26. rész

221 16 0
                                    

Reggel pont úgy ébredtem fel ahogy elaludtam. Szasza vállán, aki már felvolt kelve. Le se tudtam volna tagadni, hogy tegnap mennyit sírtam. A szemem kisírt volt, nem is ettem tegnap semmit a szüleimmel való találkozás után. Nagyon szarul néztem ki.
-Jó reggelt. Menj tedd rendbe magad, és én keresek valamit a hűtőben és csinálok valamit kaját.
Kikeltem az ágyból, és nem gondolkoztam, oda léptem, és egyből átöleltem Szaszát.
-Köszönöm, hogy vagy nekem.-mondtam.
-Szeretlek-mondta ő is.
Bementem a fürdőbe, letusoltam és raktam egy nagyon minimális sminket az arcomra. Soha nem sminkelem magam, de nagyon rosszul néztem ki, úgy hogy muszály volt. Amúgy nem a Flóra sminkeit használtam, mert az ő bőre sokkal sötétebb, mint az enyém. Múltkor amikor voltunk ruhát vásárolni Flóra vett pár nagyon világos sminket nekem ami még az én bőrömre is jó. Ami után elkészültem a tűkörbe néztem és ezt mondtam:
-Minden rendbe fog jönni. Erős legyél!-mondtam magamnak.
Amint kiléptem a fürdőből nagyon jó illatokat éreztem. Egyből lementem a konyhába ahol Szasza készítette a tükörtojást. Segítettem neki befejezni, majd megreggeliztünk. Nagyon jól sikerült.
-Nincs kedved sétálni?-kérdezte Szasza.
-De. Jót tenne egy kicsit kiszellőztetni a fejem.
Sétálgattunk, marhultunk, Szasza vett nekem forró csokit, és olyan jól éreztem magam vele. 
-Hogy állsz a csávóval? Hogy is hívják?-kérdezgettem Szaszát a crushjáról.
-Magor. Egyre jobban. Minden nap beszélünk, sőt elkezdtünk képeket is küldözgetni egymásnak ami után bevallottam neki, hogy én is meleg vagyok.
-Woow. Végre bevallotad?-lepődtem meg.
-Igen, és nézd milyen sexi-mutatott képeket.
Nagyon örülök amikor a barátaim boldogok, és Szaszának valami alakulóban van Magorral, és én támogatom.
-Azért kéne találkozzatok. Nem?-kérdeztem.
-Az nem olyan egyszerű. 3 órára lakik innen, de természetesen minden képpen szeretnénk talizni.
Amikor kezdett besötétedni Szasza hazakísért, és eszembe jutott, hogy elfelejtettem megcsinálni a házit, ezért mint egy jó kislány megcsináltam. Nagyon üres volt a ház, és ahogy így egyedül ültem az asztalnál újra eszembe jutott a tegnapi találkozás a szüleimmel, és az, hogy ha hazaérnek és nem leszek otthon akkor vajon mi lesz, de természetesen eszem ágában sincs vissza menni arra a helyre ahol csak rosz dolgok történtek velem. Majd eszembe jutott, hogy régebb mennyi könyvet olvastam amikor még nem voltak barátaim. Hmm... Mit is olvastam utoljára? Jaa, igen. Két könyv is eszembe jutott. ,,A nap is csillag'' és a ,,13 okom volt''. Emlékszem úgy engedtem be először a házba Szaszát, hogy mondta, hogy nála van a könyvem (,,A nap is csillag''). Jó kis emlék. Akkor még nemis tudtam, hogy Szasza meleg, és emlékszem csak úgy engedtem be, ha felolvas egy részt a könyvből. Vicces így vissza gondolni erre az emlékre, és a 13 okom volt könyvvel is volt valami. De mi is? Nem emlékszem. Tudom, hogy elolvastam a könyvet is, és  megnéztema a sorozatot is, de úgy rémlik, hogy még volt valami. Megráztam a fejemt elhesgetve a gondolataimat. Mentem fogat mosni, majd átöltöztem pizsomába és lefeküdtem. Amikor lefeküdtem megint eszembe jutott a könyv. Hmm... 13 okom volt... Folyton kattogott az agyam, mert úgy éreztem, hogy valami nagyon fontos lehet, de nem jutott eszembe,és ez idegesített. 13 okom volt, 13 okom volt...folyton csak ez a mondat járt a fejemben, és nem jutott eszembe, hogy mért olyan fontos ez a mondat, ami nagyon idegesített. Amikor elvágtam az ereimet és elájultam nagyon beütöttem a fejem, és nem emlékeztem semmire. Aztán vissza jött az emlékem, de még mindig nem emlékszem, hogy mi történt az után, hogy Roxi ott hagyott. Ott kiszakadt az emlék már csak arra emlékszem, hogy a korházban keltem fel.

Nóra elfelejtette azt a listát amit az öngyilkossága elött írt. Az a lista most is Ricsinél van, de vajon eszébe fog jutni Nórának? Ha tetszett ez a rész katt. a votéra. Puszcsi.

Egy albínó élete Where stories live. Discover now