Zase nějaká párty

5 2 0
                                    

Lumír se probudil ráno vedle Martina. Z předchozích dnů si toho moc nepamatoval. Bylo to tím, že ty dny prospali. Bydleli u Lumíra, protože u Martina byl Filip a ten měl teď něco s Kristýnou a Martina to moc nezajímalo. Měl teď navíc nějaké upíří záležitosti, o kterých však nechtěl s nikým mluvit. Lumír se ho trochu bál, myslel si totiž, že chodí vysávat z lidí krev, nebo je zabíjí, jenže na druhou stranu ho to nebezpečno přitahovalo.

Na snídani si udělali míchaná vajíčka. Několik týdnů nebylo v práci, ale co už, trochu si někdy přivydělali v tom gay strip baru.
M: Hle, dneska má Igor svátek.
L: Vymyslíme nějakou nečekanou párty!

OK003 mezitím taky plánoval oslavu pro svého milovaného manžela. Igor byl pro něj tak krásný, sexy, chytrý, tolik toho spolu zažili, byl tak romantický a v posteli tak zdatný, byl taky romantický, uměl hezky tančit a OK003 snad z celého srdce miloval. Chtěl pro něj něco naprosto speciálního. Oslav měli dost, proto pro začátek večera vybral velmi luxusní restauraci.

Jídlo bylo výborné, Igorek vypadal spokojeně a to OK003 těšilo. Všechno probíhalo tak, jak to bylo naplánované. Na večer byla nachystána horká vana, svíčky, masáž, zmrzlina a tráva. Dokonce se OK003 domluvil s Otou a Davidem, aby šli pryč. Vraceli se z večeře, vyšli po schodech nad policejní stanici, kde byl jejich byt, a už odemykali dveře. Ze tmy však na ně vyskočili lidé pod vedením Lumíra Nykla.
"VŠECHNO NEJLEPŠÍ K SVÁTKU!!!!"
OK003: Ale neee....
I: Děkuju.
Byli tam různí lidé - Mára, Henry, Květa, Gábina, Šíma, Anička Lišková, Mastný, Katarína, duch Terky, Mareš, Leoš Mareš, Růža, Vendula, Lucka Vondráčková a další. Měli i ty párty čepičky. OK003 byl trochu naštvaný, ale Igor vypadal i potěšeně, tak si řekl no co a šli pařit.

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat