire se számíthat. Vajon feltud állni a nyomorult helyzetéből? Vajon mi állhat a dolgok m...