Po sváteční oslavě se konečně probudili. Igor se podíval na mobil a ups, měl tam několik zameškaných hovorů a ještě více zpráv. Jako první napsal šéfovi "Omlouvám se, zaspal jsem."
Ten mu hned volal nazpět.
Šéf: Cože? Vždyť jste spal 5 měsíců.
Igor: Aha, ale to je i možné.
Nakonec se stejně nic nestalo. OK003 se vzbudil chvíli po tom.
I: Dobré ráno Králíčku ušáčku. Již brzy se pustím do práce a budu pátrat, kdo je tvým tajným ctitelem.
OK003: Děkuji, Igorku.Igor na nic nečekal a hned začal vyšetřovat. Jenže jelikož to bylo před dlouhou dobou, jediným důkazem byla fotka a vzpomínka na srdíčko z vajglů. Šel se ptát lidí na ulici, ale děti si mysleli, že je uchýl a jiná paní si zase myslela, že je striptér a chtěla mu dát peníze za kalhoty. Zas tak daleko od pravdy nebyla, tak ji Igor nechal alespoň číslo. Vrátil se domů, aby mohl nad celou událostí v klidu popřemýšlet a vyřešit to. Už když šel po schodech, tak ucítil trávu. Zase Ota, pomyslel jsi. Jeho první kroky vedly do kuchyně, protože měl žízeň a taky absťák. Kocovinu řešil dalším chlastem. Slyšel však tajemné šustivé zvuky, jakoby někdo chodil v šusťácích. Opatrně se přiblížil na místo činu. V tu chvíli Igora napadlo, že se chtěl zúčastnit kurzu módní policie. Za šusťáky by někoho rád zabásnul. Místo toho uviděl něco úplně jiného. Zhulený Ota seděl v kuchyni na židli a na něm seděl OK003! Kuli spolu nějaké pikle a ještě k tomu měl OK003 šusťákovku!
Igor: No to snad ne!!! Jak jsi mohl!
ČTEŠ
Láska Lumíra Nykla
FanficMartin je ve svém životě tak trochu ztracen. Nový smysl mu přinese nečekaná osoba. Jenže je zde spousta překážek, které kvůli lásce musí překonat. Volně navazuje na Ulice - drama v Kauflandu Instagram - rarach.igor