Kicsit kínos volt Ricsi mellet ülni, de végre bejött a kémia tanárnő, aki feladott nekünk egy csapat munkát, amíg ő elkelet menjen valami gyűlésre. Azt mondta, hogy mindenki a padtársával kell dolgozzon, és nekemakkor pont Ricsi volt ugye a padtársam, és még azt mondta, hogy óra végén bejön és akinek nem lesz kész az egyest kap. Azt kell tudni a kémia tanárnőről, hogy nagyon szigorú és, ha ő mond valamit az úgy is lesz. Igazából maga a kísérlet nagyon könnyű volt, és a tanárnő minden kelléket oda adott minden csapatnak, csak az volt a baj, hogy Ricsi konkrétan semmit nem tud kémiából, úgy hogy magamra maradtam. Amint kiment a tanárnő mindenki kérdezte a másiktól, hogy ,,ezt mégis hogy a......kell megcsinálni?''
-Amm...tudom, hogy hiányoztál két hetet, de én sötét vagyok kémiából, szóvaaal...-mondta Ricsi.
-Nyugi. Könnyű.-mondtam.-Én csak mondom, hogy mit csinálj, és te csinálod. Oké?
-Okéé..-mondta furcsán.
A kezembe vettem az irányítást. Először leírtam mindent a füztbe, majd közösen megcsináltuk, és sikerült.
-Ez aaaz!!-kiáltotta Ricsi boldogan, majd össze pacsiztunk.-Életemben először csináltam meg egy kémia...bármit is.
Össze röhögtünk, és a többiek felfigyeltek a nagy zajra.
-Basszus! Ezek megcsinálták!-kiáltotta rögtön az egyik csaj.
Mindenki körénk gyűlt, és kérdezgették, hogy hogy kell, de én csak feléjük nyújtottam a füzetet, és mondtam:
-Aki kapja marja.
Az egyik csaj kikapta a kezemből, és az óra többi részében végig járta a füzetem az egész oszályt, és mi Ricsivel hátradőlve röhögtünk rajtuk. Mire vissza kaptam a füzetem kissé szakadt volt.
-Te kis Zseni-nézett rám Ricsi.
-Nagyon könnyű volt-mondtam.
-Na erről beszélek-mosolygott.Majd bejött a tanárnő, és addigra mindenkié kész volt, és nem tudtam eldönteni, hogy megvan lepődve a tanárnő, vagy csalódott, hogy senkinek sem adhat 1-est. Szüneten elmentünk Denisávala wc-be, és Deni kifaggatott, hogy milyen volt Ricsivel.
-Nem volt semmi nagy. Megcsináltuk a kísérletet és aztán röhögtünk a többieken, hogy mennyit kínlódnak.A torna óra nagyoon jó volt. Bemelegítettünk, majd a tanár megkérdezte, hogy ki akar focizni, de csak a fiúk jelentkeztek. Természetesen én is szeretem volna játszani, de nem akartam megint kitűnni a tööbiek közül, mert már így is hirtelen híres lettem most, hogy mit tett velem Roxi és, mert Deniékkal vagyok egész nap. Deni a legnépszerűbb csaj a suliban. Eddig ugye Roxi volt, de elment. És Alex meg Ricsi a legnépszerübb fiú. Amúgy Szasza sem a lúzerek közé tartozik, de csak azért nem, mert ugye Alexel nagyon jóba vannak. És én normál esetben a legesleglúzerebb lennék, de annyi minden történt velem, hogy hirtelen az egész suli tudja a nevemet, és jósokszor rólam pletykálnak. Hol jót mondanak rólam, hol rosszat. Ricsi rúgta az összes gólt az ő csapatában,és annyiraa jól tud cselezni. A torna óra minden perce tökéletes volt. Denisával ültünk a padon és pletyóztunk a fiukról, hogy melyi néz ki jól, melyik csúnya stb.
-Ne már Nóra, de ő széép.-mondta Deni amikor mindegyik fiúra azt mondtam, hogy csúnya.-Nem hiszem el hogy neked csak Ricsi tetszik. Legalább Alex??-nézett rám kutya szemekel.
-Jól van naa. Alex elmegy.
-Elmegy?? Ő maga a tökéj-röhögött.
-Ja, igazad van-mondtam mire csodálkozott-Ricsi után-tettem hozzá.
-Hjajj te láány. Olyan szerelmes vagy, hogy már nem látsz jól.-mondta, majd röhögtünk.Sziasztook. Tudoom nem lett a legjobb rész, de most nincs annyira ihletem, de ha várod a kövi részt, akkor csillag.
YOU ARE READING
Egy albínó élete
Teen FictionEgy albínó, akit minden nap bántják a suliban, a szülei túl sokat dolgoznak, ezért észre se veszik, hogy mi történik lányuk életével. A lány egyedül marad, senkire se számíthat. Vajon feltud állni a nyomorult helyzetéből? Vajon mi állhat a dolgok m...