Zazvonil zvonek. Crr crr.
M: Á, to bude Lumír Nykl! Můj... kamarád.
Asi to znělo trochu divně, ale Viktor stejně asi nerozumí česky, pomyslel si Martin. No dcera Rozina Maléřová mu ho právě představila. Byl někde že zahraničí, ale už si nepamatoval odkud.
L: Ahoj ve spolek!
R: Ahoj!
Na večeři se podával řízek a brambory. Lumír se na Martina významně díval. Nejspíš proto, že by taky mohlo říct pravdu o svém vztahu. Ale tak to má asi i čas.Po večeři měli namířeno do hospody U Henryho. V Ulici snad žádná jiná ani není, kromě té, kde byl jednou Robert Bláha s Ájou, když je přistihla Adriana.
V tu samou chvíli se venku procházel Igor Rarach a Odpolední králíček 003. Zahlédli tu skupinku.
I: Hele! Dívej, kdo tam jde!
OK003: A mají tam černocha!
I: Opravdu je to černoch! No nene!
OK003: A víš, co to znamená?
I: No, že...
OK003: Bude mít velké...
I: Aha, ano, máš pravdu! Takže víš, co je dnešním úkolem.
Přiskočili k nim zezadu.
I: Ahoj, ahoj! Chtěli jsme vás pozvat do nového podniku, co tady je!
M: Tak jo.
Zavedlije do gay baru. A Lumír si říkal, že tam už vlastně byl, ale neva, protože je to podle něho dobrý bar. Akorát Rozina to moc nečekala a cítila se trochu divně. Toho jejího přítele Viktora odvedl OK003 s Igorem do zákulisí. Pokoušeli se ho přemluvit, aby se stal součástí jejich show. Byl určitě dobrý tanečník. To moc nechtěl.
V: Je mi to líto kluci, ale už tu dlouho nebudu.
I: Ty umřeš?
V: Ne, odlítám.
OK003: Ach jo. A já jsem se těšil, že budeš tančit u tyče s náma.
I: Jsme smutní.
V: Ale no tak to nechci.
I: Tak dáme trojku?
V: A nebudete už pak smutní?
OK003: Ani ne.
V: Tak ok.
ČTEŠ
Láska Lumíra Nykla
FanfictionMartin je ve svém životě tak trochu ztracen. Nový smysl mu přinese nečekaná osoba. Jenže je zde spousta překážek, které kvůli lásce musí překonat. Volně navazuje na Ulice - drama v Kauflandu Instagram - rarach.igor