Teď už to smrt nevyřeší

11 2 0
                                    

I po této události šel život tak nějak dál, jak už to bývá. Jednou takhle večer si seděl Martin, Lumír, Jarda, Béda a ostatní týpci v hospodě. Normálně řešili své problémy, třeba ze se Béda nevejde do kalhot 34, ale musí mít větší a že je mu to líto, protože už je má 27 let. No a jak už to tak taky bývá, klid narušil hluk. Bum prásk! Ozvalo se, když vyletěly dveře. V nich stála agresivní a naštvaná Veronika Maléřová. Mračila se. Vlétla tam jak namydlený blesk a popadla Martina za krk. U toho řvala.
V: Ty!! Ty jeden!!! Podvádíš mě!!! A nebyla to jen Šárka, je v tom i ještě někdo jiný!!!
Martin se jí moc bál, tak se ani moc nebránil. Veronika na něho hodila pytel od brambor a odtáhla ho někam pryč. Nikdo ani nedýchal a v hospodě zavládlo úplné ticho. To trvalo asi 30 sekund a pak se všichni začali bavit jakoby jakože nic. Jen Lumír pořád zíral jak kdyby měl zácpu. Za několik minut si k nim však někdo přisedl. Ne že by odlepil oči že stolu, ale poznal to podle pěkné vůně a vrzání (židle).
Tajemný: Chcete vědět, kdo ji to napráskal, nemám pravdu.?
L: Ano.
Tajemný byl samozřejmě místní měšťák, který vše vyřešil - Igor Rarach.
I: Já vám ho najdu. Mrk mrk.
L: Byl to ten Maléřův mladej? Filip?
I: Věřte mi, nebo ne, ale pátrat už jsem začal. I Filipa jsem se ptal. Ten to neřekl, ale zjistil jsem, proč tam byl a viděl vás se líbat. Měl ve škole odpolední vyučování, proto se po škole potřebovali trochu odreagovat a šli skákat přes švihdlo. Pak se to nějak protáhlo a už bylo příliš pozdě, aby mělo smysl chodit domů. Může za to tedy odpoledko. Takže POUČENÍ - ODPOLEDNÍ VYUČOVÁNÍ JE ŽIVOTU NEBEZPEČNÉ.
L: Aha.
I: Ale nebojte, přijdu na všecko.

#Mamír

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat