Egész este Denisán gondolkoztam. Nem tudtam aludni. Reggel jött egy SMS Szaszától.
Szasza:
Van egy jó hírem. Suliban tali.Igazából nem tudom, hogy mi vidíthatna most fel. Max az, ha Denisával kibékülnénk. Elolvasva az üzenetet vissza írtam neki.
Én:
Mire készülsz? Kell féljek?Szasza:
Nyugi, örülni fogsz.Fogat mostam, felkontyoltam a hajam, hogy látszódjon hátul a lenyírt hajam, majd felöltöztem:
Felvettem a farmer dzsekim, majd a táskám, és indultam. Nem volt kedvem gyalog menni, pedig Flóráék háza közel van a sulihoz. Vettem egy buszjegyet, és felültem a buszra. Útközben eszembe jutott, hogy Ricsivel mára beszéltük meg, hogy jön hozzám, hogy korrepetáljam. Aztán megint eszembe jutott Denisa. Denisa mindig felkészített az ilyen helyzetekben, de most mit csinálok nélküle?? És még Flóráék sincsenek itt mellettem. Egyedül Szasza van itt nekem. Ez után eszembe jutott, hogy vajon Szasza milyen meglepiről beszélt. Ahogy bementem az osztályba Szasza széles vigyorral fogadott.
-Na mit vigyorogsz úgy?-kérdeztem.
Szónélkül arrébb lépett, így megláthattam az eddig mögötte álló... Denisát.
-Amm...Mi ez?-néztem kérdőn Szaszára.
-Jó békülést-intett nekünk, majd elhúzta a csíkot.
Ott álltam Denisával szemben néma csendben várva, hogy mi fog történni, majd Denisa megtörte a csendet.
-Bocsiii. Bocsiii. Bocsiii.-mondta.
Nem tudtam, hogy jól hallok-e, és nem tudtam mire vélni ezt az egészet.
-Szasza elmondott mindent-mondta Denisa. Egy nagy kő esett le a szívemről.
Hozzá léptem, és szorosan megöleltem.
-Jajj, ha tudnád mennyire rossz volt rosszba lenni veled-mondta.
-Soha többet ne csinálj ilyet-gördült le egy könnycsepp az arcomon a megkönnyebbüléstől.
Első órán mellettem ült, és átkellet beszéljünk mindent, mert rég beszéltünk ilyen csajosan. Hihetetlenül boldog voltam, hogy kibékültünk, és Szasza elmondta a titkát értem. Szasza a legjobb barát a világon. Szünetben le is mentem a boltba és vettem neki a kedvenc csipszéből, és vettem neki csokit, mert nagyon édes szájú. Oda adtam neki és megköszöntem neki, hogy ilyen jó barátom lehet, mint ő.Délután:
Fél óra, és itt lesz Ricsi. Denisa most megy haza, mert suli után átjött, hogy felkészítsen. Előkészítette, hogy mit vegyek fel, és mondott pár tanácsot.Amikor megszólalt a csengő felkeltek a pillangók a hasamban. Mosolyogva nyitottam ajtót, amikor megláttam a szüleimet. Amint megláttam rájuk csaptam az ajtót. És bezártam.
-Lányom azonnal engedj be!-halottam anyám hangját.
-Hogy kaptatok meg?!
Arra gondoltam, hogy valaki elárulta.
-Megkérdeztük az igazgatótól.
Az igazgató mindenkit tud, hogy hol lakik, és biztos megmondta.
-Menjetek el! Látni se akarlak titeket!
Elkezdtek fenyegetőzni, de bedugtam a fülem, és zenét hallgattam. Olyan 10 perc után csend lett, és azt hittem, hogy elmentek, de aztán megint megszólalt a csengő.
-Menjetek már el! Ha eddig nem tudtatok a szüleim lenni, most nem tudtok bepótolni csak úgy 16 évet.Ha tetszett ez a rész vote. A 30. rész jön, ami hosszabb lesz. El se hiszem, hogy már a 30. résznél vagyook.
YOU ARE READING
Egy albínó élete
Teen FictionEgy albínó, akit minden nap bántják a suliban, a szülei túl sokat dolgoznak, ezért észre se veszik, hogy mi történik lányuk életével. A lány egyedül marad, senkire se számíthat. Vajon feltud állni a nyomorult helyzetéből? Vajon mi állhat a dolgok m...