2. rész

601 36 0
                                    

Hazáig meg sem álltam. Természetesen anyáek nem voltak otthon. Nincs akire számítsak. Otthon hangosan bömböltettem a zenét, és egyszer csak jött egy SMSem anyától.

Anya:
Szia kicsim! Sajnos ma sem tudunk haza menni apáddal. Fontos üzleti útra kell menjünk 2 napra. Kaja a hűtőben. :*

Én:
Oké! Szeretlek...

Nem hiszem el! Anya az egyetlen akire számítottam! Reméltem, hogy legalább ő meghallgat és megvígasztal.
Megint rám jött a sírás, majd elaludtam. 3-kor szólt a csengő.
-Ki a franc lehet ez ilyenkor?
Titkon reménykedtem, hogy anyáék még is haza jönnek. Kinyitottam az ajtót, és Szasz volt a suliból. Ő a jellegzetes macsó, népszerű srác a suliból, akiért mindenki oda van. Roxi is szerelmes belé, de ő mindig lerázza Roxit. Sokan azt mondják, hogy meleg, mert nincs hogy olyan hülye legyen valaki, hogy ne jöjjön össze Roxival, mert Roxi nem csúnya lány. Ezért amint megláttam rácsaptam az ajtót. Elegem van már a sok szivatásból, kopjon le. Nem hiszem el, hogy már itthon is zaklatnak.
Majd újra megszólalt a csengő.
-Kopj le!-mondtam durván.
-Nóra hallgass meg!
-Elegem van már! Tünés! Nem kell több csúfolkodás, se semmi más!-kiabáltam.
-Nem azért jöttem, könyörgöm hallgass meg!-mondta.
-O hát cipő pucolásért jöttél?-viccelődtem.
-Nem, de kell mondanom neked valamit.
-Eltéveztetted az utcát! Na tünés!-mondtam.
-Nállam van a könyved-mondta mire egyből felkaptam a fejem, majd elkezdtem gondolkozni.
-Hmm. Jo csali. Könyv címe?-kérdeztem.
-A nap is csillag.
-114. oldal?-vártam, hogy felolvassa. Azért ezt kérdeztem, mert ezt tudom kivülről.
-,,A tudósok szerint a szerelemnek három szakasza van:''-olvasta-,,a vágy, a vonzalom és a ragaszkodás.''
Igen tényleg nála van a könyvem. Lassan kinyitottam az ajtót, és láttam Szasza vigyorgó arcát. Kitartottam a kezemet, hogy adja vissza a könyvem.
-Csak, ha meghallgatsz-mondta Szasza.
Megadtam magam, és betessékeltem. Leültünk a nappaliban a kanapéra. Most jobban megtudtam fiygelni a fiút. Sötét haja szemébe lógott, amibe sexin beletúrt. Fehér pólót viselt, egy szimpla farmerrel.
-Nos? Hallgatlak? Mit akarsz ettől a rémségtől?-mutattam magamra.
-Pont erről akartam beszélni-mondta, mire dühös lettem.
-Figyú, tudom milyen ronda vagyok, ha csak ezért jöttél akkor adhatod vissza a könyvem és tünés.

Kíváncsíak vagytok, hogy mit akar Szasza mondani Nórának?
Amúgy bocs a helyesírási hibákért, és bocsi, hogy rövid lett.
Ha tetszett a rész vote.

Egy albínó élete Donde viven las historias. Descúbrelo ahora