14. rész

358 19 2
                                    

-Többet nem tudsz átverni!-néztem szúrósan a szemébe.
-Soha nem is vertelek át!! Most se verlek át. Kinek hiszel???-kérdezte Ricsi-Aki a hátad mögött hazugságokat mondott rólad, vagy nekem?
-Egyikőtöknek sem. Utállak mindannyiótokat.
Sose akartam kimondani azt a szót, hogy utállak, mert az az egyik legrosszabb szó a világon. Csak úgy kijött belőlem. Néma csend lett, és azt hittem, hogy elfog menni, de a szívem mélyén azt akartam, hogy maradjon. Azt akartam, hogy mind az amit Roxi mondott az csak egy rossz vicc. Azt reméltem, hogy az mind hazugság amit Roxi mondott. De nem. Ricsi nem ment el. Azért is ott maradt.
-Akkor is elmondom. Ha az után is azt akarod, hogy elmenjek elmegyek.
Hallgattam. Hagytam, hogy folytassa mondanivalóját, mert tudtam, hogy úgy se megy el, ha nem mondhatja el.
-Ültem a padomon, amikor hallottam hangos kiabálást a folyosóról. Denisa és Roxi üvöltőzött....

Denisa szemszöge egy nappal ez elött:
-Hol voltál?-kérdeztem Roxitól.
-Megleckéztettem valakit-mondta, mire csak forgattam a szemem. Ez nála minden napos.-Mi az a kép a facebookon??-kérdezte mérgesen.
-Nem tudom miről beszélsz.-mondtam, majd az arcomba tolta a telefonját.
Egy kép volt a buliról amin mi ötön voltunk. Akkor leesett minden. Hülye Szasza! Mért raktad ki azt a képet??
-Basszus!! Mit csináltál vele!??-utaltam Nórára.
-Mit?
Elmesélt mindent részletesen. Még büszke is volt magára. Jött, hogy kiszedjem a szívét, és...ahhh. ...
-Te nem vagy normális!!! Te kígyó!!-ordítottam rá.
Már nem érdekelt a hírnevem. Nem érdekelt, hogy ezek után Roxi az én életemet is megfogja keseríteni.
-Na mi van ilyen jóbarik lettetek??-kérdezte lenézően.-Rosszul ismertelek meg.
-Ki a faszt érdekel? Te normális vagy???
-Na ide figyelj kiscsaj-fenyegetett-ha nem fogod azt modani a kis barátaiddal együtt Nórának, hogy igazat mondtam, akkor megkeserítem az életed.
Nem bírtam magammal. Rászöktem, és tiszta erőmből tépni kezdtem a haját. Egy marok hajszál maradt a kezemben. Ő se hagyta magát, de túl gyenge volt, hogy lelökjön magáról. Majd leszálltam róla, és ezt mondtam neki:
-Nehogy egy újjal is hozzá merészelj érni Nórához, mert ak...
-Mert akkor mi lesz?-vágott a szavamba miközben rendezte a kócosa haját.
A kezemet felemeltem, és lendületből egy akkorát csaptam a fejére, hogy leesett.
-Kb. ez lesz-mondtam majd faképnél hagytam.
-Mi folyik itt?-kérdezte az egyik tanár aki minket nem tanít.
Én csak elmentem mellette, és szaladni kezdtem. Nóra háza felé vettem az irányom, mert tudtam, hogy őt már aannyit bántották az élete során, hogy most akár nagy hülyeséget csinálhat.

Jelenben:
Ricsi mindent elmondott, és elmondta, hogy ha azt hiszem, hogy hazudik a csajbunyóról akkor nézzem csak meg youtubeon. Az a bizonyíték. Mert az egyik hülye viccesnek találta és levideózta. Ezek után a napok után nehéz megbíznom az emberekben, ezért megnéztem. Ricsi megértette, hogy nehéz bíznom benne, de tényleg ki volt rakva, és már volt rajta 200 like. Nagyon durva a vidi. Denisa annyira kiállt értem❤❤.
Rádöbbentem, hogy Roxi csúnyán átvert. Eddig is történt velem pár durva dolog, de ez mindenen túl tesz. Ekkor hazugságot hogy is találhatott ki?? És még meg is sebezett. Hihetetlenül dühös vagyok rá. Szinte miatta öltem meg magam!!! De egyben annyiraaaaaa boldog vagyok, hogy ez az egész csak egy nagy hazugság volt, és nem csak az derült ki, hogy nem vertek át engem, és hogy még is a barátaim, ha nem az is kiderült, hogy ők igaz barátok. Ők a legjobb emberek a világon.

