4. rész

530 31 0
                                    

Másnap
Ma nem mentem suliba. Még azt se tudtam feldolgozni, hogy milyen gonosz Roxi, azt meg még amúgy se amit Szasza mondott. Ki olvastam A nap is csillagot. Szerencsére az az oldal amit Roxiék kitéptek azt már elolvastam. Aztán kimentem az udvarra és fáramásztam, fociztam is egy kicsit (régebb nagyon szerettem focizni), és megcsináltam a rekordomat dekázásból. Aztán kaptam egy SMS-t:

Ismeretlen szám:
Mert nm jottel suliba?

Én:
Ki kérdi?

Ismeretlen szám:
Aki csodalja, hogy milyen jol dekazol.

Hirtelen felnéztem a telefonból, és rémülten körbenéztem. Nem láttam  senkit, majd írni kezdtem.

Én:
Ki a franc vagy?? És mit kukkólsz?

Ismeretlen szám:
Te mindig hejesen irsz?

Én:
Te mindig helytelenül írsz? Helyes LY! Ki a franc vagy??

Ismeretlen szám:
Akire egesz nap vartal. Szasza. Gyere a kapuhoz.

Én:
Nagy az egód. Majd ha legközelebb nem kukkolsz, hanem inkább szólsz, akkor talán beengedlek.

Mi után ezt megírtam neki repülő üzemmódba raktam a telóm, hogy ne lássam ha vissza ír, és bementem a házba. Durva voltam? Lehet. De velem már hányszor voltak durvák? Sokszor. Azt hiszem nem fog belehalni, hogy nem nyitottam ki a kaput. Majd elkezdtem gondolkozni, hogy vajon miért jött, de aztán csináltam popcornt, és mentem nézni a sorozatomat (13 okom volt). Amikor elfogyott a popcorn úgy döntöttem, hogy a sorozatot se nézem tovább és annyira unatkoztam, hogy a könyvesszekrényemről levettem az összes könyvet, és vissza raktam szivárvány sorrendben😂😂. Közben azon gondolkodtam, hogy nem is kéne sulit váltanom most hogy tudom, hogy igazából úgy annyira csak Roxi utál. Sőt! Most, hogy tudom, hogy féltékeny rám direkt féltékenyebbé akarom tenni. Vissza akarom bosszulni.

Következő nap
Nagy gonosz vigyorral léptem be az osztályba.
-Szia fehér patkány!-köszönt Roxi.
-Szia. Sajnálom édesanyádat, hogy gyereket várt, s te jöttél.-vágtam vissza, mire mindenki elkezdett ,,Huuu''-zni, én meg csak leültem a helyemre. Láttam Roxin, hogy nagyon mérges, de nem érdekelt csak hallgattam a zenét, majd egyszer csak leült mellém valaki. Nem néztem fel mert nem érdekelt.
-Húú! Jó voltál csajszi-mondta.
-Aham...-mondtam, majd felnéztem rá. Ricsi volt az, majd vissza néztem a telómra, hogy rakjak egy másik  zenét.
-Holnap lesz nálam házibuli. Gyere el te is. Mindenki ott lesz.
-Mi?-néztem rá meglepetten.
Ricsi egy nagyon rendes srác és nagyon szép szemei vannak.😍 A gólyatáborban ő volt az első fiú akire felfigyeltem. Aztán Alex, és aztán Szasza.
-Házibuli. Holnap. Nálam. 8-tól.
-Óh,...ahh neem. Nem szoktam menni buliba. De azért kössz a meghívást-mosolyogtam rá.
-Ne mááár. Mindenki jön.
-Én nem vagyok mindenki-röhögtem.
-Csajszi, gondold meg-mondta, de elkezdtem rázni a fejem.-ne kéresd magad.
-Még meggondolom.
-Oké-kaccsintott rám, majd oda ment a fiúkhoz.
Majd becsengettek, és lementem a büfébe. Vettem egy csokit, és egy fantát. De amikor indultam vissza az osztályba Roxi elálta az utamat, és fenyegetően rám nézett.
-Szia kis ribi.
-Mit akarsz tőlem?-kérdeztem.
-Na idefigyelj! Ne merészelj mégegyszer visszapofázni nekem...
-Mért mi lesz akkor? A műkörmeiddel kikaparod a szemem?-vágtam a szavába.
-Akár.
-Csak vigyázz le ne törjön.
-Nem volt elég? Legközelebb kopaszon akarsz haza menni?-kérdezte.-huu olyan csúnya vagy, hogy csak a vak örülne, ha látna téged. -mért végig.
-Nekem, ha olyan arcom lenne, mint neked asszem beperelném a szüleimet.-mondtam, majd faképnél hagytam.

Ha tetszett ez a rész vote. Vajon Nóra elmegy a buliba?:)

Egy albínó élete Donde viven las historias. Descúbrelo ahora