Ve vězení

16 3 0
                                    

Sluneční paprsky dopadaly skrz škvíru na jeho oči. Kvůli tomu se vzbudil. Byl jste stále takový zmatený a nevěděl, která bije. Třeba Veronika ho sice zbila, ale tu už taky pár dní neviděl.

Ano, Veronika za to mohla. Zavřela svého manžela Martina do sklepa ve věži a zamkla ho tam. Jednou denně tam nosila čtyři rohlíky a misku s vodou. Sem tam i něco jiného třeba když v pekárně koupila chleba, tak donesla kůrku. Avšak Igor už ji byl na stopě. Měl dokonce i přesné místo, kde měl Martin být a nasadil tam špeha Otu. Lumír mu za to dost platil, takže motivace by byla. Igor totiž spousty peněz utratil za velkolepé párty a nyní šetřil na latexový obleček.

U Martina doma mezitím zůstal sám Filip a Marcelka. Veronika se neznámo kam vypařila, ale ani ji moc nehledali. Zato se blížil Valentýn a Marcelka chtěla pro tetu a strejdu uspořádat romantickou večeři.

Den svatého Valentýna (zkráceně také Valentýn) se slaví v anglosaských zemích každoročně 14. února jako svátek lásky a náklonnosti mezi intimními partnery. Je to den, kdy se tradičně posílají dárky, květiny, cukrovinky a pohlednice s tematikou stylizovaného srdce, jako symbolu lásky. V poslední době se tento svátek šíří i v kontinentální Evropě, do určité míry z komerčních důvodů.

Svátek je pravděpodobně odvozen od svátku Lupercalia slaveném ve starověkém Římě. V předvečer tohoto dne byly do „urny lásky“ vloženy lístečky se jmény dívek. Každý mladý muž potom tahal lísteček a dívka, jejíž jméno si vytáhl, se měla stát jeho „miláčkem“ v následujícím roce.

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat