Alicja
Po wypisaniu rano mojej mamy ze szpitala od razu czekał na nas radiowóz. Pewnie zastanawiacie się dlaczego nie możemy dojechać na komisariat same? Lekarz twierdzi, że mama nie jest w stanie jechać tam na własną rękę i chyba ma racje. Moja mama jest w dobrym stanie fizycznym, ale złym psychicznym. Zresztą ja tak samo.
-Dzień dobry zapraszam-powiedział opierający się o radiowóz policjant. Wszyscy, którzy przechodzili obok nas patrzyli się jak byśmy były przestępczyniami. W tej chwili mnie to jakoś nie obchodzi, bo ważne jest tylko to by ten tyran znaczy mój ojciec zaznał należytej kary.
-Dzień dobry dziękujemy-powiedziała mama i weszłyśmy do radiowozu. Przywitałyśmy się grzecznie jeszcze z policjantką siedzącą za kierownicą. Kiedy Policjant z zewnątrz wsiadł do samochodu ruszyliśmy w drogę. Jechaliśmy jakże przepisowo. Normalny kierowca drogę ze szpitala na komisariat przejechałby w ciągu 10 minut, a my jechaliśmy prawie 20. Policjantka prowadząca pojazd kazała nam iść za nią. Weszliśmy do pokoju przesłuchań nr 5. Za biurkiem w dużym pomalowanym na szaro pokoju siedział dość puszysty żeby nie powiedzieć gruby pan. Ubrany był w garnitur, na którym przyczepione były odznaki.
-Witam proszę siadać-powiedział wskazując na dwa krzesła przed biurkiem-nazywam się Artur Buczkowski i jestem starszym sierżantem sztabowym. Od kilku miesięcy pełnie funkcje przesłuchiwania ludzi. Dzisiaj chciałbym zebrać informacje na temat tego co działo się w waszym domu i jakie były wasze relacje z oskarżonym. Zaczniemy od prostego pytania do Alicji prawda?
-Tak-odpowiedziałam śmiało.
-Ile razy widziałaś kłótnie rodziców?
-Wile razy.
-Dobrze. Tato podniósł na ciebie ręke?
-Tak tak samo jak na mame.
-Okej poproszę cię teraz byś wyszła. Ja przesłucham mamę, a ciebie jeszcze będzie przesłuchiwał psycholog.
-Dobrze do widzenia-powiedział i wyszłam na korytarz gdzie przez 20 minut czekałam na mamę.
CZYTASZ
Chciałbym zostać twoim bohaterem/Kuba Szmajk (Zakonczine)
Teen FictionSzesnastoletnia dziewczyna-Alicja przyjaźni się z Kubą i jego dziewczyną Mają. Pewneg dnia Alicja uświadamia sobie, że jest zakochana w ***. Jej crush także zaczyna czuć coś do dziewczyny, ale nie jest pewny swoich uczuć. W kim kocha się Alicja? C...