Denisa szemszöge egy nappal ez elött:
Szaladtam amilyen gyorsan csak tudtam, majd hallottam, hogy valaki kiáltja a nevemet. Jól ismerem ezt a hangot. Alex kiáltott. Hátra néztem. Vele volt Ricsi is és Szasza is. Bevártam őket, és együtt szaladtunk Nóra házához. Igazából csak Szasza tudta pontosan, hogy melyik ház a Nóráéké, mert ő ugye már volt nálla. Oda értünk. Hatalmas házban lakik. Annyira szaladtunk, hogy beszorult a levegőm. A kapu tárva nyitva volt. Innen tudtuk, hogy Nóra itt van, és jó helyen járunk. Alexel előre mentünk, de Ricsi szólt:
-Szerintem jobb, ha én megyek előre.
Alexel össze néztünk, majd előre engedtük Ricsit. Az ajtó zárva volt. Ricsi nem hezitált neki futott az ajtónak, és betörte, és ő is leesett az ajtóval együtt. Óriásit esett, de össze szette az összes erejét és felállt.
-Nóraaaaa!!!!!-láttam a szemében, hogy látott valami ilyesztőt, és utánna indultunk.
-Neee!! Inkább ne gyertek.-mondta.
Mi megálltunk, s Szaszát nem lehetett megállítani. Ő is bement.

Ricsi szemszöge ugyan ekkor:
Nagy nehezen felálltam az ajtóról.
-Nóraaaaa!!!!!-kiáltottam el magam.
Annyira féltettem. Ha bármi baja lesz Roxit megölöm!!!
És akkor megláttam Nórát. Még soha nem láttam őt ilyen rossz állapotban.
-Neee!! Inkább ne gyertek-szóltam rájuk amikor megláttam, hogy indulnak ide.
Ahogy mentem közelebb több és több vért láttam a földön, mert ugye Roxi bele vágott a kezébe kétszer. Éppen írt valamit a földön, majd hirtelen becsukodott a szeme, és leesett. Óriásit koppant a feje. És akkor megláttam, hogy a kezén nem csak két csík volt, ha nem rengeteg. A könny a szemembe szökött. Addigra oda ért Szasza is. Segített vinni, majd átadtam egy kicsit, mert eszembe jutott valami. Vissza mentem, és felkaptam a lapot amit írt Nóra. Nem volt időm elolvasni annyira siettem.
Amire kiértem Alex már hívta a mentőt. A mentő pár perc múlva ki is érkezett, de csak egy valaki mehetett vele. A többiek megengedték, hogy én menjek. Alex átölelte Denisát, aki lesokkolt Nórát látva, és nem tudott megszólalni.
Amikor beértünk a korházba Nórát elvitték. Azt modták, hogy nagyon sok vért veszített, de mivel ilyen hamar szóltunk is betudták hozni, ezért még talán menthető. Teljesen levoltam izzadva, és tudjátok mit? Nem érdekel. Bevallom: sírtam. Végig sírtam. Ott egy perc is egy napnak számított olyan lassan telt az idő, majd eszembe jutott valami. Bele nyúltam a zsebembe és kivettem egy cetlit. Nem egy cetlit, ha nem A cetlit. Ez volt rá írva: ,,13 okom volt''.
Hallottam már egy ilyen nevű sorozatról, és akkor rájöttem, hogy basszus....Nóra is megírta az ő 13 okát. Rajta voltunk mi négyen, de csak Roxi hazugsága miatt. És amikor megláttam a harmadikat a lélegzetem is elállt.

,,3.Ricsi:átvertél, igen....most már bevallom szerelmes voltam beléd, úgy is halott leszek mire megtudod röhögj csak ki."

Minimum 10-szer újra olvastam. Nem hittem el. Ez a gyönyörű lány szerelmes belém. Esküszöm megölöm Roxit.
Később megérkeztek Alexék is, és együtt izgultunk tovább. Egész este ott maradtunk. A többiek nagy nehezen eltudtak aludni, de nekem végig kattogott az agyam. Fél négykor végre jött egy nővér, és én egyből felpattantam.
-Túl élte-mondta, majd sietett is tovább a dolgára.
Nagy kő esett le a szívemről.
-Mit mondott-ébredt fel Alex is.
-Túl élte-mondtam boldogan, majd Denisa is és Szasza is felébredt.
-Hála Istennek!-mondta Alex.
Reggel megengedték a srácok, hogy én menjek be Nórához, mert az orvos azt mondta, hogy csak egy valaki mehet.
Tovább már tudjátok.

Na jöttem nektek végre egy hosszabb részre. Remélem tetszik nektek, és DenisaVinca itt a te részed is. Eső után szivárvány. Végre happy minden. Ha tetszett a rész vote! 😘😘

Egy albínó élete Where stories live. Discover now