24. rész

245 16 2
                                    

Fél óra múlva bejött Flóra is a szobámba, és már nem volt semmi baja, úgy hogy újra visszajött a boldog hangulat. Raktunk zenét, és beszélgettünk minden féle csajos dologról. Beszélgettünk Alexről, Ádámról és nem utolsó sorban Ricsiről. A csajk nagyon össze akarnak már hozni Ricsivel, de nem értik, hogy ez egy darabig nem fog össze jönni, mert nehezen bízok az emberekbe. Túl gyors ez mind nekem. Mindig egy utolsó lúzer, csúf mutáns voltam, és hirtelen lett egjobb barátnőm, legjobb barátnőm, elvesztettem véglegesen a szüleimet, de helyette kaptam másokat. Hirtelen össze jött minden, és ennek természetesen nagyon örülök, de túl gyorsan történik minden. Ha tehetném lelassítanám az időt. Hirtelen kaptam messengeren valami fake profiltól olyan üzeneteket, hogy ronda vagy, és öld meg magad... Nem hiszem, el hogy megint kezdődik. De most komolyan!! És ráadásul fake profillal ír, mert nincs annyi bőr a képén, hogy megmondja a szemembe, vagy legalább az igazi nevével! Nem írtam vissza, és nem mondtam el Denisáéknak, de elment a hangulatom, és ezt ők is egyből észrevették. Kérdezgették, hogy mi van, mi történt, és kérték, hogy mutassam meg nekik, de nem akartam tönkre tenni az egész csajos estét, ezért próbáltam témát váltani, de nem hagyták, és hirtelen Flóra kikapta a telefont a kezemből, és elolvasta az üzeneteket. Megmutatta Deninek is, és együtt kezdtek szitkozódni, és egymás kezéből vették ki a telefonomat, és írogattak annak a valakinek. Szegényt szétoltották. Én csak mosolyogva néztem ahogy írogatnak neki egyre cifrábbat. Ilyenek az igazi barátok. Mindig megvédenek téged.
 Amíg ők írogattak kimentem a konyhába csinálni egy popcornt, és láttam, hogy vannak mosatlan edények,ezért elmostam. Ami óta itt vagyok mindig minden házi munkába besegítek, amin csodálkozik Flóra, de ez a minimum, hogy megcsinálom amiért befogadott. Ez a nap is jól telt, mint a többi mostanában.

1 héttel később:

Nagyon jól megy mostanában az életem. Olyan végre, mint egy normális tininek. A suliban végre elfogadtak olyannak amilyen vagyok, a szüleimről semmit se hallottam mostanában, de nem is akarok, Ricsivel egyre közelebb kerülünk egymáshoz, aminek nagyon örülök és egyre szerelmesebb vagyok. Vannak barátaim, akiket lassan megőrjítek azzal, hogy folyton Ricsiről áradozok nekik. Itt van nekem Flóra, és Ádám. Ők a legjobb pótszülők a világon. Ma indulnak Flóráék Ausztriába kirándulni. Flóra nagyon izgatott. Tegnap például reggel nyolckor felköltött, hogy segítsek neki becsomagoni, ma éjszaka peddig semmit sem aludt, de sikeresen elértünk a reptérre, és végig segítettem nekik a csomagokkal, a becsekkolással stb. Flóra szinte könnyezett, hogy itt kellet engem hadjon, de megnyugtattam, hogy nem lesz semmi baj.
-Minden nap hívlak-mondta Flóra.
-Várom, aztá vigyázzatk magatokra és várom a beszámolóót.-mondtam én is izgatottan.
-Jajj...még nem vagy 18. Nem szabadna itt hagyjunk téged egyedül-gondola meg magát.
-Ezt a szüleim kéne mondják akik 7 éves koromtól rendszeresen egyedül hagytak a házban. Flóra ne izgasd magad. Tudok magamra és a házra vigyázni. Te csak menj és érezd jól magad-nyugtattam.
-Ha bármi baj van hívj, és jövünk-mondta Ádám.
-Azért Ausztria nem 5 méterre van-mondtam.
-Csak vigyázz magadra.
-Oké.-mondtam, majd odajött Flóra és szorosan megölelt, majd Ádám is megölelt, ami váratlanul ért, mert ő nem az az ölelkezős típus. Csak azokat öleli meg akiket igazán szeret. Vagy is csak Flórát, úgy hogy ez nagyon nagy dolog volt Ádám részéről.
Kihasználva a pillanatot én is szorosan megöleltem, majd ezt súgta a fülembe ,,Vigyázz a fiúkkal''. Olyan jó ,,apuka" Ádám. Mostanra már nekem is könny szökött a szemembe a búcsúzkodástól, de Ádámék kellett siessenek. Megvártam míg felszáll a gépük, és integettem nekik. Tudtam, hogy nem látják, de azért integettem.

Na itt is lennék az új résszel. Ha tetszett komi, és vote.⭐💜

Egy albínó élete Where stories live. Discover now