Pak život plynul dál. Martin dlužil Lumírovi ještě nějaké vysvětlení, ale už týden se neviděli. Tak nad tím Martin přemýšlel, když jel z nákupů. Jel se svou dcerou Rozinou nakoupit nové kousky do šatníku. Jenže jeho pozornost upoutal velký billboard. Byla to reklama na plavky. Jenže plavky tam předváděl nějaký starý vrásčitý pán! Martin nevěřil vlastním očím.
M: Rozino! Rychle najdi, co to je za firmu a kde sídlí!
R: Tak jo.
Jak to zjistila, Martin zamířil rovnou k řediteli. Přijeli, vešel (Rozinu poslal pryč) a slyšel nějaké divné hlasy. Znělo to jako lidé. Vykopl dveře. Byli to lidé! No ano, opravdu. Jenže ne jen tak ledajací. Byl tam i... Lumír. A ten pan policista, co ho vypátral a jeho manžel.
L: Jé, hoj Martine.
M: Ahoj.
Igor Rarach a OK003 na něho hodili lišácký pohled. V místnosti byli taky další páni. Jeden vypadal, jako fotograf. Zbytek byli stylisté a jeden byl ředitel firmy.
M: K věci. Dobrý den. Přišel jsem si stěžovat, že máte příšerný billboard! Málem jsem se kvůli té hrůze vyboural!
Ředitel: Ale né. To mě mrzí. Jenže ten model byl sice starý, ale svého času byl i mladý. No nic, jistě vás potěší, že fotíme nové fotky! Hlavní tváří bude sexy měšťák Igor Rarach!
M: Ahá, tak to je dobře, ten je teda rajcovní.
U focení se pustil do rozhovoru s OK003 a Lumírem. OK003 vypadal tak na 14, ale musel uznat, že je to fešák.
OK003: A chystáte se jít na Pride? My už máme s Igorkem latexové kostýmy a zásoby šlehačky. Zveme vás taky!
L: Jů, já bych šel!
OK003: To by bylo super.
L: A Martin je taky gay?
M: Jo.
L: Aha.
OK003: Ještě si napíšem. Nebo zavoláme, to je jedno.
L: Tak jo.
ČTEŠ
Láska Lumíra Nykla
FanficMartin je ve svém životě tak trochu ztracen. Nový smysl mu přinese nečekaná osoba. Jenže je zde spousta překážek, které kvůli lásce musí překonat. Volně navazuje na Ulice - drama v Kauflandu Instagram - rarach.igor