Délután úgy készülődten, mint ha csak egy randim lenne. Flóra észre is vette, és elkezdett faggatni.
-Ki is jön ma hozzánk?
-Senki-vágtam rá.-Csak korepetálok valakit.
-Nem mááár ez szarul esik. Mért nem mondod el? Én nem vagyok az anyád. Mondd már el.
-Nem tom miről beszélsz-tettem a hülyét.
Amúgy elakartam mondani neki, csak nem tom. Igazából saját magammal akartam elhitetni, hogy ez semmiség. leültem az ágyra, és a mellettem lévő üres helyre rátettem a kezem arra utalva, hogy üljön le mellém. Szófogadóan leült, és elkezdtem mesélni, hogy Ricsi már tetszik egy ideje, és ma megkért, hogy korrepetáljam.
-Uuu, izgin hangzik-mondta Flóra.-hadd lám hogy nézel ki.
-Nem tudom, hogy ezt vegyem, vagy ezt??-mutattam rá egy háziruhára, és egy ruhácskára.
-Abban igazad van, hogy lazán kell öltözni ilyenkor-mutatott a házi ruhára-, és abban is hogy egyszerre jól is kell kinézz, de Nóraa te komolyan ezek között vacilálsz?
-Mért melyik?-kérdeztem, mire furcsa pofát vágott.
-Ne máár... Na jó hadlám milyen ruháid vannak.
Odamentünk a szekrényhez amit már valamennyire teli is pakoltam. Nagyon színes a szekrényem mit is mondjak. A szekrényem 85%-a szimpla egyszínű fehér vagy fekete ruhákból állt.
-Ez komoly?? Holnap megyünk ruhát venni-jelentette ki, majd kiment a szobából, és pár perc múlva megjelent az ő ruháival a kezében.
Mégnéztük, hogy melyik ál nekem a legjobban, és hogy melyik tetszi, majd egy csomó ruhát felpróbáltam. A mérettel nem volt gond, mert csak egy kicsit magasabb nállam Flóra. Végül egy fekete farmer nadrágot választottam a térdeinél kivágva, és egy sárga pulcsit.Nagyon imádtam Flóra ruháit, és bekell, hogy vallanom, hogy még soha nem vot rajtam szaggatott nadrág. Ciki nem ciki ez van. Hogy miért nem? Hát egyszerű. Kiközösítés miatt mindig zárkózott voltam, és ha véletlenül körömlakkal mentem suliba egyből piszkálni kezdtek. Na aztán arról ne is beszéljek, hogy egyszer kaptam egy vörös rúzst amit nagyoon imádtam, de inkább nem részletezem, hogy miért lett kidobva első használat után.
-Hmm...elégedett vagyok magammal. Smink?
-Neem. Azért nem az esküvőmre készülünk.-mondtam gyorsan.
-Egyébként nagyon jó, hogy jöttél hozzánk, mert megszeretnélek kérni valamire.-mondta-Ádámmal terveztük, hogy elmennénk egy hétre Ausztriába, mert tudja, hogy imádom Ausztriát, és nagyon szeretnénk egyet kettesben utazgatni, ezért arra kérnélek meg, hogy vigyáznál addig a házra, és etetnéd a halakat? Bulit is szervezhetsz hiszen minden tini ezt csinálja ilyenkor, csak ne verjétek szét a házat-mondta.
-Húú, ez nagyon jó ötlet, hogy kettesben kirándulgattok. Nagyoon izgalmas. Jó kirándulást. Majd segítek becsomagolni meg minden, és elkísérlek titeket repüllőtérre -lettem izgatott Flóra helyett is.-És persze vigyázok a házra és nem fogok bulit tartani. A szüleim ezerszer mentek el. Szinte mindig üres volt a ház, és soha nem tartottam bulit.-mondtam.
-Igaz. De akkor még nem voltak barátaid-csúszótt ki a száján.-Basszus bocsi!! Nem úgy értettem-kért rögtön bocsánatot.
-Semmi-mondtam.
Tényleg nem haragudtam meg, mert igaza van. Szar életem volt mindig, s nem érdekel, mert eljutottam idáig. Abból a sok szarból feltudtam állni, újra boldog tudok lenni, és legfontosabb, hogy vannak barátaim. Igen eddig tényleg nem volt egy barátom se. Nagyon családom se, de most itt vannak nekem Flóráék akikre úgy tekintek, mint ha a családom lenne, és vannak igaz barátaim, akik a korházban egész éjjel ott maradtak, és aggódtak értem. Mit számít a múlt, ha a jelen jó.Élj a mának!! Has tetszett ez a rész akkor vote! Csók, puszi. A kövi részben már tényleg benne lesz Ricsi, csak még ki kell találjak valami romcsit. Hihi...
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy albínó élete
Fiksi RemajaEgy albínó, akit minden nap bántják a suliban, a szülei túl sokat dolgoznak, ezért észre se veszik, hogy mi történik lányuk életével. A lány egyedül marad, senkire se számíthat. Vajon feltud állni a nyomorult helyzetéből? Vajon mi állhat a dolgok m...