Probudil se vůbec někdy Lumír?

22 4 0
                                    

Každý pozorný čtenář si jistě klade tuto otázku. Jak jste poznali, Lumír se velice střískal. Určitě budete rádi, když zjistíte, že se probral.

Lumír se probral. Musel zjistit kolik je hodin, čas byl neurčitý, protože venku zase byla tma. Takže se vydal hledat kalendář, ale zapomněl, že to mu moc nepomůže a navíc našel jen ten, co tam nechala Světluš. Pak ho konečně napadlo najít mobil, který byl na nočním stolku. To bylo dosti překvapivé vzhledem k té divoké pařbě. Bylo 5:47, 3. ledna!
Lumír: No to snad ne! Já toho tolik prospal!
Někdo zaklepal na dveře. V tuhle noční dobu? Byla to Bába Nyklová, tedy jeho matka. Tak ji pozval dovnitř a dozvěděl se, že už tam stojí od včerejšího večera a klepe. Vyslechl si teda pár výtek a zase se mu chtělo spát. Předtím ale ještě vyhlédl z okna. Objevila se tam známá postava - ta chůze, ty uši, ta pleška! Martin Maléř! Ach, pomyslel si Lumír. Najednou si uvědomil, že na něj civí a nemůže odtrhnout oči. Byl tak krásný, sexy a neodolatelný! Ne! Tak nemůže myslet! Má Světlanu a děcko. Ale pak se stejně pohledem vrátil k Martinovi. Zrovna smrkal, ale i u toho se mu tak líbil.

Martin mezitím čekal na Šárku. Měl ji dát výsledky svého pátrání. Neskončilo to nic moc, ale měl ještě v plánu se ozvat Lumírovi. Ten ho celkem překvapil, neřekl by, že by zrovna bývalý starosta měl takové choutky, ale docela ho to lákalo. Tak se uvidí, co Šárka. 

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat