Zmatky

15 4 0
                                    

Bylo pondělí, když přišel dopis. Nebyl to jen tak ledajaký dopis. Byl to milostný dopis. Milostný dopis pro Martina. Napsal ho "tajný" ctitel (ale všem je jasné, že jde o Lumíra).

Bylo to už 4 dny, co Martina vysvobodili a on se vrátil domů. Často se ho lidi ptali, co je s Veronikou. Říkal, že jela na dovolenou. Ve skutečnosti sám nevěděl, jak to je, ale myslel si, že ji odvezli do blázince. To řekl jenom děckám a nejbližší rodině. Vlastně nejbližší rodina byly ty děcka. Ještě k tomu mu přišel účet za detektivní služby, což ho trochu naštvalo. Navíc musel platit nějaké dluhy z minulosti. Jednou tak šel do Tesca. Přemýšlel, díval se na oblohu a na mraky. Kolem jezdily auta. Jedno z nich začalo troubit. Několik lidí, kteří šli kolem, začali jásat, protože si mysleli, že je to svatba. Ve skutečnosti to byl taxík a v něm seděl Evžen. Jenže to už byl u auta dav kolemjdoucích a nějak jich přibývalo. I Martin se připojil a i když nevěděl vůbec proč, taky měl radost ze svatby. Napadlo ho, že by si to taky přál zažít. Představil si sebe u oltáře a vedle stál Lumír. Rychle tu myšlenku zahnal, ale velice rád by na to myslel dál. Taková věc se mu vskutku líbila.

Mezitím se na cestě utvořil svatební průvod. Evžen zpanikařil a nevěděl, co dělat. Nechtěl zklamat svatební dav, tak začal googlit. Chtěl sehnat někoho, kdo ho oddá. Taxikáři řekl, ať jede někam na louku. Obvolal pár farářů a za opravdu velký úplatek se jeden nechal překecat. Dojeli na místo. Vystoupil z auta a přemýšlel, koho si vlastně vezme. V davu zahlédl Růžu (kámošku baby Nyklové).
Evžen: Mohu si vás vzít, paní?
Růža: Ano.

Za nějakou dobu přijel ten podplacený farář. A tak si Růža vzala Evžena. Svatební dav jásal. Nebyli zklamáni. A do svatebního davu patřil jak Martin, tak Michal David.

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat