-Amúgy srácok nyugodtan maradhattok itt estére végre a szüleim elutaztak.
-Hát, ha én minden nap tartanék bulit amikor anyumék nincsenek otthon, akkor kéne nyissak egy szórakozó helyet a lakásunkban.
-Mért?-nézett rám Ricsi.
-Mert sosincsenek otthon...kb.-mondtam.
Egy kis csend volt, de Denisa nem hagyta, hogy kínos csend legyen, így váratlanul megdobta Alexet egy párnával. Egy kisebb párna csata alakult ki, majd elfajult a helyzet. Egyre nagyobb és nehezebb tárgyakat dobigáltunk, majd a vége kajacsatával fejeződött be. Akkor is csak azért hagytuk abba, mert a hülye Alex egy bögrét dobott Szsaszára, ami darabokra törött.
-Basszus!! Az anyám bögréje!!-kapta oda a fejét Ricsi.
Mi némán hallgattunk, majd Alex elkezdett magyarázkodni, és bocsánatot kérni. Mi meg csak néztünk, és röhögtük szét magunkat.
Később mi után mindenki lenyugodott leültünk filmet nézni. Én Denisa és Ricsi között ültem. Közbe Szasza haza ment. Denisa rádölt a mellette ülő Alexre, és én is pihentettem volna a fejem, de pluszba éreztem volna magam, ha Denisa vállára dőlök, hagytam őket romantikázni, de Ricsire tuti nem dőltem volna. Ettől függetlenül a film jó volt.
-Na jó én lassan indulok-töröltem meg álmos szemeim.
-Mii? De hát itt aludhattok mind-mondta Ricsi.
-Nem, neeem. Én megyek.
-Ne menj máár!-mondta Denisa.
-Hé, aludhatsz velem-kaccsintott Ricsi önelégült mosollyal.
Én erre egyből elvörödtem. Mi albínók vagy jobban elvörösödünk, vagy a fehér bőrünk miatt sokkal jobban látszik, vagy szimplán csak én vagyok ilyen szégyenlős. Denisa amint meglátta az égvörös fejemet tette magát, hogy leesik, hogy a fiúk ne lásák a fejem. Ez nagyon rendes volt Denisától. A fiúk nem láthatták, hogy hogy esett le Denisa, de én láttam. Tökre csak tette magát. Jövök neki eggyel. Kihasználva a pillanatot elköszöntem, és kiléptem az ajtón. Még mi előtt kiléptem volna össze néztünk Denisával csajosan, amit csak mi értettünk. Majd hazamentem taxival, és lefeküdtem. Az egész napot végig aludtam, és este amikor felkeltem kaptam két SMS-t.Reggel 8:00:
Ricsi:Rendben haza értél?Délután 3:00:
Flóra: Tudom, hogy fáradt vagy, és aludj nyugottan, de amikor felkelsz hívj fel, és mesélj el mindent. 6-kor érek haza a munkából.Ránéztem az órára, és 8 órát mutatott. Előbb vissza írtam Ricsinek, hogy minden rendben, majd felhívtam Flórát, és egy órát beszéltünk. Minden részletet elmondtam neki, és nagyon lelkes voltam, és amikor eszembe jutottak az emlékek csak mosolyogtam.
Hétfő
A hétvége átlagosan telt. Kipihentem a bulit, olvastam, anyáékkal össz-vissz két mondatot váltottam, megcsináltam a házikat. Ami más volt, mint a többi unalmas hétvégén az az, hogy végre volt akivel írogassak. Rengeteget beszéltem Flórával, Denisával és Szaszával, de még Ricsivel és Alexel is váltottam pár üzenetet.
Reggel mosolyogva ébredtem fel. Még a nap is sütött, mint ha az én hangulatom szerint lett volna az időjárás. A suliba menet közben rájöttem, hogy nem mehetek oda Denisához, mert ugye Roxi nem tudhatja. De abban se voltam biztos, hogy a többi srác felávállal-e barátként. Így a boldogság helyét átvette az izgulás. Majd pityeget a telefonom, és megnéztem. Egy facebook értesítés volt. Szasza megjelölt egy képen. Megnéztem. Egy nagyooon cuki közös kép volt amin mi ötön voltunk a bulin. Boldogsággal töltött fel amint néztem.Ha tetszett a rész vote, és a komiban várok építő jellegű kritikákat.
YOU ARE READING
Egy albínó élete
Teen FictionEgy albínó, akit minden nap bántják a suliban, a szülei túl sokat dolgoznak, ezért észre se veszik, hogy mi történik lányuk életével. A lány egyedül marad, senkire se számíthat. Vajon feltud állni a nyomorult helyzetéből? Vajon mi állhat a dolgok m...