SMRt

11 3 0
                                    

Ve čtvrtek umřel v Coolně Tony. Spadly na něho zářivky ze stropu. Byl to fakt pech, když v pátek byla vždycky největší tržba.

Zrovna ten večer (ale později) tam popíjel Martin. Bylo mu Dominiky líto, tak se jí nabídl, že ji pomůže s pohřbem. Naštěstí ho odmítla, protože ji pomůže Igor, OK003, Ota, Terka, David.

Nastal den pohřbu. Chtěli ho udělat něčím speciální. Konal se teda normální obřad, všichni brečeli a hysterčili, byla to jinak celkem nuda a poté měla následovat hostina v hospodě. A teď přišla ta speciální netradiční vložka. OK003 napadlo, že si koupí pohřební koloběžku, kterou pohřebčany odveze do hospody na hostinu a poté i domů. Měli ji dovézt včera, ale koloběžka nikde. Naštěstí to vyšlo a po obřadu dojela Česká pošta.

Jenže nastala další komplikace. OK003 neměl na ni dost peněz, i když se složili s Igorem a všemi přáteli. Jenže lidi z České pošty chtěli peníze hned. Dokonce řekli, že tam budou čekat tak dlouho, dokud jim to nezaplatí. Tak Igor přišel ještě s lepším nápadem. Protože jim chybělo asi 500 Kč, tak se rozhodli, že díky koloběžce budou rozvážet pizzu. Jenže naštvaní pohřebčané už čekali všichni na té koloběžce a kde nic tu nic. Lumír s Martinem zašli do nejbližšího obchodu pro suroviny, Ota se odebral do krematoria, kde zřídil provizorní kuchyni, a poté všichni společně chystali pizzu. Naštěstí jim majitelé pohřební služby vyšli vstříc a půjčili jim pec. OK003 plnil funkci rozvažeče. Zdrželo je to asi na 2 hodiny. Pak už měli vydělané peníze a koloběžku mohli zaplatit České poště.
OK003: Hajzlové.

Všichni se postavili do řady a OK003 je po skupinkách vozil do hospody, kde byla společná večeře. Aby z té koloběžky něco měli, tak se nejdřív projeli po celém hřbitově, aby si užili vyhlídkovou jízdu.

Na večeři měli v hospode grilováné kuře.

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat